14:00:00

Kosmetycznie: Sprawdź, co dobrze nawilży mieszaną cerę! Krem od Beauty Oil

Hej!
Osoby z cerą mieszaną często popełniają jeden, poważny błąd - mocno oczyszczają skórę, często żelami z silnymi detergentami oraz stale ją matują, zapominając o nawilżeniu, tworząc błędne koło. Skóra, będąc odwodnioną (tak, cery mieszane i tłuste potrafią być odwodnione!), tworzy więcej sebum w celu nawilżenia, przez co twarz bardziej się świeci. Kiedyś niestety też tak robiłam... niemniej jednak człowiek najlepiej uczy się na własnych błędach i dziś pamiętam o stosowaniu nawilżającej maski czy też kremu - i dziś jest post poświęcony jednemu takiemu gagatkowi - bowiem chcę napisać co sądzę o nawilżająco-ochronnym kremie do twarzy na dzień od Beauty Oil.



Od producenta:
Krem na dzień nawilżająco-ochronny z dużą zawartością oleju marula, wyciągiem bogatym w likopen chroniącym przed szkodliwym działaniem promieni UV, naturalną witaminą E oraz kompleksem olejów bogatych w kwasy omega przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry.


Moja opinia:
W kartonowym opakowaniu zawierającym opis i skład produktu znalazłam nawilżająco-ochronny krem na dzień marki Beauty Oil. Jest to plastikowe opakowanie z pompką - za którą ogromny plus. Może nie jest ono najpiękniejsze, ale za to ma higieniczne dozowanie. Ale generalnie się z nim polubiłam, szczególnie, że pompka się nie zacina, a aplikacja  jest szybka i łatwa.


Krem ma świetną konsystencję - jest bogata, a zarazem lekka. Jedna pompka wystarczy w zupełności do dokładnego wysmarowania twarzy, przez co jest wydajny - ja go stosuję od ponad 3 miesięcy i nadal go mam, szkoda tylko, że przez nietransparentne opakowanie nie jestem w stanie ocenić stopnia zużycia. Zapach praktycznie niewyczuwalny. Kolor lekko żółtawy.


Krem stosuję już połowy maja codziennie rano. Przy mojej mieszanej cerze krem potrzebuje kilku minut do dobrego wchłonięcia się, po czym pozostawia delikatny film na skórze, który w niczym mi nie przeszkadza. Pod tym względem podoba mi się dużo bardziej, niż recenzowany kilka miesięcy temu krem do twarzy na dzień marki Biolaven, który nie był zły, ale nie oczarował mnie na tyle, aby do niego wrócić (właśnie przez to, że jest bardziej tłusty). Krem ten także świetnie nadaje się pod makijaż mineralny, jest świetną bazą, a podkład nie roluje się na twarzy.

A jak jest z działaniem nawilżającym? Moim zdaniem świetnie! Moja strefa T jest tłusta, zaś policzki są często suche, a od kiedy regularnie sięgam po ten krem skóra stała się idealnie nawilżona, gładka i przyjemna w dotyku. Dodatkowo czoło zdecydowanie mniej się świeci - cóż, nie potrzebuje dodatkowego sebum do nawilżenia, skoro krem mu to zapewnia. Nie zauważyłam, aby krem mnie zapchał czy uczulił.


Kosmetyk ma bardzo przyjemny, naturalny skład. Znaleźć w nim można różne drogocenne oleje. Za 50 ml opakowanie zapłacić należy 38,50 zł, co nie jest ceną wygórowaną, patrząc  na skład i działanie.


Podsumowując, moja skóra twarzy bardzo polubiła się z tym kosmetykiem. Opakowanie jest praktyczne i higieniczne, a sam krem dosyć szybko się wchłania, przez co rano można szybko nałożyć makijaż, nie powoduje wysypu czy uczulenia, a cena jest bardzo korzystna patrząc na naturalny skład! Jest to mój tegoroczny hit! Pewnie jeszcze wrócę do tego kremu, a na pewno mam teraz chęć wypróbować inne kosmetyki od tej marki wierząc, że są tak samo świetne, jak nawilżająco-ochronny krem na dzień.

Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek. Nie miało to wpływu na przedstawioną powyżej opinię.


Znasz markę Beauty Oil?
Pamiętasz o stałym nawilżeniu skóry? 
Polecisz mi dobry krem z naturalnym składem, który świetnie nawilża skórę i nada się na stosowanie rano?

Pozdrawiam,
Ola

84 komentarze:

  1. Nie znam tej marki, ale Twoja recenzja mnie zachęciła do tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że znalazłaś świetny kosmetyk, który teraz się super sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ulubieniec 2017 roku!

      Usuń
  3. Chyba czegoś takiego właśnie poszukiwałam.
    Lubię kremy silnie nawilżające.
    Jestem bardzo ciekawa tej konsystencji.
    Szkoda, że nie znałam wcześniej tej marki.
    Pozdrawiam piątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena bardzo przyjemna! duży plus za pompkę :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cena bardzo przyjazna patrząc na jakość!

      Usuń
  5. Nie znam tego produktu, ale chętnie wypróbowałabym ponieważ mam cerę mieszaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jak u Ciebie by się sprawdził;)

      Usuń
  6. Dokładnie tak jest z cerą mieszaną, trzeba zachować balans:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba i nawilżać i oczyszczać ;) Takie to już uroki naszych cer;)

      Usuń
  7. Mam gdzieś w zapasach produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ten krem czy może inne produkty?:)

      Usuń
  8. Twoja opinia zachęciła mnie do dokładniejszego sprawdzenia tego produktu. Ja ostatnio chwalę sobie krem do twarzy z Vianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zimę idealnie by się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale Twoja recenzja zachęciła mnie do przyjrzenia sie mu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz słyszę ale jak widzę to naprawdę HIT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój hit zdecydowanie! Nigdy nie byłam z żadnego kremu do twarzy tak zadowolona, jak z tego;)

      Usuń
  12. Nie znam tych kosmetyków, ale fajnie, ze u Ciebie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, bo prawdę mówiąc nie spodziewałam się po nim, że aż tak dobrze spisze się na mojej skórze;)

      Usuń
  13. Chyba coś dla mnie :) Jakiś czas temu marka mnie zainteresowała, ale zamiast coś kupić to o niej zapomniałam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, bywa i tak :D!
      Ja miałam możliwość poznać go dzięki spotkaniu blogerek (był jednym z upominków) - także firmie się opłacało nas obdarować, bo teraz chcę więcej!;)

      Usuń
    2. Fakt :D I ja też jestem teraz ponownie zachęcona :D

      Usuń
    3. No to będziesz musiała go wypróbować koniecznie!:) Ciekawa jestem, czy byłabyś tak bardzo zadowolona, jak ja;)

      Usuń
  14. Tej firmy jeszcze nie znam, ale z opisu wyraźnie kusi ;) Uwielbiam dobrze dobrany krem i to jak działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy po niego sięgałam, to nie sądziłam, że aż tak bardzo mnie zauroczy! :)

      Usuń
  15. Moja tłusta cera też zdecydowanie lepiej reaguje na odpowiednie nawilżenie niż produkty dla niej przeznaczone. Ciekawy ten kremik. Gdybym nie miała miliona innych produktów do twarzy, to chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dla mnie najważniejsze było matowienie, oczyszczanie, matowienie - i o ile oczyszczanie jest ważne, to i trzeba skórze dostarczyć porcji nawilżenia ;).
      Jeszcze zdążysz wypróbować ten krem!:)

      Usuń
  16. Recenzja niezwykle kusząca - a opakowania z pompką uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dozowanie jest niezwykle wygodne i higieniczne!:)

      Usuń
  17. Czytałam o nim wiele na blogach, ale jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego kremu, ale mam cerę mieszaną więc mogłabym się z nim polubić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać mu szansę - ma świetny skład i moim zdaniem bardzo sympatyczną cenę :). Drogeryjne kremy potrafią być droższe, a mieć kiepski skład :(

      Usuń
  19. miałam kiedyś cerę mieszaną, była ona bardzo tłusta i za razem miałam problem z suchymi skórkami. Kiedy przestałam ją tak mocno oczyszczać i stosować oleje, moja cera się unormowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi z mieszaną cerą - szukanie balansu ;) Niektórzy zapominają o nawilżeniu, a inni o dokładnym oczyszczeniu, czego skutki mogą być nieprzyjemne;)

      Usuń
  20. marki nie znam, mam cerę mieszaną, ale mnie wszystko zapycha! fajny skład, ale nie wiem, czy nie za bogaty dla mnie. Plus za cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też dużo rzeczy potrafi zapchać, ale ten krem jest wyjątkiem!:)

      Usuń
  21. Nie miałam jeszcze przyjemności używać Beauty Oil. Plus za pompke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jesteś zainteresowana ich kosmetykami?;)

      Usuń
  22. Nie znam tej marki. Mam cerę naczynkową i ten krem niestety nie byłby odpowiedni dla mnie. Moge Ci polecić:olejek monoi i masło shea oraz wodę różaną (Make Me Bio).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, naczynkowa wymaga dużo więcej ostrożności w pielęgnacji. Ta woda różana bardzo mnie ciekawi, ale się martwię, że przez zapach nie będę w stanie jej używać (nie lubię zapachu róż)

      Usuń
  23. Nie znam, ale fajnie, że się sprawdził, też mam taką cerę i oczywiście pamiętam o nawilżeniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, że pamiętasz - bo niestety nie wszyscy o tym pamiętają :)

      Usuń
  24. Mam całą serię tych kosmetyków, moja mama jest bardzo zadowolona z kremu na noc. Ja jeszcze nie miałam okazji ich używać ;) krem pod oczy był okej, ale niestety większych efektów nie zauważyłam, a szkoda :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy mnie jakoś najbardziej ciekawi, może u mnie lepiej się spisze!:)

      Usuń
  25. Miałam, nie był zły, ale nie powalił mnie jakoś szczególnie na kolana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajajajaj, czego w nim Tobie zabrakło? :)

      Usuń
  26. To i pewnie u mnie by się sprawdził :) Też lubię takie kremy z pompką - jedna wystarczy do pokrycia całej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jedna jest w sam raz, aby pokryć i twarz i szyję;)

      Usuń
  27. Miałam go i u mnie również się sprawdził świetnie :) Ogólnie inne produkty tej marki bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś popełniałam ten błąd i stosowałam agresywne środki do mycia twarzy zapominając o nawliżeniu. Zainteresował mnie krem, o którym napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że obecnie tego nie robisz!:)

      Usuń
  29. nie znam, ale chyba muszę się z nim bliżej zapoznać. ;) chociaż plus jest taki, że o nawilżeniu twarzy zawsze staram się pamiętać. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że pamiętasz! Twoja skóra na pewno Ci się za to odwdzięcza :)

      Usuń
  30. Czytałam kilka pochlebnych opinii na temat kosmetyków Beauty Oil, ale niestety nie miałam okazji ich wypróbować. Będę miała je na uwadze, gdy wykończę moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj i wypróbuj kiedyś! Jestem ciekawa, jak u Ciebie by się spisały :)

      Usuń
  31. Ja musze sobie koniecznie kupić jakiś krem na jesień, bo już niedługo żel z Loreal nie będzie mnie chronił jak zaczną się wiatry, bo po prostu jest za lekki.
    Nigdy nie widziałam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i jesień i zima nie sprzyjają w pielęgnacji... Firma jest stosunkowo nowa, więc pewnie dlatego o niej wcześniej nie wiedziałaś.

      Usuń
  32. miałam ten olejek całkiem spoko był

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo tego, że mam cerę suchą, a nie mieszaną, to chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sucha cera też potrzebuje nawilżenia, więc krem także powinien się sprawdzić:)

      Usuń
  34. Też lubię jak kosmetyki mają opakowanie z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  35. Marki nie znam, ale fajnie, że kosmetyk Ci służy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zainteresowała Cię może ta nieznana marka?;)

      Usuń
  36. Miałam z tej serii krem pod oczy i był rewelacyjny, kremik na dzień też bym sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy mnie bardzo ciekawi:)

      Usuń
  37. Też popełniałam błąd nie nawilżając cery. Na tą chwilę nie wyobrażam sobie by pominąć ten krok pielęgnacyjny zarówno rano jak i wieczorem. Marki nie znam ale chętnie wypróbuję ich krem w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że już tego błędu nie popełniasz!:)

      Usuń
  38. Marka kompletnie mi nie znana, ale chyba poszukam - bo ostatnio rozglądam się za jakimś dobrym nawilżaczem:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto dać im szansę!:)

      Usuń
  39. Pierwszy raz widzę ten produkt, niestety patrząc po składzie to u mnie odpada, bo może wywołać reakcje typu zapychanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wiesz, co szkodzi Twojej cerze i to widzisz, no to faktycznie lepiej nie ryzykować :(

      Usuń
  40. Jak mówisz, ze jest lepszy od Biolavenu, to chętnie bym go sprobowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zdecydowanie, bo ma lżejszą konsystencję i nie czuję go na twarzy - a w tej kwestii mi krem z Biolaven się nie spodobał, choć działanie miał świetne:)

      Usuń