14:00:00

Rossmann 2+2. Zacznij dzień z czystą przyjemnością! Wyniki konkursu!

Hej!
Chciałabym dzisiaj przedstawić listę kosmetyków, które, według mojej subiektywnej opinii, warto zakupić na obecnej promocji w Rossmannie 2+2. Przejdź dalej, aby dowiedzieć się, co na niej się znajduje! 


Jeśli chodzi o produkty do pachy, do proponowanej przeze mnie listy dodałam antyperspirant Nivea - jest to najlepszy produkt, jaki znam i używam już regularnie od wielu lat. Ma w składzie nieszczęsne aluminium, więc chcę go zmienić na coś bardziej naturalnego... z naturalnych produktów w Rossmannie są różne produkty marki Alterra - sama ich nigdy nie miałam, ale pomimo różnych opinii na ich temat, myślę, że kiedyś po nie sięgnę, z tym, że na pewno nie będzie to w lato, gdyż wówczas najczęściej nie zdawały u innych egzaminu... Ciekawą marką w tej kategorii jest Earth Salt, który proponuje kulki na bazie ałunu, a także czysty ałun w sztyfcie. Ja w sierpniu już jedną kulkę zakupiłam i kiedy tylko skończę obecny dezodorant, za nią się zabiorę.
Na moje obecne potrzeby bardziej kuszący jest dział "higiena jamy ustnej". Planuję zakupić szczoteczki do zębów od Oral-B - sięgam po nie regularnie od kilku lat, uważam, że są niezłe. Co do past do zębów - najczęściej sięgam po pomarańczowy Elmex, zaś jeśli chodzi o pasty dedykowane dzieciom, najciekawszą propozycją jest żel do zębów marki Alterra

Najwięcej do polecenia będzie w kategorii żelów pod prysznic! Ja ze swojej strony najbardziej polecam te od Alterry - póki co miałam żel pomarańczowy oraz limonkowy, które były rewelacyjne, a na obecną chwilę mam największą ochotę na żel truskawkowy, który jest wersją limitowaną! Kolejną, bardzo ciekawą marką z naturalnymi składami, jest Petal Fresh, których kosmetyki w regularnych cenach są drogie - a dzięki zakupowi 4 różnych rodzajów żeli można zaoszczędzić 50%.



W niektórych Rossmannach można zakupić produkty marki Organic Shop czy Lavera korzystając z promocji. Natomiast wszystkie kosmetyki, które przedstawiłam powyżej, powinny znajdować się we wszystkich drogeriach.

Co do zasad promocji - są one następujące:

  • promocja trwa w dniach 9.09-19.09.2017 r.
  • z promocji 2+2 mogą skorzystać uczestnicy klubu Rossmann tylko raz, podczas kolejnych zakupów zarówno oni jak osoby nieposiadające karty klubu Rossmann mogą skorzystać z promocji 2+1
  • promocja 2+2 oraz 2+1 oznacza, że za dwa najdroższe produkty się płaci, a dwa (bądź jeden) najtańsze/-y jest za darmo
  • korzystając z promocji nie można kupić trzech (czterech) identycznych produktów - każdy z nich musi mieć inny kod kreskowy (ale mogą to być np. 4 żele)
  • podczas jednej transakcji uczestnik akcji może skompletować tylko jeden zestaw biorący udział w promocji. Chcąc skompletować kolejny zestaw z gratisowym produktem, należy rozpocząć kolejną transakcję (czyli  biorąc 6 kosmetyków na jeden paragon, tylko jeden z nich będzie gratis - dlatego polecam rozbić to na dwa paragony). 
  • regulamin oraz lista produktów objętych promocją znajduje się tutaj: http://www.rossmann.pl/Portals/0/dokumenty/Regulamin/Regulamin-Akcji-Zacznij-dzien-z-czysta-przyjemnoscia-09-09-2017.pdf


Z racji tego, że konkurs urodzinowy organizowany na moim blogu, dobiegł już końca, pragnę ogłosić wyniki. Zgłoszeń było 36, ale skłamałabym, gdybym powiedziała, że tyle samo było uczestników - w przypadku jednej osoby dostałam w tym samym czasie trzy identyczne zgłoszenia (więc błąd musiał wynikać ze strony arkuszu), zaś jednej osobie zapomniało się, że już się do konkursu zgłosiła i wysłała drugie zgłoszenie - a żeby było śmiesznie, ta osoba nie obserwuje bloga, co było warunkiem koniecznym, haha :) 

Przypomnę - pytanie konkursowe brzmiało "Jak wygląda Twoja poranna pielęgnacja". Każdy z Was mógł to pytanie interpretować po swojemu, niektórzy skupiali się na samej twarzy, inni pisali o higienie jamy ustnej i całego ciała czy nawet o porannej kawie, każda z tych odpowiedź była ciekawa. Ale nie przeciągając - odpowiedź wygrywająca konkurs brzmi... 
Moja poranna pielęgnacje to po prostu już rytuał :D Od kiedy zaczęłam poważnie traktować sprawę pielęgnacji, moja twarz zaczęła już w mniejszych ilościach przynosić mi przykre niespodzianki. Rano, stawiam przede wszystkim na dokładne oczyszczenie twarzy. Czasami płynem micelarnym, ścieram jeszcze pozostałości makijażu, potem obowiązkowo żel do mycia twarzy (aktualnie mam z Tołpy). Później używam tonik (teraz mam z Bielendy), który przywraca odpowiednie PH skóry i pomaga ją jeszcze lepiej oczyścić. Po tym wszystkim, zazwyczaj nakładam już swój krem do twarzy na dzień. Aktualnie mam z firmy IWOSTIN. Jednak od kiedy poznałam żel Holika Holika, zrozumiałam, ze może być on świetnym zamiennikiem kremu na dzień. Warto stosować różnorodność w pielęgnacji twarzy, bo przykładowo moja twarz szybko się przyzwyczaja do kosmetyków. Jak zostaje w domu, czasami lubię mieszać jeszcze swój krem na dzień z olejem kokosowym. Ostatnim etapem, ale nie mniej ważnym jest krem po oczy, bo niestety mam brzydkie sińce. Jeszcze raz gratuluje urodzin bloga! Cieszę się, ze tu jestem :)

A jej autorem jest... PaulinaN. Gratuluję kochana i piszę do Ciebie zaraz maila - będę czekała do końca 11 września na odpowiedź. A jeśli Ci się nie udało wygrać, to nie martw się - na pewno nie był to ostatni konkurs na moim blogu.

Pozdrawiam,
Ola

58 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Pauliny :)
    Z promocji nie skorzystam. Nawet nie jestem zapisana do tego całego klubu, poza tym mam zapasy wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo miałam nie skorzystać, ale najprawdopodobniej pójdę - i tak muszę kupić szczoteczki do Krakowa, a przy okazji bardzo mnie kusi ten żel truskawkowy od Alterry (choć i tak mam zapas żeli na co najmniej pół roku :P). Do klubu można bardzo łatwo się zapisać - wystarczy ściągnąć aplikację na telefon i założyć konto. :)

      Usuń
  2. Gratuluję :)
    Sama pewnie co do promocji to kuszę się na żel(e) na spółkę z siostrą, wiec wyjdzie u nas 1+1 :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wybieram do Rossmanna, ale jeszcze nie wiem po co :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D masz jeszcze kilka dni na zastanowienie się :P

      Usuń
  4. Jeszcze nie byłam, ale dodawałam sobie do wirtualnego koszyka robiąc symulację;) Wolę jak jest po prostu -49% bo jak 2+2 to najlepiej żeby wszystkie były w tej samej lub zbliżonej cenie, a jak się chce bardziej różnorodnie to już gorzej:D Co do deo Alterra to moja mama miała i tak narzekała, że w końcu wyrzuciła:P
    Ten olejek w kremie pod prysznic Alterra fajny jest. Miałam kiedyś.
    Ja sobie patrzyłam na żele Alterra, Kneipp, Palmolive i C-thru. A do zębów bym może wzięła płyn do płukania. Mogłabym wziąć końcówki do szczoteczek ale to już też musiałabym dopasować ceny pozostałych produktów, heh;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej Alterze właśnie widziałam niekoniecznie pochlebne opinie, ale skład mają przyjemny i pewnie po nie kiedyś sięgnę z czystej ciekawości - najwyżej pójdzie do kosza :P.
      Końcówek do szczoteczek nawet nie brałam pod uwagę robiąc tą listę, bo się zupełnie nie opłacają na tej promocji... zresztą słyszałam, że lepiej je kupować przez internet, taniej wychodzą;)

      Usuń
    2. Ano właśnie wychodzi mi, że się nie opłaca. Musiałabym wziąć każdą rzecz po 50-60zł:P

      Usuń
    3. Raczej żelu czy antyperspirantu w tej cenie ciężko znaleźć, haha :P

      Usuń
  5. Gratuluję :))
    Ja pójdę po weekendzie i na pewno wezmę dwa Dove w sprayu i pewnie żel i pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele Alterry również uwielbiam i na pewno się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    Przy promocjach z Rosmanna przydaje się mieć siostrę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie obecna promocja jest tak uniwersalna, że każdy z niej skorzysta - w końcu higiena ciała i jamy ustnej powinna być podstawą :D

      Usuń
  8. Ja chcę zakupić produkty Petal Fresh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej sięgnę wyłącznie po Alterrę, bo nawet na promocji te żele wydają mi się być za drogie:P ale kto wie :P

      Usuń
  9. Gratulacje!
    A z promocji chyba skorzystam, więc na dniach udam się do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co planujesz zakupić? :)

      Usuń
    2. W sumie nic takiego wielkiego, może dwa dezodoranty i do kompletu jakaś pasta do zębów? Zobaczymy, w sumie na miejscu się okaże z czym dotrę do kasy. ;)
      Oczywiście obserwuję Cię już od dawna (w zasadzie odkąd mam swojego bloga) Zapraszam do mnie i pozdrawiam.

      Usuń
    3. No to zakupy zapowiadają się ciekawie :)

      Usuń
  10. Gdzieś mi się już ta promocja mignęła przed oczami.
    Skusiłabym się na Laverę.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze się wybrać i na coś zapolować, ale jakoś czasu mi brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pewnie kupię szczoteczki do zębów dla siebie i męża oraz żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak samo jak ja, bo właśnie takie zakupy planuję :)

      Usuń
  13. Dziękuje sliczne ! Email juz wysłany :) Mam nadzieje, ze doszedł, bo roznie to bywa xD

    A co do promocji w Rossku, ciekawa. Mam jednak pełen asortyment i nic na razie nie dokupuje. Troche zaoszczędzić tez trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu się na wszystko rzucać, bo padło hasło PROMOCJA:)

      Usuń
  14. Ja tym razem odpuszczę sobie tą promocję. Chyba że skuszę się na jakieś żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele w sumie zawsze się przydadzą.

      Usuń
  15. hmm szkoda tylko, że 2_+2 można wykorzystać raz ,a zatem nie da się obkupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bierzesz mamę/koleżankę/kogokolwiek i robisz zakupy na jej/jego kartę :P

      Usuń
  16. Brawo, gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne propozycje :) Ja ciągle nie wiem na co się zdecydować w tej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze trochę do namysłu :D

      Usuń
  18. Ja z początku miałam iść ale chyba zrezygnuję. Nie bardzo mam go po drodze:P musiałabym jechać późniejszym busem do domu a nie bardzo mi się uśmiecha wiedząc że rano znów muszę wstać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie masz pilnej potrzeby, to nie ma sensu ;P

      Usuń
  19. Kupiłam tylko dla dzieci - szczoteczki do zębów i pastę Alterra

    OdpowiedzUsuń
  20. Te promocje są bardzo fajne, ale ja tym razem nie uległam, jedynie moją drugą połowę wysłałam po najpotrzebniejsze mu rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu ulegać, jeżeli nie ma się pilnych potrzeb ;) Jeszcze będzie inna, może i ciekawsza promocja;)

      Usuń
  21. Jeszcze nie byłam ale planuje wycieczkę do rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie skorzystam, bo niedawno sporo uzupełniłam zapasy z tych kategorii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma sensu kupować na zapas :)

      Usuń
  23. Przyda mi się ten post, bo planuje iść na zakupy do Rossmanna. A co aluminium w dezodorantach też czytałam, że jest szkodliwe, ale słyszałam, że jako dezodorant można stosować olej kokosowy, czego osobiście jeszcze nie testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o oleju kokosowym i o sodzie :D ale jestem za leniwa póki co na takie zabawy :D

      Usuń
  24. Bardzo fajne żele pod prysznic o ciekawych zapachach, na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wybieram się do Rossmanna :D Wszystko mam, a nie chcę znowu chomikować ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super odpowiedź wybrałaś, gratuluję zwyciężczyni :D Do Rossmanna jeszcze nie wiem,czy się wybiorę :) Kusi mnie zakup jakichś ciekawych żeli pod prysznic, ale z drugiej strony nie jest to dla mnie produkt pierwszej potrzeby :P Nadal ze sobą walczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na początku ta promocja się nie podobała, a później się zastanowiłam i stwierdziłam, że w sumie objęte są w niej same podstawowe rzeczy, więc nic nie powinno się zmarnować :D

      Usuń