10:30:00

Rozdanie! Wygraj kosmetyki z okazji dnia kobiet! | ZAKOŃCZONY

Witajcie!

Z powodu braku czasu i mniejszej mojej aktywności w blogosferze, postanowiłam nagrodzić tych, którzy mimo to zaglądają do mnie i motywują do szybszego powrotu tutaj! Niestety póki co sesja wygrywa ze mną, ale mam nadzieję, że chociaż uda mi się w przyszłym tygodniu z nią wygrać i będę się cieszyła dwoma tygodniami wolnego. ;)

Do rozdania starałam się dobrać kosmetyki jak najbardziej uniwersalne, więc mam nadzieję, że nagroda każdej z Was się spodoba i zechcecie wziąć udział w konkursie ;)


Zatem do wygrania są:
  • Bielenda. Pomadka do ust - słodki miód
  • Yves Rocher. JdM. Żel pod prysznic zielona cytryna z Meksyku
  • AA. Krem do stóp
  • Avon. Arganowy krem do rąk
  • Marion. Ampułki do włosów z olejkiem arganowym
  • Isana. Żel w sprayu do włosów
Jeżeli rozdanie okaże się być bardziej popularne, niż podejrzewam, całkiem możliwe, że dorzucę coś ekstra. A mam już kilka pomysłów ;)


Zasady rozdania:
1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga.
2. Zgłosić chęć udziału w konkursie pisząc komentarz według wzoru - obowiązkowe jest podanie adresu e-mail, bo muszę mieć jak poinformować wygraną o nagrodzie.
3. Udostępnić baner konkursowy.

Zasady dodatkowe:
1. Polubić profil na FB - KLIK. +1p.
2. Dodać blog do blogrolla. +2p.

Dodatkowo chcę nagrodzić najbardziej aktywne osoby na blogu, więc te Panie mają dodatkowo +2 punkty (stan na 29.01.2016 r. godzina 10:20):


W sumie można mieć 6 punktów.

Rozdanie trwa od dzisiaj do 1.03.2016 r.

Regulamin:
1. Organizatorem jest autor bloga zielony-pokoik.blogspot.com
2. Produkty są nowe i nieużywane. Nie ma możliwości wymiany nagrody na pieniądze.
3. Koszt wysyłki pokrywa organizator rozdania. Nie wysyłam paczki za granicę.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba być osobą pełnoletnią i spełnić powyższe zadanie konkursowe.
5. Rozdanie trwa od do 29.01.2016 r. do 1.03.2016 r., zgłoszenia po terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu do 10 dni po zakończeniu konkursu.
7. Zwycięzca ma 3 dni na podanie danych do wysyłki. W innym przypadku nagroda przepada i wybieram nowego zwycięzce.
8. Paczka zostanie wysłana do 5 dni roboczych od otrzymania danych do wysyłki.
9. Aby rozdanie się odbyło, musi się zgłosić co najmniej 20 osób.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
11. Zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).
12. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

Wzór:
Obowiązkowe:
1. Obserwuję jako (nazwa, pod jaką publicznie mnie obserwujesz):
2. Adres e-mail (potrzebne do kontaktu ze zwycięzcą):
3. Udostępnione na: (podaj adres)
Dodatkowe:
4. Lubię FB jako:
5. Dodałam bloga do blogrolla:

Baner do pobrania tutaj:

Aha, chciałam tylko poinformować, że jest mi bardzo miło, jak mnie odwiedzacie i komentujecie, bo motywuje mnie to do dalszej pracy. Przed konkursem zrobiłam więc listę obserwowanych, gdyż jeżeli doda mnie ktoś do obserwowanych, a po konkursie usunie, to nie będzie brany pod uwagę podczas kolejnych rozdań. Mi nie zależy na dużej liczbie obserwowanych, tylko na stałych czytelnikach, którzy będą przy mnie nie tylko podczas konkursów ;).

Powodzenia wszystkim!

PS. Nie wiedziałam w chwili publikacji postu, że niezgodne jest proszenie o podawanie maila publicznie - bowiem niechcący stworzyłam bazę kontaktową dla spamerów - więc wszystkie komentarze ze zgłoszeniami zostały wrzucone do tzn. "spamu" - są one nadal dostępne dla mnie poprzez konto na blogerze, ale każda inna osoba nie ma jak do nich dostępu ;) 

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zachęcam do udziału w konkursie ;)

      Usuń
  2. Głównie używam kosmetyków bio, więc dam szansę innym :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja to znienawidzone przeze mnie słowo... Mam masę roboty, a chęci brak. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zachęcam do udziału w zabawie :)

      Usuń
  5. Kusisz, kusisz. Olu, powodzenia podczas sesji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zabawy! ;) (Nie)dziękuję, aby nie zapeszyć!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zachęcam do udziału w zabawie :)

      Usuń
  7. Życzę wszystkim powodzenia, a Tobie sukcesów podczas egzaminów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zawsze mogą być Twoje, trzeba tylko pomóc szczęściu i wziąć udział w zabawie;)

      Usuń
  9. zyczę wszystkim powodzenia :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw, choć te masełka z Bielendy są beznadziejne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne produkty:)
    powodzenia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za wszystkie uczestniczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłabym udział, gdyby nie ten banner konkursowy, no trudno. Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakby nie ten baner to chętnie wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ten czas leci, już niedługo dzień kobiet :) Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń