15:02:00

Kosmetycznie: Odżywienie skóry pod oczami z OEPAROL

Cześć.
Skóra wokół oczu jest cieńsza niż w innych częściach twarzy, więc to na niej najczęściej pojawiają się pierwsze zmarszczki. Najłatwiej też jest oszacować wiek człowieka właśnie spoglądając na okolice oczu. Odpowiednia dieta, dawka snu, niepocieranie oczu to już spory sukces, ale warto też zadbać o tę delikatną okolicę także od zewnątrz. Jeszcze nie tak dawno używałam jednego produktu pod oczy, ale robiąc porządki zauważyłam, że krem od Oeparol, który znalazłam w Joyboxie, niedługo kończy termin ważności, więc teraz codziennie rano i wieczorem ląduje pod oczami. Czy odpowiednio nawilża moją cienką skórę?



Od producenta:

Linia Oeparol Essence to głęboka regeneracja i odżywienie skóry suchej i zmęczonej dzięki sile oleju z wiesiołka połączonej z Lipo-Ceramidami

Wskazania: Codzienna pielęgnacja skóry wokół oczu, skłonnej do przesuszania oraz występowania cieni i opuchnięć pod oczami.

Działanie: Krem przyspiesza proces regeneracji skóry i dostarcza jej substancji odżywczych. Kompleks Omega Lipo-Ceramid, będący kompozycją ceramidów i pozyskiwanych z oleju z nasion wiesiołka kwasów omega-6, odbudowuje barierę lipidową skóry i przywraca jej równowagę fizjologiczną,. Innowacyjny emolient zastosowany w preparacie porządkuje strukturę lipidów i zwiększa zdolność do zatrzymywania wody w naskórku. Dzięki zawartości masła Shea, skóra odzyskuje gładkość i elastyczność. Zamknięta w liposomach escyna poprawia mikrokrążenie, zmniejsza kruchość naczyń, redukuje opuchnięcia i rozjaśnia cienie pod oczami.

Sposób użycia: Stosować rano i wieczorem. Delikatnie wklepać krem w skórę wokół oczu


Moja opinia:
Otrzymujemy dość spore pudełeczko, w którym znajduje się niewielka tubka z aplikatorem. Jej pojemność to 15 ml, czyli standardowo jak na krem pod oczy. Opakowanie jest schludne, ładne i praktyczne. Nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku na zewnątrz. 

Produkt jest barwy białej, gęsty. Łatwo się go wklepuje w skórę wokół oczu. Krem jest wydajny, wystarczy mała ilość, aby położyć go pod oczy, jednakże ja nie żałuję i czasem kładę więcej - skoro niedługo kończy się data ważności, to zależy mi na tym, aby zużyć jak najwięcej kosmetyku. ;) 























Zapach kremu jest delikatny, ciężko  mi go z czymkolwiek porównać. Nie podrażnia on moich wrażliwych oczu, bo chwile później jest już niewyczuwalny na skórze.

Krem szybko się wchłania. Wystarczy wklepać go w skórę, odczekać chwilę i już nie ma po nim śladu. Nie pozostawia tłustej warstwy. Nadaje się pod makijaż, gdyż nie powoduje rolowania się podkładu. Okolice oczu dzięki niemu są nawilżone, odżywione, cienie są troszkę rozjaśnione (ale nadal są widoczne), oczy nie są opuchnięte po nieprzespanej nocy


Produkt mnie nie uczulił, nie spowodował podrażnień, moje oczy nie łzawiły przez niego


Podsumowując, jeżeli szukacie produktu, który nie podrażnia skóry i oczu, dobrze nawilża, szybko się wchłania i nadaje pod makijaż - bardzo go polecam. Zauważyłam lekkie rozjaśnienie cieni, ale nie zlikwidował ich całkowicie. Krem jest niedrogi, aplikacja nie jest problematyczna, nie roluje się i nie waży.  Jak dla mnie jest to jeden z lepszych produktów pod oczy, jaki miałam, choć dalej szukam ideału. Ale muszę podkreślić, że mam 21 lat, więc nie umiem powiedzieć, jak sprawdziłby się u osób starszych ode mnie, czy z nawilżenia byłyby tak samo zadowolone jak ja. 

Skład;

4/5

Znacie? Lubicie?
Polecicie mi jakiś dobry krem pod oczy?

Pozdrawiam, Ola

61 komentarzy:

  1. Moja skóra w okolicach oczu jest podrażniona między innymi dlatego, że mam problemy alergiczne i oczka ciągle mi łzawią. Jak dla mnie najlepszy krem pod oczy to Shiseido Benefiance :) Warto przetestować choćby próbkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, ale mu się przyjrzę, skoro polecam :)

      Usuń
  2. miałam krem pod oczy ej marki, całkiem miły produkt

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo wymagającą skórę pod oczami, więc pewnie na noc byłby zbyt słaby, ale na dzień mógłby się sprawdzić wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie używam masła SHEA i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś za tą firmą nie przepadam, chociaż podobno jest bardzo dobra i warto po nią sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie Joybox to prawdopodobnie nie poznałabym tego kremu :)

      Usuń
  6. Lubię go, dobrze pielęgnuje moją skórę pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy u mnie sprawdziłby się na tyle dobrze;) z tej marki nie miałam jeszcze kosmetyków, a jedynie jakieś witaminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam 21 lat, więc pewnie i mnie by zadowolił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze omijam tą firmę w sklepie... nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko znaleźć mi dobry krem pod oczy, który dawałby jakieś większe efekty aniżeli samo nawilżenie. Potrzebuję czegoś do walki z cieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten krem Ci się nie spisze, bo i u mnie cienie są nadal widoczne :(

      Usuń
  11. Lubię takie produkty, narazie mam ten z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam niczego tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy krem, jeszcze nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli nie znasz to polecam Co krem łagodzący pod oczy z Sylveco, mi dobrze służył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam wypróbuję w przyszłości :)

      Usuń
  15. mam od nich coś ale nie działa jakoś genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. musiałabym wreszcie zadbać o skórę pod oczami ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. aa jeszcze nie znam ale na razie mam zapas kremów pod oczy one naprawdę się nie kończą;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam nad kremem tej firmy, bo krem do buzi mnie pozytywnie zaskoczył, ale cały czas się waham no i ja mam więcej lat niż Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I właśnie taki produkt jak najbardziej by mi się przydał :) Co prawda stara jeszcze nie jestem, ale zdaję sobie sprawę, że już za kilka lat pojawią się pierwsze zmarszczki. Poza tym dużo czasu spędzam przed komputerem, co też negatywnie wpływa na oczy i skórę. Dlatego bardzo się cieszę, że napisałaś o tego typu kosmetyku :) Bardzo ciekawe!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty tej marki mają przystępną cenę, więc cieszę się, że recenzja pozytywna :) Pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja mama używała produkty tej firmy,ale bez szału;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy produkt, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie. Mój sprawdzony krem pod oczy jest z Olay-efekty po nim są zadziwiające.Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, z Olay chyba nigdy nic nie miałam;)
      Wzajemnie! :)

      Usuń
  24. Myślę że zdecydowanie by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :-) ciekawy produkt!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam. Kremu niestety też innego nie polecę...

    OdpowiedzUsuń
  27. Może kiedyś kupię - póki co smaruję olejkiem od Avon:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I to lekkie rozjaśnienie cieni to dla mnie dostateczny argument, żeby go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę że z tego kremu byłabym zadowolona, lubię od czasu do czasu użyć bardziej lekki krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam pomadkę tej firmy, średnio się spisała, ale myślę, że dam jeszcze szansę tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  31. Również lubię stosować kremy przeznaczone do okolic oczu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używałam go i muszę przyznać że na razie moja pielęgnacja skóry pod oczami jest uboga, a czasami to praktycznie wcale jej nie ma, pora to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie szukam czegoś pod oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może dasz szansę temu kremowi? :)

      Usuń
  34. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo, myślę, że u mnie by się sprawdził. Skóra w okół moich oczu to wiórki
    :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nigdy go nie próbowałam, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Marki Oeparol miałam tylko pomadkę i była naprawdę fajna ;) Natomiast z kremów pod oczy jakiś czas temu zakochałam się w Organic Ocean, u mnie sprawdzał się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. O, kolejny kosmetyk do wypróbowania na własnej skórze! Wiem, że mam tendencję do wielkich zmarszczek w okolicach oczu, więc krem to podstawa :C

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam o tym kremiku już kilka pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam ich krem pod oczy z kw. hialuronowym ten mam zamiar zacząć używać. =)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hmm ciekawy produkt, jestem ciekawa czy sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja często nie wysypiam się i potem moja skóra pod oczami wygląda fatalnie, więc coś takiego by mi się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tej firmy, ale odżywianie skóry pod oczami to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam o tych kosmetykach, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na pewno jest to krem, który chciałabym przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam go kiedyś i byłam z niego zadowolona, właśnie myślałam żeby do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nie miałam tego kremu, ale nadal szukam czegoś co byłoby dla mnie idealne na dzień. Krem na noc już znalazłam, ale szukam dla niego godnego zamiennika :D Aktualnie używam kremów z Isany i Nacomi, a w kolejce czeka Make Me Bio :D

    OdpowiedzUsuń