wtorek, 22 grudnia 2015

Kosmetycznie: Bania Agafii: *Ekspresowa maska do twarzy - odświeżająca*

Hejo!
Dzięki wygranej na profilu na FB sklepu universalcosmetics, miałam okazję pierwszy raz na sobie przetestować rosyjski kosmetyk, jakim jest maska do twarzy. Czy polubiłam się z nim? Czy skuszę się na zakup innego rosyjskiego kosmetyku? Zapraszam do czytania!


Od producenta
Maska do twarzy, ekspresowo nawilża, tonizuje i regeneruje zmęczoną skórę. Naturalny skład maski pozwala na jej szybkie i skuteczne działanie, usuwa oznaki zmęczenia, odświeża i ujednolica kolor skóry. Na skuteczność działania maski wpływają m. in. ekstrakty organiczne wiązówki błotnej, irysa syberyjskiego i przewrotnika pospolitego - zawarta w nich duża ilość kwasów organicznych i flawonoidów sprawia, że maska ma działanie antyoksydacyjne, nawilżające a także przeciwzapalne i przyspieszające gojenia się ran; ponadto zapobiega pojawieniu się oznak starzenia się skóry; mięta - działa tonizująco na skórę twarzy.
Sposób użycia: nanieść maskę na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu,  pozostawić na 10 minut, następnie delikatnie zmyć ciepłą wodą. Najlepiej stosować 1-2 razy w tygodniu.

Moja opinia:
Ekspresową maskę do twarzy od Agafii otrzymujemy w 100 ml tubie, którą zakupić można już za 6-7 zł. Tuba jest przyjemna w użytkowaniu - bez problemu można wydobyć produkt, a zakrętka pozwala nam zachować zawartość w czystości - czego nie można powiedzieć o opakowaniach maseczek saszetkowych. Opakowanie kojarzy mi się z ukraińskimi keczupami, które mój współlokator czasami przywozi. Na opakowaniu logo Babci Agafii, kolorystyka miętowa, która słusznie sugeruje, że jednym ze składników maski jest mentol.


Maska jest koloru pastelowo-miętowego, pachnie miętą i ma konsystencję żelową. Nie ma większych problemów z rozprowadzeniem produktu na skórę twarzy. Nie jest zbyt gęsta, ale zbyt rzadka też nie, więc nie spływa z twarzy. Nie dość, że maska ma zapach orzeźwiający, to przyjemnie chłodzi skórę. Idealna jest zatem latem, ale zimą mi to nie przeszkadza - bardzo lubię to uczucie rano, gdyż skutecznie mnie wybudza z krainy snu i nie myślę już o powrocie do łózka. 

A jak działa? Po nałożeniu, jak wspomniałam chłodzi oraz, co ważne,  trzeba uważać, aby nie aplikować jej w okolicach oczu, gdyż zawarty w niej mentol może podrażnić oczy i sprawić, że będą łzawić, skutecznie odświeża twarz z samego rana, a po zmyciu jej, skóra jest mięciutka, nawilżona. Z kolorytem skóry mam problemy, aczkolwiek ładnie rozjaśnia przebarwienia po trądziku. 
Maseczki używam od października raz w tygodniu i jeszcze trochę mam jej w tubce, więc można powiedzieć, że jest bardzo wydajna i starcza na długo.


Skład: Aqua, Glycerin, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Organic Spiraea Ulmaria Extract, Iris Sibirica Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Alchemilla Vulgaris Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Oil, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid

Ogólnie biorąc, bardzo polubiłam się z tą maseczką. Jedyne, do czego mogłabym się przyczepić, to do tego, że trzeba trzymać ją 10 minut (nie zawsze z rana mam na to czas, więc stosuję ją najczęściej raz w tygodniu w weekend) oraz to, że efekt jest zaledwie kilkudniowy. Niemniej jednak bardzo się z nią polubiłam i z przyjemnością wypróbuję też innych rosyjskich kosmetyków!

4/5

A z racji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, chciałabym Wam życzyć dużo zdrówka i najprzyjemniejszych chwil z najbliższymi. Gorąco pozdrawiam! :*

Źródło: http://thumbs7.dreamstime.com/x/christmass-tree-several-gifts-green-background-presents-31621707.jpg

55 komentarzy:

  1. Z chęcią kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dla mnie, nie służą mi rosyjskie mazidła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... To moje pierwsze spotkanie z nimi, więc chętnie wypróbuję inne maski do twarzy oraz maskę do włosów, bo słyszałam, że jest fajna ;)

      Usuń
  3. Miałam trochę rosyjskich kosmetyków, ale mi nie służą.
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na razie ciężko się wypowiedzieć o innych, ale chętnie je poznam i sprawdzę na sobie. W końcu każda z nas jest inna i każdej co innego pasuje. :)
      Wesołych i spokojnych! :)

      Usuń
  4. Chciałabym spróbować.! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje grosze, jak dla mnie warto ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna jest. Podoba mi się w niej uczucie chłodu i to, że naprawdę nawilża. Na wielkie wyjścia jest idealna.

      Usuń
  6. Nigdy nie widziałam tego produktu,ale zaciekawił mnie - zwłaszcza wizualnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie rosyjskie kosmetyki to też nowość :D

      Usuń
  7. Ciekawa maseczka :-) chętnie bym wyprobowala !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chociażby w sklepie universalcosmetics można zakupić za grosze. Jak zmniejszą mi się zapasy maseczek, to na pewno nakupię tych rosyjskich na przetestowanie :D

      Usuń
  8. Takim maseczkom nigdy nie odmawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne ma opakowanie :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy takiej nie miałam, ale lubię takie maseczki więc chętnie kiedyś wypróbuję! :)
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię maseczki które działają, a ta jest idealna przed wielkimi wyjściami ;)

      Usuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam. Wesołych! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja je bardzo lubie :)! Wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to uczucie chłodu :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Chociażby w kremach do ciała, ale tylko latem :)) Maseczka na twarz może chłodzić cały rok, przyjemnie to pobudza do aktywnego działania :)
      Wesołych Martyna :)

      Usuń
  14. Lubię te maski w saszetkach od Bani Agaffi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana najlepszego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Warta wypróbowania, jak sądzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje się dość ciekawa :)
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tej maski :) :D
    Wesołych kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za życzenia i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawią mnie maski z tej firmy ;)
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki, ale do włosów. ;]
    Wszystkiego najlepszego na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do włosów jeszcze nie miałam, a kusi mnie jedna maska :)!

      Usuń
  23. Wesołych! :)
    Jeszcze nic z tej firmy nie miałam, ale większość jest zadowolona z ich produktów. Bardzo mnie ciekawią, więc coś kiedyś od nich u mnie zawita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie pozytywne opinie i to, że jestem zadowolona z miętowej maski sprawia, że chcę więcej poznać!:)

      Usuń
  24. Radosnych Świąt w cieple rodziny,
    pięknie pachnącej choinki,
    zdrowia i energii na co dzień
    oraz dużo uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcześniej nie miałam produktów tej firmy, jednak ostatnio zakupiłam maskę do ciała, zobaczymy jak się sprawdzi, pewnie wkrótce skuszę się także na tą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na opinie na temat maski do ciała :)!

      Usuń
  26. Efekt chodzenia raczej zostawiłabym na lato :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chłodzenie na twarzy nie przeszkadza - gorzej jest z ciałem, chłodzące kremy schodzą na bok. ;)
      Wesołych!

      Usuń
  27. Wesołych, Radosnych i Zdrowych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. z tej marki mialem tylk okosmetyki do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubie efekt chłodzenia :) no i miętę również,może się kiedys skuszę

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Leniwie. Miałam robić sprawka na uczelnie i nie wyszło :P.
      Ja święta będę miała w styczniu, bo większość mojej rodziny jest wyznania prawosławnego, do cioci katolickiej w tym roku nie zajeżdżaliśmy.

      Usuń
  31. I po świętach:).
    Uwielbiam tę maskę to już moje trzecie opakowanie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam tą maseczkę, ogólnie wszystkie maseczki Agafii mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń