poniedziałek, 10 lipca 2017

Kosmetycznie: Peeling dłoni z Verana!

Hej!

Pod koniec czerwca wykończyłam peeling do dłoni marki Verana. Jest to mój pierwszy tego typu produkt, więc byłam go bardzo ciekawa. Czy sprawdził się on tak, jak oczekiwałam?  


Od producenta:
Peeling do rąk Dandelion firmy VERANA to doskonały sposób na uzyskanie pięknych dłoni. Skład tego ekologicznego preparatu opiera się bowiem przede wszystkim na naturalnych substancjach, stanowiąc najlepsze uzupełnienie codziennej pielęgnacji. Co więcej, może być stosowany bez obaw również przez alergików i osoby żyjące w świadomie ekologiczny sposób.


Moja opinia:
W uroczym kartonowym opakowaniu znajduje się równie śliczny słoiczek z peelingiem do rąk marki Verana o białym kolorze. Szata graficzna skromna, ale bardzo ładna, kojarzy mi się z naturą. Zapach jest słabo wyczuwalny, zaś konsystencja jest "w sam raz" - bez problemu można nabrać odrobinę na dłoń, a podczas wykonywania masażu, nic nie wylatuje z rąk.


Ci, co czytają mój blog regularnie, wiedzą, że stan moich dłoni w Krakowie pogarsza się, więc nawilżający krem do rąk jest u mnie obowiązkiem, dlatego też peeling miałam w mieście smogu... ekhm smoków;) Używałam go raz w tygodniu. Trochę się obawiałam soli, gdyż peeling jest na bazie soli oraz cukru, ale na szczęście nie podrażniła mi ona skóry. Zaś po peelingu jest ona wygładzona i lepiej się wchłaniają nawilżające kremy, przez co efekt nawilżenia jest większy.


Dzięki temu, że potrzebna jest niewielka ilość produktu, aby dobrze usunąć martwy naskórek, peeling jest wydajny. Ja używałam go około 4,5 miesiąca. Na duży plus zasługuje skład oraz jakość poszczególnych składników - nie znajdziemy tu żadnych szkodliwych produktów. Szkoda tylko, że cena jest dosyć wysoka - 50 zł to zdecydowanie za dużo jak na peeling o pojemności 100 g, przez co na pewno po niego nie sięgnę ponownie... no chyba, że trafię na dużą promocje. 


Podsumowując, pomimo faktu, że Pretty Box bardzo mi podpadł, o czym pisałam w ostatnim wpisie na temat tych pudełek, to cieszę się, że w grudniowej edycji znalazł się ten peeling. Na pewno nie sięgnęłabym po niego sama, bo ma zdecydowanie za wysoką cenę. Widziałam, że grudniowe pudełko jest nadal w sprzedaży i nawet zastanawiałam się, czy nie zakupić go dla kolejnego peelingu, ale za bardzo nie lubię Pretty Boxa, aby dawać im jeszcze zarobić ;).  Działanie ma naprawdę świetne, dobrze usuwa martwy naskórek, nie podrażniając jednocześnie skóry, a kremy do rąk zdecydowanie lepiej i szybciej się wchłaniają. Dzięki niemu doceniłam peelingi dedykowane dłoniom i będę szukać innych, równie skutecznych, ale tańszych zdzieraków do rąk. 

A Ty jak dbasz o dłonie?

Pozdrawiam,
Ola

80 komentarzy:

  1. Ja jestem z gatunku leniwców i czasami wolę zapłacić za "gotowca" mimo, że wiem, że mogłabym z fusów kawy zrobić bardzo porządny peeling do dłoni. Kiedyś nie zwracałam tak na to uwagi, ale po peelingu dłonie wyglądają zdecydowanie lepiej i dłużej zachowują gładkość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z tego gatunku, choć chciałabym w końcu to w sobie zmienić.
      Ja dzięki temu produktowi doceniłam peelingowanie dłoni. O ile w domu rodzinnym wyglądają w porządku, tak w Krakowie bardzo szybko stają się suche i szorstkie. Ten peeling musiał mieć duży wkład w to, że nie wstydziłam się swoich dłoni - usuwałam martwy naskórek, a krem miał szansę lepiej się wchłonąć, a co za tym idzie - zadziałać.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy produkt :D Może się skuszę ;) Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena jak na peeling do rąk wysoka :) natomiast sam w sobie jest ciekawy i wart zainteresowania ale w promocji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena z kosmosu powiedziałabym :P Gdyby nie to - kupiłabym ponownie!

      Usuń
  4. oj 50 pln jak na peeling do dłoni to naprawdę za dużo... mogło by być zdecydowanie taniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś peeling typowo do dłoni z Yves Rocher, był z olejkiem, także dodatkowo nawilżał dłonie. O tym z Verana jeszcze nie słyszałam, ale myślę, że jednak sama bym po niego nie sięgnęła ze względu na wysoką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go, ale był bez szału. Działanie było, ale krótkotrwałe, no i cena też była dosyć wysoka jak na pojemność.

      Usuń
  6. Nigdy nie korzystałam z peelingu do dłoni. Chyba najwyższy czas zacząć - zachęciłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj cena :/ ale peeling na moje dłonie?-zdecydowanie by im pomógł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używam peelingów do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś spróbuj - myślę, że w tym celu nie musisz kupować produktu stricte do rąk, ale może peeling do twarzy albo jakiś inny z jakimiś pestkami?;)

      Usuń
  9. Lubię peelingi do dłoni:) Niby nie są to kosmetyki, których koniecznie trzeba używać, ale jak już się ma to często okazują się fajne:) Miałam już różnych firm i wiele z nich lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które polecasz najbardziej? :)

      Usuń
  10. Zazwyczaj nie sięgam po peelingi dedykowane dłoniom, ale ten faktycznie fajnie się prezentuje. Ogólnie ostatnio za mało uwagi poświęcam moim dłoniom. Muszę to koniecznie zmienić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz piękne, zadbane dłonie. Ale latem też warto o nie dbać, jednak upał, wypady nad wodę potrafią wymęczyć skórę;)

      Usuń
  11. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale bardzo lubię peelingi:)Może następnym razem kupię ten:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  12. Nie znam kompletnie tej marki, ale miałam kiedyś taki peeling do dłoni z Biolove. Zużyłam go po prostu do ciała :) Peelingując całe ciało robiłam tez peeling dłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w zapasie peeling z Nacomi, pewnie niewiele czym (o ile w ogóle czymś) się różni od tego z Biolove - w końcu to ten sam producent. ;)

      Usuń
  13. Ja z gotowcow miałam tylko peeling do dłoni z Eveline i lubiłam go;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bardzo drogi peeling, szczególnie, że świetny peeling z kawy można zrobić w zasadzie za darmo. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie tak. Domowy kawowy peeling kosztuje grosze;)

      Usuń
  15. Nie znałam marki :) Do dłoni używam zwykle peelingu do twarzy, pod warunkiem że nie jest za drogi, żeby mi nie było szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling do twarzy stosowany do dłoni to jest dobry pomysł ;) Dłonie nie potrzebują mocno zdzierających produktów jak ciało, więc te do twarzy będą w sam raz;)

      Usuń
  16. Nigdy nie robiłam peelingu dłoni, ale może czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, choć to też zależy od stanu Twoich dłoni :)

      Usuń
  17. Jaki przefajny peeling.
    Chcę i ja mieć go pod ręką.
    Może kiedyś wypróbuję, bo wygląda na to, że to hit!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cena dość wysoka jak na taki produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się niestety ukryć :(

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też, ale skoro dostałam ten peeling, z ciekawości wypróbowałam i... przepadłam;)

      Usuń
  20. Produkt bardzo fjany, peelingu do dłoni jeszcze nie miałam. Zawsze tylko zel antybakteryjny i kremy :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam peelingu stricte do rąk. ;)
    Faktycznie drogie to cudo. Z drugiej strony naprawdę działa, a poza tym 4,5 miesiąca sugeruje, że produkt jest wydajny. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, działa, ale w dalszym ciągu uważam, że 50 zł to gruba przesada :(

      Usuń
  22. Lubię peelingować dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt :) Ja nie mam dużych problemów z skórą dłoni, ale chętnie bym taki peeling przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie stosowałam oddzielnego peelingu do dłoni. Dobre efekty uzyskuję tymi do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś olejek peelingujący z YR ale był bez szału;) Ten produkt uświadomił mi, że regularne peelingowanie dłoni niesie bardzo dużo korzyści

      Usuń
  25. w sumie ręce peelinguje przy peelingu ciałą, czy stóp ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznaje się bez bicia, nigdy nie używałam peelingu do dłoni. Bardzo zaciekawiła mnie ta marka, nie znałam jej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam peelingujący olejek do dłoni, ale bez szału. Gdyby nie obecność tego peelingu w pudełku, pewnie do tej pory bym też nie używała peelingu do dłoni;)

      Usuń
  27. Jakoś nie pamiętam o używaniu peelingu do dłoni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z pielęgnacją stóp często:P

      Usuń
  28. pewnie też bym go sama nie kupiła, tylko użyłabym tego peelingu co mam w domu :D ale fajnie, że Ci się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym go sama nie kupiła, ale skoro był w pudełku to z ciekawości używałam :P

      Usuń
  29. Chyba nigdy nie używałam peelingu dedykowanego dłoniom - raczej złuszczałam naskórek tym, czego używałam aktualnie do ciała i byłam zadowolona :D Cena jest minusem, ale fajnie, że ma tak dobry skład. Ja czasem wolę sięgnąć po gotowe kosmetyki i zapłacić więcej - przynajmniej nie muszę się potem z nimi bawić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często mam podobne podejście - sięgnąć po gotowe kosmetyki i zapłacić przez to więcej, no ale płacenie 50 zł to już przesada :P

      Usuń
  30. Nigdy o nim nie słyszałam, ale podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Specjalnego peelingu do dłoni jeszcze nie stosowałam:)
    Zwykle używam to co na twarz, a dodatkowo zwykłą maść z witA.
    Ale może się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak robię peeling ciała, to i dłonie trochę peelinguje. Oprócz tego krem do rąk, chociaż teraz naprawdę rzadko - wieczorami smaruję ciało dermokosmetykiem, więc i dłonie się załapią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy peelingu ciała trochę się te dłonie peelinguje, ale jakoś podczas stosowania tego się bardziej przykładałam i dość długo to robiłam :P

      Usuń
  33. Ciekawy produkt ;) Jednak jeżeli chodzi o peelingi to nie lubię przepłacać ;) Raczej wybieram tańsze opcje. Jakoś nie widzę różnicy w działaniu między tymi z wyższej półki ;) Kiedy chcę wypielęgnować dłonie to zazwyczaj sięgam po zwykły peeling myjący z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uczciwie Ci powiem, że nie robie peelingów; dłonie smaruję kremem lub olejkiem :) skład ma świetny, ale cena faktycznie trochę wysoka....zwłaszcza, że można zrobić domowy peeling za ułamek tej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oo zaciekawil mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie kojarzę firmy, a na produkt też bym pewnie uwagi nie zwróciła, w sumie nigdy nie robię typowego peelingu dłoni :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznaję się, że nie uzywam peelingów do rąk. Nawet nie wiedziałam, że takie są :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Marka jest dla mnie zupełną nowostką ;) Podobnie sam koncept używania peelingów do dłoni.. :D Ale możesz mieć sporo racji, tego typu produkt i mi by się pewnie przydał.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cena rzeczywiście wysoka, ale fajnie, że się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem czemu ale jeszcze nigdy nie miałam peelingu do dłoni :) Jak najbardziej chwalę sobie domowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie miałam peelingu typowo do dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gdyby nie cena to chętnie bym wypróbowała...

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie, że Ci przypasował, z ceną zlekka przegięcie. Lubię peeling do dłoni, mam z YR i chyba jeszcze jeden mam aż muszę sprawdzić, bo dawno nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń