wtorek, stycznia 30, 2018

Kosmetycznie: Serum do włosów od Melica Organic - czy faktycznie organiczne?

Kosmetycznie: Serum do włosów od Melica Organic - czy faktycznie organiczne?
Cześć!
Wolisz produkt d/s czy b/s do włosów? Ja zdecydowanie wolę produkty do spłukiwania, ale wcale nie skreślam tych w formie mgiełki. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o takim jednym produkcie, o ciekawej nazwie Serum do włosów, który znalazłam w jednym z beauty boxów. Czy jest ono fajne? Tego już za chwilę się dowiesz...


Od producenta
:
Serum organiczne do włosów w sprayu z ekstraktami roślinnymi i pantenolem, nie wymaga spłukiwania.
Skuteczny środek do wzmocnienia włosów. Aktywny kompleks ekstraktów roślinnych pobudza cebulki włosów, stymuluje ich wzrost, odbudowuje i wzmacnia osłabione, zniszczone włosy. Pantenol intensywnie nawilża i zapobiega przesuszeniu. Do codziennego stosowania, do wszystkich rodzajów włosów. 
96,5% składników pochodzenia organicznego.


Moja opinia:
Kosmetyk o wymownej nazwie serum organiczne do włosów znajduje się w przyciemnianej, plastikowej butelce z atomizerem. Jest wygodne i ładne, nie ma problemu z dozowaniem produktu na włosy - rozproszenie płynu jest idealne. Koszt produktu to +/- 20zł.


Serum do włosów ma delikatny, ziołowy zapach, który dla mnie jest przyjemny. Z racji tego, że w składzie posiada hydrolizowaną kreatynę już na drugim miejscu w składzie, używam jej co drugie mycie, czyli co 4 dni, z racji tego, że nie chciałabym przeproteinować włosów. Aplikuje go na długości włosów, po ich umyciu i lekkim wysuszeniu w ręczniku. Po każdorazowym użyciu przeczesuję włosy na długości, aby kosmetyk dostał się na każde pasmo.


Sam kosmetyk bardzo fajnie zadziałał na moich włosach - ułatwia ich rozczesanie, włosywygładzone oraz błyszczące. Niemniej jednak nie daje im świetnego odżywienia, raczej utrzymuje ich dotychczasowy stan, który jest dobry. Nie zauważyłam podczas jego stosowania pojawienia się wysypu dużej ilości włosów - nawet podczas jesiennego wypadania, ta ilość była taka, jak zawsze.

Muszę się przyczepić, ale nie tylko do samego produktu, co firmy, jej nazwy oraz certyfikatu (fałszywego swoją drogą), który znajduje się na opakowaniu. Kosmetyk owszem, ma wiele wartościowych składników, ale ma także syntetyczne składniki, jak chociażby Disodium EDTA (jego obecność, z tego co się orientuje, jest niepożądana w kosmetykach organicznych - chyba, że jest inaczej, to mnie popraw:)). Także na pewno kosmetyk nie jest organiczny, choć ma dużo lepszy skład od większości drogeryjnych produktów.


Podsumowując, kosmetyk nie jest zły, ale idealny też nie, powiedziałabym przeciętny. Moje włosy się z nim polubiły, jednakże raczej on ma za zadanie utrzymywać włosy w dobrej kondycji aniżeli je mocniej odżywić. Zużyję, ale nie wrócę do niego.

Znasz to serum bądź inne "organiczne" produkty marki Melica Organic? 

Pozdrawiam,
Ola 

sobota, stycznia 27, 2018

Kosmetycznie: Pielęgnacja dłoni: Kinetics vs. Tołpa

Kosmetycznie: Pielęgnacja dłoni: Kinetics vs. Tołpa
Hej!
Dzisiaj mam dla Ciebie krótkie recenzje i porównanie dwóch produktów do dłoni, a dokładnie lotionu do ciała i dłoni marki Kinetics oraz serum do rąk i paznokci od Tołpy. Czy te kosmetyki poradziły sobie z moimi problematycznymi dłońmi? 

Tołpa - serum do dłoni

wtorek, stycznia 23, 2018

Kosmetycznie: Organic Shop - Maska figowa do włosów

Kosmetycznie: Organic Shop - Maska figowa do włosów
Hej!
Włosy to niewątpliwie nasz atut! Każda z nas chciałaby mieć zadbane, miękkie, nawilżone długie czy też krótkie włosy, które nie będą siankiem;). W tym celu warto wspomagać się takimi kosmetykami, jak maska do włosów. Od paru miesięcy towarzyszy mi figowa maska do włosów marki Organic Shop, gdzie jedno opakowanie już wykończyłam, a drugie jest w trakcie używania. Ale czy w użyciu będzie także i trzecie?


sobota, stycznia 20, 2018

Kosmetycznie: Dermofuture - Intensywnie wygładzający eliksir pod oczy

Kosmetycznie: Dermofuture - Intensywnie wygładzający eliksir pod oczy
Hej.
Na spotkaniu bloggerek w Krakowie otrzymałam sporo kosmetyków marki DermoFuture. Markę wcześniej znałam wyłącznie z innych blogów. Przejrzałam je, spora część z nich nie spodobała mi się ze względu na składy, niemniej jednak zrobiłam mały research w sieci na temat intensywnie wygładzającego eliksiru pod oczy, który zbierał dobre opinie i kiedy tylko skończyłam krem odżywczy z Vianka, dałam mu szansę. Czy ja również się nim zachwyciłam? 

środa, stycznia 17, 2018

Kosmetycznie: Puszyste, malinowe masło do ciała od Balneokosmetyki!

Kosmetycznie: Puszyste, malinowe masło do ciała od Balneokosmetyki!
Hej.
Stałe nawilżenie skóry zimą często jest wręcz koniecznością - mróz na zewnątrz, ciepłe ogrzewanie i suche powietrze wewnątrz nie sprzyjają, a skóra często robi się przesuszona czy nawet w niektórych przypadkach szorstka. Dziś chciałabym napisać recenzję na temat masła do ciała marki Balneokosmetyki, które przez jakiś czas dbało o moją skórę. Czy jest warte uwagi? Czy faktycznie jest eko? Czy działa? Dowiesz się czytając dalej. 


niedziela, stycznia 14, 2018

Dlaczego nigdy więcej nie zamówię nic z drogerii internetowej Kontigo!

Dlaczego nigdy więcej nie zamówię nic z drogerii internetowej Kontigo!
Cześć!
W końcu napisałam ten post... chciałam go napisać wcześniej, ale inżynierka tak bardzo... 
Sklep, marka Kontigo pewnie sporej części z Was jej znana. Ja się do niej dowiedziałam z instagramu i blogów, gdzie dziewczyny chwaliły się cudownymi zakupami za grosze. Sama potrzebowałam szamponu do włosów, a że też zobaczyłam, że są maseczki w płacie w promocyjnej cenie, a jeszcze była (i chyba nadal jest) promocja -40% za zakupy powyżej 100 zł na pierwsze zakupy w aplikacji, więc wrzuciłam do koszyka jeszcze kilka innych rzeczy i kupiłam. Ale czy było warto?


piątek, stycznia 12, 2018

Openbox: Chillbox styczeń 2018 r.

Openbox: Chillbox styczeń 2018 r.
Hej;)
Wczoraj będąc w pociągu dostałam SMS z informacją o dostarczeniu Chillboxa do Paczkomatu, więc prosto z dworca tam pognałam. A że to były już popołudnie, nie było idealnego światła, ażeby zrobić dobre zdjęcia, dlatego też dopiero dzisiaj przychodzę z open boxem. 


środa, stycznia 10, 2018

* Nowości grudnia *

* Nowości grudnia *
Hej!
Jestem od wczoraj do jutra w Krakowie, właśnie z moim promotorem dzielnie pracujemy. Czuję, że jako jedna z nielicznych z roku będę mogła być naprawdę dumna z mojej pracy, a i dzięki promotorowi dużo rzeczy się nauczyłam. ;)
Widziałam w ankiecie, że dużo z Was lubi posty z nowościami, więc przychodzę dzisiaj z krótkim podsumowaniem nowości grudniowych... tym razem było skromnie, z czego się cieszę! Przy okazji proszę tych, którzy jeszcze nie wypełniali ankiety nt. bloga o zrobienie tego w wolnej chwili. Wystarczy kliknąć TUTAJ. Planuję w najbliższej przyszłości napisać post na temat bardzo kiepskiego sklepu internetowego (Kontigo), ale póki co nie mam na to czasu... nie przeciągając, zapraszam na nowości!


poniedziałek, stycznia 08, 2018

Openbox: Chillbox grudzień 2017 r.

Openbox: Chillbox grudzień 2017 r.
Hej :)
Tak, tak, wiem, że mamy już styczeń i właściwie powinnam w tym miesiącu pokazywać zawartość styczniowej edycji Chillboxa (i pewnie w tym tygodniu to zrobię, ciekawe, czy paczka przyjdzie w czasie, kiedy będę chwilowo w Krakowie, czy akurat na mój powrót w czwartek), ale chciałabym się z Tobą podzielić moją opinią na temat edycji świątecznej. Z racji tego, że jestem wyznania prawosławnego, wigilię i święta Bożego Narodzenia obchodzimy w styczniu, a mianowicie 6-8 stycznia. U mnie w rodzinie jest tradycją, że prezenty dajemy sobie na święta i jednym z otrzymanych prezentów był właśnie Chillbox, o którym marzyłam, ale celowo nie kupowałam, mając nadzieję, że o nim pomyśli Mikołaj;).

sobota, stycznia 06, 2018

Kosmetycznie: Olej macadamia od Nacomi w pielęgnacji włosów

Kosmetycznie: Olej macadamia od Nacomi w pielęgnacji włosów
Hej!
Włosy to jedna z pierwszych cech wyglądu, która rzuca się od razu w oczy, dlatego każdemu z nas zależ, aby były one czyste, dobrze ułożone, błyszczące i zdrowe. W tym celu pomagają niewątpliwie zdrowa dieta oraz odżywki i maseczki dobrane odpowiednio do potrzeb skóry. Bardzo fajnym zabiegiem, który stosuję średnio raz na tydzień, jest olejowanie włosów - i ostatnio w tym celu towarzyszył mi rafinowany olej makacamia od Nacomi. Czy warto się nim zainteresować? Koniecznie sprawdź! ;)


środa, stycznia 03, 2018

Kosmetycznie: Eco Lab - Pianka do mycia twarzy dla cery mieszanej i tłustej

Kosmetycznie: Eco Lab - Pianka do mycia twarzy dla cery mieszanej i tłustej
Cześć ;)
Jeżeli nie widziałaś wczorajszego postu, gorąco Cię zachęcam do zajrzenia i podzielenia się swoją opinią na temat mojego bloga - chciałabym to miejsce udoskonalić, a Twoja opinia na pewno mi w tym pomoże.

Dzisiaj recenzja myjadła do buzi, a dokładniej pianki do mycia twarzy - czy jest skuteczna? Czy podrażnia? Uczula? Dowiesz się z dzisiejszego wpisu! 

wtorek, stycznia 02, 2018

Prośba o wypełnienie ankiety

Prośba o wypełnienie ankiety
Cześć.
Nowy Rok, to nowe plany, nowe cele, nowe możliwości. I choć styczeń będę miała bardzo ciężki, to już w lutym/marcu powinno być znacznie lepiej, bo będę po najważniejszym egzaminie podczas moich studiów. Na razie jak widzisz i tak jest mnie mało, ale po obronie chcę to zmienić.