13:00:00

*Nowości grudnia*

Hej.
Zgodnie już z tradycją nadszedł czas na pochwalenie się nowościami na blogu. Trochę sporo kupiłam, ale sporą też część dostałam, więc liczę chociaż na niewielkie rozgrzeszenie! Oby styczeń był bardziej skromny - a póki co, to nic kosmetycznego jeszcze nie kupiłam(a jedyne nowe kosmetyki, jakie mam, to od ukochanego jako prezent)! 


Na początku miesiąca otrzymałam paczkę, w której znalazły się suplementy diety  oraz koszulka, która okazała się być na mnie dobra pomimo tego, że jej rozmiar to S. 


Kiedy w drogerii Pigment była promocja na bardzo popularne szczotki Tangle Tezzer, musiałam tam po jedną pojechać. Nigdy żadnej nie miałam i chciałam dowiedzieć się, co takiego wspaniałego w nich jest. Kupiłam także krem do stóp firmy Organic Shop, bo wyczerpałam już całe stopowe zapasy. 


Następnie do mnie przywędrował najnowszy Joybox, o którym już pisałam w tym poście. 


Brałam udział w wymiance mikołajkowej, którą organizowała Mariola, a o zawartości mojej paczki-niespodzianki pisałam w tym poście. 


Diana wyróżniła moją odpowiedź na pytanie konkursowe, dzięki czemu dostałam krem do ciała, olejek do twarzy oraz pomadkę ochronną do ust (którą notabene znam i lubię) firmy Alterra, dwie maseczki saszetkowe od Ziai i Bielendy oraz płyn antybakteryjny.


Od Filiżanki dostałam sampler z YC - świąteczny, o zapachu jabłuszka, jako wyróżnienie w rozdaniu. Jeszcze jej nie odpalałam, ale kiedy tylko mój chłopak odwiedzi mnie w Krakowie, będziemy wspólnie cieszyć się zapachem. 


Po przyjeździe do domu rodzinnego, Mikołaj(czyt. mój kochany facet:P) przyniósł mi zestaw od Nacomi, który składał się z peelingu, oleju makadamia i z masła. Peeling już znam, lubię i używam (nie miałam w domu żadnego peelingu, o czym Mikołaj się dowiedział i specjalnie mi sprezentował :P), a reszta poczeka spokojnie na swoją kolej.

Jak widzicie, nowości jest dość sporo. Najbardziej się wzbogaciłam na maseczkach i smarowidłach do ciała, więc lepiej, abym tego nie kupowała w najbliższym czasie.

A Wam co ciekawego wpadło do kosmetyczki w grudniu?
Znacie coś z moich nowości?

Pozdrawiam,
Ola

70 komentarzy:

  1. Kupiłam niedawno dokładnie ten sam Tangle Teezer, tyle, że w drogerii Natura. Też były na nie promocje i to nie byle jakie :) Koszulka jest przeurocza, a napis bardzo mi się podoba! :D
    Daj znać jak Ci się będzie spisywał olej makadamia od Nacomi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam czarny, ale i bordo jest ładny!:)

      Usuń
  2. Wpadła mi w oko koszulka i zestaw Nacomi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw Nacomi wygląda rewelacyjnie! Bardzo sobie chwalę ich peeling cukrowy i masełka shea, ich składy są wręcz fenomenalne :) Ja Cię w pełni rozgrzeszam, grudzień to wyjątkowy miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowości fajne bardzo🐆 organiczne shop ma fajne nie drogie produkty. ciekawe jak ten Ci się sprawdzi, tea tree to mi się kojarzy z olejkiem który lubię pod ręką mieć

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw z Nacomi wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw z Nacomi pewnie dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka jest świetna!:) Sporo fajnych nowości, bo zestaw Nacomi wygląda super, olejki Loton też fajnie się spisują czy ten zestaw z granatem Alterry;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe nowości ;D Takiego zestawu od Nacomi troszkę zazdroszczę :* Buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw Nacomi też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dostałam zestaw z Nacomi ale kokosowy i jestem mega zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się nowa szczotka, bo mój TT już lekko sfatygowany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz upolować!

      Usuń
  12. Z zestawu Nacomi będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten zestaw z Nacomi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tangle teezera używam codziennie, myślę że będziesz z niego też zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szczotka jest generalnie przez dużą ilość ludzi polecana:)

      Usuń
  15. Zestaw Nacomi robi wrażenie. Chętnie bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci tak samo bogatego Mikołaja, jakiego ja spotkałam!:)

      Usuń
  16. Ale świetna zawartość wymianki mikołajkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie pomadka granatowa z Alterry, mam wersję rumiankową i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw z Nacomi sama bym z chęcią przygarnęła :D Produkty z granatem z Alterry miałam i pamiętam, że fajnie się u mnie sprawdzały - mam nadzieję, że i Ty będziesz zadowolona :D

    TT w tej wersji kolorystycznej wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam czarny, ale... ten kolor też jest niezły :D

      Usuń
  19. Samplerek pewnie będzie pięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie najbardziej zaciekawił zestaw od Nacomi. Cenię ich kosmetyki za świetne składy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości :) Również chcę zakupić nową TT - może The ultimate, chociaż coraz częściej myślę nad szczotką Michel Mercier ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super napis na koszulce! Świetne nowości kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna koszulka :D Ja już w tym miesiącu zdążyłam kupić kosmetyki :D maskę do włosów i żel do golenia

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne nowości :) fajny pewnie będzie ten zestaw z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z takiego zestawu kosmetyków Nacomi też bym się ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna koszulka :)) A jeśli chodzi o TT to używam jej oczywiście chociaż mnie nie porwała aż tak :)

    OdpowiedzUsuń