14:00:00

ZAKOŃCZONY | Konkurs z okazji drugich urodzin bloga! 14.07-31.08

Hej!
Minęły właśnie dwa lata od momentu publikacji pierwszego postu. Jak ten czas szybko leci! Z moim pisaniem raz jest lepiej, raz jest gorzej, ale w ciągu ostatniego roku wyrobiłam sobie nawyk regularnego pisania. Statystyki i lista obserwatorów sugerują, że mój blog nie jest jakimś gniotem, skoro są osoby, które stale do mnie wpadają. Tych najwierniejszych czytelników umiem wymienić z pamięci, a awatary bez problemu rozpoznaję. Dziękuję Wam za to, że jesteście i motywujecie mnie do dalszego pisania. :*

Z tej okazji postanowiłam zorganizować urodzinowy konkurs. Część nagród została zakupiona przeze mnie, część pochodzi z upominków ze spotkań blogerskich - tego było zdecydowanie za dużo, więc szkoda byłaby, gdyby się miały one zmarnować. A tak jedna osoba z Was będzie mogła się cieszyć tym, mam nadzieję, fajnym zestawem. ;) 

Do wygrania:
  • Selfie Project - 3 w 1 żel myjący, peeling, maseczka
  • Dermedic - Płyn micelarny
  • Oillan - Hydro-aktywny krem do twarzy
  • Perfecta - Maska-serum do rąk
  • Avon - Żel pod prysznic kokos i karambola
  • Bio Oleo - Olej arganowy roll-on
  • Rival de Loop - Maseczka z solą z Morza Martwego
  • Eveline - Baza pod cienie
  • Delia - Matujący krem korygujący przeciw oznakom zmęczenia 
  • Bell - Pomadka nude kolor 06
  • Freedom - Pro Camouflage Paste CF07
  • Naszyjnik
Aby wziąć udział w konkursie i dać sobie szansę na wygranie tego zestawu, musisz zaobserwować mojego bloga (okienko - obserwatorzy. W tym celu wystarczy mieć konto na gmailu) oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe:

Jak wygląda Twoja poranna pielęgnacja?

Na podstawie odpowiedzi konkursowej będę wybierała zwycięzcę. Będzie mi bardzo miło, jeżeli polubisz moją stronę na facebook'u i/lub udostępnisz ten post w swoich social media bądź blogu. W przypadku, kiedy spodoba mi się więcej, niż jedna odpowiedź, będę patrzyła właśnie na inne aktywności jak chociażby udostępnienie czy udzielanie się na blogu.

Aby Twoje zgłoszenie było prawidłowe, należy uzupełnić poniższy formularz:

Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 14.07.2017 r. do 31.08.2017 r.
2. Organizatorem rozdania jest autor bloga zielony-pokoik.blogspot.com
3. Zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie najbardziej ciekawej odpowiedzi na pytanie konkursowe, zwycięzcę wybiera autor bloga zielony-pokoik.blogspot.com
4. Nagroda jest nowa. Nagroda nie podlega wymianie na gotówkę lub inne przedmioty.
5. Nagroda zostanie wysłana zwycięzcy na koszt organizatora. Przesyłka możliwa jest wyłącznie na terenie Polski.
6. Wygrywa jedna osoba.
7. Wyniki rozdania ukażą się do 10 dni po zakończeniu rozdania.
8. Udział w rozdaniu jest dobrowolny i darmowy. Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów zarówno podczas zgłoszenia się jak i podczas wygranej.
9. Udział w rozdaniu może wziąć każda osoba pełnoletnia spełniająca warunki obowiązkowe, tj. publiczna obserwacja bloga poprzez gadżet "obserwowani", odpowiedzenie na pytanie konkursowe: "Jak wygląda Twoja poranna pielęgnacja? ", wysłanie formularzu konkursowego, adres wysyłki na terenie RP i akceptacja regulaminu.
10. Czas wysyłki wynosi 7 dni roboczych od dnia otrzymania danych adresowych.
11. Osoba, która zwyciężyła, ma 48 godzin na podanie danych do wysyłki. W przeciwnym wypadku wybiorę innego zwycięzce.
12. Zwycięzca wyraża zgodę na publikację własnej odpowiedzi na pytanie konkursowe na blogu wraz z wynikami rozdania.
13. Osoby, które przestaną obserwować blog po zakończeniu rozdania, będą wykluczone z udziału podczas kolejnych rozdań.
14. Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (chodzi o dane do przesyłki).
15. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
16. Organizator rozdania zastrzega prawo do ewentualnej zmiany regulaminu.


Pozdrawiam i życzę powodzenia,
Ola

53 komentarze:

  1. Gratulacje i tak trzymaj :*
    Ja dopiero od miesiąca mam blog i wiem ile to pracy wymaga

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybciutko ten czas leci, to fakt :) Gratuluję dwóch lat i życzę dalszych powodów do satysfakcji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie osoby jak Ty mnie motywują do dalszej pracy :*

      Usuń
  3. Gratuluje drugich urodzinek :)
    Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji urodzin bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten czas ucieka... Gratuluję drugich urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim :) I gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wzięłam udział. ;) Gratuluję urodzin! Hmm... nie podałaś chyba, gdzie pojawią się wyniki?
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do udziału w zabawie ;)!

      Usuń
  9. O jacie :) Gratuluje drugiej już rocznicy bloga :) Szybko ten czas leci :) Cieszę się, ze Twój blog jest już tak długo w blogosferze Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) prześlę informację dalej :) wzięłabym udział, ale mam już zapas kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupa czasu, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i wszystkiego najlepszego kochana :*
    Udział wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia, a ja sięzastanowie jak to ładnie opisać ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wytrwałości i kolejnych lat w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dwóch lat i życzę wieeeeelu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 2 lat bloga! :)
    Powodzenia wszystkim życzę w konkursie. Fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do udziału zatem;)

      Usuń
  17. Gratuluję drugiej rocznicy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje i życze dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje urodzin bloga i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :) 2 lata to sporo czasu :) Powodzenia dla uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę dalszych owocnych lat :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak, czas szybko leci:) Gratuluję dwóch latek i oby tak dalej:) A ci wierni to np ja;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pisząc o tym miałam między innymi Ciebie na myśli ;)

      Usuń
  24. Ja w konkursie nie będę brała udziału, bo kosmetyków mam dużo za dużo, ale chciałabym Ci pogratulować urodzin i żeby Twój blog się rozwijał jeszcze bardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ten czas szybko mija :O Nawet nie pamiętam, kiedy zaczęłam czytać Twojego bloga :O Powodzenia w blogowaniu, oby tak dalej! Mam nadzieję, że będziesz się dalej rozwijać i dla nas tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję z powodu 2 urodzin bloga! Chyba i się się zgłoszę :)
    Buziaki.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję!:) Zgłoszenie wysłane;)

    OdpowiedzUsuń
  28. To prawda, czas bardzo szybko leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super, gratuluję urodzin bloga, wysłałam zgłoszenie, biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje urodzin bloga, zycze sukcesow i wiele stysfakcji

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i kolejnych owocnych lat :)
    Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i wzięłam udział w konkursie ^^!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile roboty z samego rana macie dziewczyny, a i składam gratulacje 2 urodzin. Aby nie opuszczała cie wena twórcza.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję dwóch latek :D
    Wzięłam udział w konkursie, ale nie mam pojęcia czy moje zgłoszenie się wysłało, bo na chwilę internet mi się wyłączył :/

    OdpowiedzUsuń