14:10:00

Kosmetycznie: Czy olej arganowy z Bio Oleo spisał się na moich włosach?

Cześć!
Czy olejujesz swoje włosy? Ja zaczęłam jakoś ponad rok temu, w tym celu stosowałam olej migdałowy, które moje włosy uwielbiają. Jego zapasy się już jakiś czas skończyły, więc sięgnęłam po czysty, nierafinowany olej arganowy od marki Bio Oleo. Czy ten olej także moje włosy polubiły? Dowiesz się z najnowszego wpisu!


Od producenta:


Moja opinia:
Czysty olej arganowy, który proponuje marka Bio Oleo, znajduje się w szklanej, przyciemnianej butelce z pipetą o pojemności 30 ml - brawa za opakowanie! Nie dość, że dzięki pipecie aplikacja produktu na skórę/włosy jest łatwiejsza, to ciemny kolor szkła chroni zawartość przed promieniami słonecznymi, które niszczą olej. Jedynie mogę się przyczepić do napisów na butelce, które w trakcie używania się ścierają. 


Jest to najlepszy jakościowo olej - posiada certyfikat Ecocert. Ponadto ma charakterystyczny zapach, więc chociażby po tym można poznać, że mamy do czynienia z olejem nierafinowanym. Pojemność butelki to 30 ml.

Olej arganowy można wykorzystać do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również takiej skłonnej do alergii. Jest świetny w zwalczaniu trądziku. Obecność tokoferoli i polifenoli neutralizuje działanie wolnych rodników. Olej chroni przed działaniem słońca i wiatru, a także wzmacnia skórę, opóźnia proces starzenia, nawilża, zmniejsza blizny czy też regeneruje i odżywia skórę oraz włosy. Można go stosować także do przeciwdziałania postępowaniu rozstępów i cellulitu. Można go dodać do gotowych kosmetyków, aby wzmocnić ich działanie. Także taka na pozór niewielka buteleczka może dużo zdziałać w codziennej pielęgnacji całego ciała. 


Pomimo dużej ilości możliwości, ja olej stosowałam wyłącznie do olejowania włosów.  I jak moje włosy polubiły olej migdałowy, tak z arganowym się tak bardzo nie zaprzyjaźniły. Przede wszystkim blask - moje włosy po zmyciu oleju nie błyszczały tak bardzo, jak po migdałowym, ale szczęśliwie matowe też nie były. Olej włosy odżywiał, ale najlepiej było, kiedy nie sięgałam po niego częściej niż raz na dwa tygodnie - niestety bywało tak, że podczas cotygodniowego sięgania po niego, a następnie zwilżeniu włosów przez np. deszcz, zaczynały się one puszyć, czego chyba nikt nie lubi? 

Olej można zakupić na stronie producenta w cenie 63 zł. Pojemność 50 ml kosztuje 79 zł, a za pojemność 10 ml należy zapłacić 12,99 zł. Cena jest bardzo wysoka i tu przytoczę przykład oleju z marki Naturium, który też ma certyfikat Ecocert - olej o pojemności 50 ml kosztuje tam 35 zł, także po co przepłacać? 


Podsumowując, pomimo odżywienia włosów, olej arganowy niczego pozytywnego im nie dał, no ale cóż - nie każdy olej muszą moje włosy lubić, wystarczy, że kochają ten migdałowy. Dlatego warto szukać, aż znajdzie się idealny olej dla swoich kudłów. Niemniej jednak do oleju arganowego na pewno wrócę - chcę sprawdzić jego działanie na ciele i twarzy. Ale czy do tej konkretnej marki? Na pewno nie! Nie będę przepłacała za czysty olej agranowy, skoro z innej firmy mogę mieć taki sam jakościowo olej za połowę ceny. 



Pozdrawiam,
Ola 

72 komentarze:

  1. Ja argan na ciało kocham, jest taki otulajacy :D Na kudełki lubię lniany i konopny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lnianego i konopnego nie miałam ;) Teraz będę sprawdzała najprawdopodobniej działanie oleju makadamia na włosach - no chyba, że do czego innego go wykorzystam ;)

      Usuń
  2. Ja Olej arganowy używam ale tylko na końcówki włosów, ten jest strasznie drogi.. zdziwiło mnie że u ciebie pojawiło się puszenie włosów ja tak nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za drogi, szkoda przepłacać. Najwidoczniej nasze włosy mają inne preferencje, super, że się u Ciebie sprawdza w pielęgnacji ;) Ja do oleju arganowego wrócę, ale z myślą o twarzy i ciele.

      Usuń
  3. Moje włosy lubią olej arganowy, ale do tego z avocado to się sprawuje jak u Ciebie do migdałowego;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pełno olejów z pudełek kosmetycznych, nie koniecznie lubię ich używać na twarzy, za to wykorzystam je na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też większość mam z jakiś pudełek;)

      Usuń
  5. moja olejowa przygoda dopiero się zaczyna i na prawdę mam ochotę na każdy olej.. :P przerabiałam już kokosowy, macadamia i z pestek arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi jest, ale ja lubię bardzo :) Używałam do twarzy i spisywał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie ten olej jest drogi, ale ta marka przesadzila już z ceną... Ja chcę sprawdzić na ciele szczególnie więc zakupie go prędzej czy później, ale z innej marki :P

      Usuń
  7. Uwiwlbiam takie naturalne olejki na włosy i na ciało też!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tymi olejami to dużo zależy od tego co lubią nasze włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,dlatego warto obserwować włosy i analizować składy :)

      Usuń
  9. Skoro są tańsze to po co przepłacać. Z arganowym olejem miałam tylko do czynienia w kosmetykach w których był jednym z ich składników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sensu, dlatego warto znać inne marki i certyfikaty.

      Usuń
  10. Pisałam pracę licencjacką o oleju arganowym i szczerze mówiąc nie odbieram mu jego wielu cennych właściwości, ale moim zdaniem cudotwórca to też nie jest :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to mamy tu specjalistkę w tej dziedzinie! :)

      Usuń
  11. Nie olejuję włosów bo mam króciutkie. stosuję maski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Olej arganowy strasznie obciąża moje włosy :( muszę sprawdzić, jak działa na niego migdałowy, bo też posiadam ten od BioOleo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie z jakiegoś beauty boxa? Bo w sumie to tam ten marki jest najwięcej... Ciekawa jestem czy Twoje włosy lubią tak olej migdałowy jak i moje :) warto szukać ideału :)

      Usuń
  13. Nigdy nie stosowałam oleju arganowego na włosy, ale nie wiem, czy by się u mnie sprawdził Chyba nie przeżyłabym tego puszenia, bo moje włosy czasem same z siebie mają do tego tendencje :C Najbardziej lubię mieszanki olei, najlepiej u mnie wypadają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje się kiedyś mocno puszyły, ale od kiedy zaczęłam o nie lepiej dbać, to o puszeniu zapomniałam :D i choć olej fajnie je odżywił, to jednak czasem ciężko uciec od takiego deszczu no i klapa :P

      Usuń
  14. Cena rzeczywiście wysoka, olej arganowy z etja jest dużo tańszy :) U mnie arganowy bardzo fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć ;) Ja porównywałam z Naturium, bo już tę markę znam za sprawą oleju migdałowego, który także posiadał certyfikat, stąd ufam im innym produktom ze strony ;) A arganowy stosujesz do włosów, ciała czy twarzy? ;)

      Usuń
  15. Nie znam go, ale olej arganowy to jeden z nielicznych, który służy moim włosom :)
    P.s. Nie wyświetlają mi się na liście Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwna sprawa jest z tym bloggerem :/

      Usuń
  16. Moje włosy kochają olej arganowy ! Argan i Makadamia to dwa oleje które sprawiają że moje włosy są w bardzo dobrej kondycji ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makadamii nie sprawdzałam na swoich! :)

      Usuń
  17. Często olejuję swoje włosy i wydaje mi się, że olej arganowy też przerabiałam :P. U mnie akurat większość się sprawdza. A z marką miałam okazję się zapoznać podczas jednego spotkania, gdzie Pani pokazywała na modelce, jak wykonać peeling i małe spa słoni przy użyciu ich produktów i właśnie mi przypomniałaś, że mam w zapasach jakiś olejek od nich :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozazdrościć nieproblematycznych włosów;)

      Usuń
  18. Moje też za arganowym nie przepadają :P

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie się wpis wyświetlił....
    Olejki jakoś mało używam, moje włosy nie do końca się z nimi lubią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo nie znalazłaś jeszcze idealnego, może być i tak :)

      Usuń
  20. Nie przepadam za arganowym olejkiem :) u mnie wpisy pojawiają się normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli póki co u trzech osób się nie pojawiły, a u dwóch pojawiły... mam nadzieję, że to tylko chwilowy błąd na bloggerze;)

      Usuń
  21. Właśnie nie sięgam zbyt często po oleje, ale uwielbiam z opuncji figowej, szkoda, że jest taki drogi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie znam do czego go stosujesz? :)

      Usuń
  22. Olej arganowy miałam już kilka razy, ale innych firm. Lubię olejki na twarz, na noc ;) często stosuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej czyste oleje wykorzystuje do włosów;)

      Usuń
  23. Ja moje włosy, że tak powiem troszkę olewam ;) Ale na ciało i twarz mogłabym wypróbować - oczywiście tańszą wersję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olewasz bo Ci się nie chcę czy dlatego, że są i tak w dobrej kondycji? :p

      Usuń
  24. Ja mam problem z olejowaniem włosów - ciągle o tym zapominam, a szkoda :) Tego produkt nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się zdarza zapomnieć, choć coraz rzadziej;) I Ty się nauczysz tej systematyczności ;)

      Usuń
  25. nie znam tego produktu, jest troszeczkę drogi, ale może skuszę się ze wzgl na to, iż zwalcza trądzik, a mi ciągle coś wyskakuje.. udręka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam znaleźć tańszą opcję, bo oleje z BioOleo mają moim zdaniem zawyżoną cenę

      Usuń
  26. Ja również od bardzo dawna używam oleju do włosów, ale kokosowego. Nie używałam innych ponieważ ten dobrze się u mnie sprawdza, podobnie jak u Ciebie migdałowy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się obawiam oleju kokosowego, bo nie każde włosy go lubią...

      Usuń
  27. Ja kiedyś olej arganowy uzywałam do twarzy, ale niestety mnie strasznie zapychał i powodował jeszcze więcej niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to bardzo niemiło z jego strony...

      Usuń
  28. Ubóstiwam takie olejki :) Tej firmy nie znałam. Ale skoro się sprawdził znaczy dobry jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oleju arganowego na włosy jeszcze nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znałam tego produktu, ale chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po kolejnej pochwalnej opinii na temat oleju arganowego, muszę w końcu go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy olej. Chętnie wypróbowałabym, ale na twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jakby się spisał na Twojej twarzy :)

      Usuń
  33. Bardzo lubię olej arganowy, ma fenomenalne działanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakie działanie najbardziej go polubiłaś? :)

      Usuń
  34. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju oleje ale akurat za arganowym nie przepada ani moja skóra ani moje włosy więc wybieram inne warianty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto testować, czytać składy i obserwować, aby w przyszłości móc wyeliminować składniki, które nie służą naszej cerze/ciału/włosom.

      Usuń
  35. UUU już długi czas nie olejowałam włosów

    OdpowiedzUsuń