14:00:00

Kosmetycznie: Balea - Balsam do ciała

Hej!
Znasz kosmetyki marki Balea? Ja jak na razie mam za sobą trzy z nich, a dzisiaj chciałabym o jednym opowiedzieć - będzie tu mowa o balsamie do ciała, których używam wręcz hurtowo ;) Jesteś ciekawa, jak ten produkt spisał się w nawilżeniu mojej skóry?


Moja opinia:
W miękkiej tubie stojącej na zamknięciu znajduje się balsam do ciała marki Balea. Materiał jest rewelacyjny, ponieważ nie ma najmniejszego problemu z dozowaniem produktu na skórę. No i sam design opakowania - bardzo ładny i przykuwający wzrok! 


Konsystencja balsamu jest lekka i przyjemna - nie ma problemu z rozsmarowaniem go na skórze, a sam balsam niemalże błyskawicznie się wchłania. Zaś jeśli chodzi o zapach, to mnie rozczarował - tyle czytałam na blogosferze, że produkty od Balea pięknie, intensywnie pachną... no ale nie powiem - ten produkt ma ładny zapach, ale nieintensywny - muszę się skupić, aby go wyczuć. Rozczarował mnie tym, bo spodziewałam się, że piękny aromat będzie czuć z daleka :( 


Jeśli chodzi o działanie, to jest dla mnie wystarczające na obecną porę roku. Balsam daje nawilżenie na najbliższe 24 godziny, lecz nie wiem, jak sprawdziłby się w przypadku skóry wysuszonej. Natomiast u reszty osób powinien się sprawdzić dobrze. Wydajność tradycyjna u mnie jak na produkty o tej wielkości  - ja go stosowałam przed okres 3 tygodni. 

Kosmetyki Balea można zakupić w DM, ale także na polskim allegro. Nie orientuję się w cenach w DM, ale choćby w tej aukcji produkt kosztuje 9,95 zł. Uważam, że ma bardzo przyjemny skład, jak na produkt drogeryjny. 


Podsumowując, balsam od Balea działa poprawnie - na aktualne potrzeby mojej skóry spisał się rewelacyjnie. Natomiast rozczarował mnie, jeżeli chodzi o zapach, a raczej intensywność - lubię, jak w parze z nawilżeniem idzie piękny zapach, a tu, żeby się nim cieszyć, musiałabym chyba posmarować nos ;). Jeśli będę miała kiedyś możliwość, chętnie sięgnę po inne wersje zapachowe balsamów Balea, ale do tego na pewno już nie wrócę.

Pozdrawiam,
Ola

84 komentarze:

  1. Znam markę Balea i bardzo lubię ;) tego produktu nie widziałam nawet na półkach ostatnimi czasy bardzo dawno więc to pewnie dosyć stara wersja ;) balsam miałam raz waniliowy i był mega intensywny, krem do rąk spisuje się też całkiem fajnie :) za taki balsam tutaj w DM musiłabyś zapłącić około 1,25 euro czyli kwota 10zł jest mocno wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewałam, że w DM będzie tańszy, ale nie spodziewałam się, że aż tak ;) no ale i transport kosztuje i osoba sprzedająca chciałaby pewnie zarobić co nieco :) także najtańszą opcją jest wysłanie kogoś na zakupy, kto akurat będzie w tych okolicach :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię zapachy z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dwa balsamy od Balea, w tym właśnie ten. No i rzeczywiście szału nie było, zapachowo ogólnie nie szczególnie mnie zachwycił. W działaniu podobnie - był poprawny i tyle. Dużo lepiej się u mnie sprawdziła wersja z olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak widzę nie jestem jedyna w tych odczuciach;)

      Usuń
  4. Ja z Balea lubię głównie żele pod prysznic;) z innymi produktami bywa różnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za mało ich znam, aby powiedzieć, czy coś lubię bardziej bądź mniej;)

      Usuń
  5. Markę znam i lubię. Szkoda, że zapach nie jest lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, mógłby być bardziej intensywny

      Usuń
  6. szkoda, że nie pachnie intensywniej, ja na razie nie miałam żadnego balsamu Balea, miałam ich żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam żel pod prysznic z tej linii (ten sam zapach), pachniał bajecznie, ale też nietrwale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel też miałam i u mnie wypadł tak samo - zapach piękny, ale nietrwały i nieintensywny :(

      Usuń
  8. U mnie dobrze sprawdzały się kremy Neutrogena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Neutrogeny miałam wyłącznie krem do rąk:)

      Usuń
  9. Nie znam tej marki... Masz tak jak ja, rowniez uwielbiam czuc zapach danego balsamu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to między innymi po nie sięgam - aby zrelaksować ciało i nos przy okazji :P

      Usuń
  10. szkoda, że rozczarował pod kątem zapachu - lubie jak kosmetyki są intensywne, że później czyje je na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo - o ile nie przeszkadzałaby mi (a nawet byłaby wskazana) taka intensywność zapachu w przypadku produktów do twarzy, tak do ciała lubię otaczać się pięknymi zapachami;)

      Usuń
  11. Szalejąc na zakupach w dm niestety nie kupiłam żadnego balsamu, ale mam nadzieję, że następnym razem to nadrobię. W obecnej chwili zużywam moje zakupy balea i co i rusz opinię o nich publikuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A po opakowaniu też spodziewałam się ze będzie kusił zapachem wszystkich dookoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kilka balsamów/kremów do ciała i były przeciętne - bez rewelacji. Znacznie lepiej służą mi żele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje aktualne potrzeby balsam świetnie się spisał ;) ale w przypadku skóry suchej może się nie sprawdzić i być za słaby;)

      Usuń
  14. O! Balsam tej maki bardzo mnie interesował. Super! Mi akurat nie przeszkadza mało intensywny zapach, wręcz przeciwnie,wolę delikatne zapachy. Obawiam się jednak o stopień nawilżenia, bo wiele kosmetyków zwyczajnie nie radzi sobie z moją skórą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie radzi, to może i działanie tego byłoby niewystarczające :( moja skóra latem najczęściej jest w niezłej kondycji, więc nie potrzebuję super nawilżającego czy odżywiającego działania, więc sprawdził się nieźle i nawilżał na najbliższe 24 h:)

      Usuń
  15. Ja nie miałam jeszcze styczności z ich produktami. Nie mam gdzie je kupić stacjonarnie, a online nie bardzo mi się chce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz tak samo, jak ja :) ja mam możliwość poznania ich kosmetyków podczas wygrania konkursów, w których są nagrodą, a i w jakimś beauty boxie też było coś :)

      Usuń
  16. Zapowiada się interesująco :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, to jest świetny kosmetyk na lato (które jeszcze "jest" :P)

      Usuń
  17. Szkoda, że zapach rozczarowuje bo to właśnie zazwyczaj on kusi mnie w produktach Balea. Miałam jeden balsam, ale szybko zaczął mnie nudzić i męczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Lubię, jak produkty do ciała poza dobrym działaniem, świetnie pachną, a tu tego zabrakło...

      Usuń
  18. Nie miałam jeszcze okazji używać produktów z Balea, ale mam nadzieję, że kiedyś uda się. Ja bardzo lubię pięknie pachnące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci tego, aby Ci się udało :)

      Usuń
  19. Och jeszcze nic z Balea nie miałam, a kusi mnie z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się, mam podobnie co do tej marki, dużo rzeczy mnie ciekawi:)

      Usuń
  20. Co mu tutaj mamy! Balsamik Balea, którego nie znam akurat.
    Nawet nie wiesz jak bardzo miałabym ochotę zobaczyć jak pachnie...
    Lubię zapachy tych produktów.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który zapach lubisz najbardziej? :)

      Usuń
  21. myślę że u mnie również spisałby się poprawnie, przynajmniej patrząc na to w jakim stanie jest obecnie moja skóra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie byłabyś tak samo zadowolona jak ja :)

      Usuń
  22. Uwielbiam żele pod prysznic Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Duży plus za to, że tak szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie kosmetyki tej marki kuszą już od dłuższego czasu i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wypróbować też jakiś balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej marki ale możliwe , że wypróbuję .

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham Balea i mam nadzieję, że będa u nas dostępne :( buuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super, żeby było u nas dostępne i w tak samo korzystnych cenach, jak w DM :(

      Usuń
  27. produkty balea bardzo dobrze znam i lubię za cenę głównie, opakowania i zapachy, ale uważam, że jest bez szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co hitu od nich nie miałam, ale same kosmetyki są w działaniu poprawne i tanie :)

      Usuń
  28. Balea jak zwykle zachwyca zapachem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku niestety nie był zbyt trwały i intensywny:(

      Usuń
  29. Tak kusicie ta Balea, a ja jeszcze nic nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. w sumie kosmetyki balea fajnie wspominam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam kosmetyków Balea. Ale słyszałam dobre opinie. Ja uwielbiam jak kosmetyk intensywnie pachnie, więc po ten raczej nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też lubię jak intensywnie pachnie, a tego w tym balsamie mi zabrakło :(

      Usuń
  32. Nie znam produktów Balea, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co najbardziej z ich asortymentu Ci się podoba?;)

      Usuń
  33. Szkoda, że jest tak mało intensywny lubię długo utrzymujące się zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ta wersja zapachowa tak ma - żel był podobny pod względem zapachu...

      Usuń
  34. Bardzo lubie i uzywam produkty Balea, tego nie mialam ale bardzo lubie balsamy pod prysznic z olejkami dla bardzo suchej skory, polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam z tej serii żel do mycia ciała i wspominam go bardzo dobrze. Balsamy Balei też znam i były bardzo fajną propozycją na lato, zimą były zbyt słabe dla mojej wymagającej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że ten balsam nie dałby razu u mnie zima, a obecnie jego działanie było idealne :)

      Usuń
  36. Mnie kosmetyki tej marki nie zachwyciły i nie rozumiem szału na nie. Coś takiego jak nasza Isana. Lubię ładne i intensywne zapachy, szkoda że ten balsam pod tym względem nie wypalił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie znam, dlatego mnie kuszą, bo wiele się słyszy o niskiej cenie, fajnym działaniu i świetnych zapachach :)

      Usuń
  37. Przez to opakowanie od razu bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tej marki, z balsamami nie będę jednak eksperymentować - znalazłam już swoje ulubione:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz swoje ulubione i nie masz ochoty testować dalej, to nie ma sensu :)

      Usuń
  39. Nie miałam, ale też nie czuję, żeby mnie do niego ciągnęło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez zapach, skład czy może przez coś innego? :p

      Usuń
  40. Z tej marki używałam tylko żeli pod prysznic, szamponów czy odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z balea to miałam okazję tylko używasz żelu pod prysznic będąc i siostry. Miał ładny zapach i trochę przypomina mi żele isana. Zazdroszczę tego regularnego balsamowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużyłam już z tej wersji zapachowej i pod względem zapachu też był bez szału, mam jeszcze jeden w zapasie :) Żeli Isany nie znam, ale nawet opakowania mają podobne

      Usuń