14:00:00

Kosmetycznie: Baikal Herbals - Pianka do mycia twarzy do wszystkich typów skóry.

Hej!
Kiedy dostałam od rodziców szczoteczkę soniczną do mycia twarzy, miałam wówczas możliwość poznania formy pianki do mycia twarzy. Wcześniej sięgałam wyłącznie po żele i inny rodzaj kosmetyku do usuwania kurzu oraz sebum  był mi nieznany. Pianka w połączeniu ze szczotką świetnie usuwała zanieczyszczenia, więc wiedziałam, że jeszcze wrócę do tej formy mycia twarzy. No i wróciłam! Z tego też powodu chciałabym serdecznie zaprosić do zapoznania się z moim zdaniem na temat pianki od Baikal Herbals.


Od producenta
Baikal Herbals - Pianka do mycia twarzy - do wszystkich typów skóry (bez parabenów, SLES i barwników)
Pianka do mycia twarzy o wysokiej zawartości biologicznie aktywnych ekstraktów z ziół bajkalskich. Delikatnie oczyszcza skórę nadając jej promienny i świeży wygląd. Wygładza skórę, łagodzi stany zapalne i zaczerwienienia, normalizuje "oddychanie" skóry. Dzięki roślinnym składnikom aktywnym zapobiega odwodnieniu, poprawia funkcję ochronną skóry, daje uczucie czystości i komfortu.
Pianka nie zawiera parabenów, SLES i barwników. 
Sposób użycia: Nanieść niewielką ilość pianki na wilgotną skórę twarzy. Wykonać delikatny masaż i zmyć.


Moja opinia:
Pianka do mycia twarzy marki Baikal znajduje się w poręcznej butelce z pompką o pojemności 150 ml. W środku znajduje się płyn, który po naciśnięciu pompki wydobywa się w formie białej, delikatnej, aksamitnej pianki. Jedna pompka w zupełności wystarcza do umycia buzi, przez co produkt jest bardzo wydajny. Zapach ma delikatny, całkiem przyjemny. Po umyciu twarzy bez problemu można ją zmyć ze skóry.


Piankę stosowałam na trzy sposoby - początkowo sięgałam po nią co 3-4 dni do wieczornego oczyszczania skóry i używałam jej w parze ze szczoteczką soniczną. Następnie, kiedy już skończyły mi się końcówki do szczoteczki, a otwarty miałam żel micelarny z Oillan, stosowałam go do porannej pielęgnacji, a teraz kiedy już kosmetyk od Oillan się skończył, stosuję go zarówno rano jak i wieczorem po demakijażu. W każdej roli spisał się wyśmienicie. Pianka do mycia twarzy od Baikal Herbals jest delikatna i bardzo skuteczna - świetnie usuwa sebum, resztki makijażu czy kurz nagromadzony w nocy czy też w ciągu dnia i jednocześnie nie ściąga cery, a wręcz przeciwnie - zostawia ją delikatną i miękką w dotyku, mam też wrażenie, że ma nawet wpływ na jej nawilżenie. Dodatkowo pianka nie powoduje podrażnień, ani wysypu niedoskonałości.

Koszt pianki to +/- 25 zł. Patrząc na wydajność, działanie i skład myślę, że warto w nią zainwestować.


Podsumowując, pianka do mycia twarzy od Baikal Herbals bardzo mnie zauroczyła - świetny skład, delikatne aczkolwiek skuteczne działanie, delikatny, ładny zapach. Czego chcieć więcej?



Pozdrawiam,
Ola

79 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt, jak zużyję zapasy to może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A jaka pianka jest Twoja ulubiona? :)

      Usuń
  3. Świetnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba i ja byłam zadowolona :) Niektóre pianki są bardzo niewydajne, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja druga pianka i zarówno ta jak i 1 była bardzo wydajna :)

      Usuń
  5. Kocham wszelakie pianki, więc chętnie bym wypróbowała i tą ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie byłabyś z niej zadowolona! 😍

      Usuń
  6. Nie używam pianek do mycia twarzy, ale ta wydaje się całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz czy nie kusi Cie ta forma oczyszczania? :)

      Usuń
  7. przypuszczam że dla mnie byłaby idealne tym bardziej że pianki to ja kocham wszelakiej maści i w szczególności te do mycia twarzy. Myślę że wypróbuję a cena też jest przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem koniecznie musisz dać jej szansę!:)

      Usuń
  8. Przyjemnie brzmi ta pianka. Lubię takie delikatne, ale skuteczne kosmetyki do oczyszczania buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie brzmi i przyjemnie działa - wypróbuj!:)

      Usuń
  9. Fajnie, ze jesteś zadowolona. Ciekawe czy i ja bym była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz Aniu :)

      Usuń
  10. Nie używam pianek ale myślę, że spróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić, może ta forma oczyszczania stanie się Twoją ulubioną! :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię pianki do mycia twarzy, czuję się zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać jej szansę - tania, wydajna i naturalna!:)

      Usuń
  12. Przyznam szczerze, że bardzo, ale to bardzo mnie zaciekawiłaś.
    Pianek do mycia twarzy nie używam, ale wydaje mi się, że to moje gusta :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nigdy nie używałaś, to koniecznie musisz spróbować! Może bardziej je polubisz, niż żele/płyny! :)

      Usuń
  13. Ze wszystkich specyfików do mycia twarzy chyba najbardziej lubię żele lub olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejkami jeszcze buzi nie myłam, ale do pianek przekonuję się coraz bardziej - są tak samo skuteczne jak żele, a jednocześnie delikatne:)

      Usuń
  14. Nie używałam nic tej marki a ta pianka wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzę tą piankę, ale nie próbowałam:) ogólnie lubię tą formę oczyszczania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam, świetna alternatywa od żeli, szczególnie w porannej pielęgnacji :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię pianki do mycia twarzy. Obecnie mam Orientanę ale nie jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyków marki Orientana nie miałam nigdy możliwości poznać. Będę pamiętać, że nie jesteś do końca z niej zadowolona.

      Usuń
  17. Uwielbiam pianki, chyba się na nią skuszę następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, już gdzieś widziałam tę piankę i chyba się w nią zaopatrzę, jak skończę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko kończ i zaopatrz się!;)

      Usuń
  19. Bardzo lubię pianki do mycia twarzy, szczególnie jesienią i zimą, kiedy moja cera staje się bardziej wrażliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z recenzją dla Ciebie trafiłam w sam raz!:)

      Usuń
  20. lubię pianki, ich lekką konsystencje, ta na pewno też by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  21. polubiłam się z piankami do twarzy, więc chętnie bym przetestowała tą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dawno nie miałam pianki do mycia twarzy, chyba najwyższa pora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wrócić do tej formy oczyszczania twarzy:)

      Usuń
  23. Pianki są świetne , fajnie, że ta Ci przypasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nigdy nie używałam pianki do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używam pianki do mycia twarzy, ale myślę, że tej mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię pianki do mycia twarzy :) Najmilej wspominam tą od Himalaya Herbals ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Himalaya Herbals mnie nie kusi przez ich składy :(

      Usuń
  28. Miałem ją i była delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze go nie miałam :) Taką piankę do twarzy chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś czytałam o tej piance, ale nie zapadła mi w pamięć na tyle, by ją kupic. Lubię takie delikatne oczyszczające kosmetyki, więc mogłaby się u mnie sprawdzić 😀 Ja obecnie używam pianki, ale z La Roche Posay 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. O ja uwielbiam pianki do mycia twarzy będę musiała ją przetestować

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie używałam pianki do mycia twarzy, więc jestem ciekawa podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie ją sprawdzę, ich krem pod oczy był całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich innych kosmetyków nie znam, ale będę musiała to zmienić :)

      Usuń
  34. Pianki jeszcze nie miałam i właśnie bardzo zachęciłaś mnie do wypróbowania takiego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ostatnio do mycia twarzy używam pianki z Ecolab i jestem z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich piankę, na razie czeka na swoją kolej :)

      Usuń