niedziela, 2 lipca 2017

Kosmetycznie: Weleda - Delikatny migdałowy balsam pielęgnacyjny

Hej.
Już jestem w rodzinnym domu. Odpocznę od Krakowa, od wrednej współlokatorki, z którą nie będę musiała już mieszkać. Z drugiej strony będą to najgorsze wakacje, chociażby z tego powodu, że trzeba będzie się solidnie wziąć za projekt inżynierki. Mój promotor bardzo na mnie liczy! 

Dziś recenzja kolejnego produktu, który miałam możliwość poznać dzięki wygranej u Dominiki - jest to balsam do ciała dla skóry wrażliwej z olejem migdałowym!


Opis produktu:
Balsam do ciała. Harmonizuje i chroni wrażliwą skórę. 
Ciesz się uczuciem bardzo łagodnego balsamu, który chroni, delikatnie otacza oraz pielęgnuje cerę. Nadaje się również do pielęgnacji bardzo wrażliwej i mającej skłonności do podrażnień skóry. Kompozycja z cennym organicznym olejkiem migdałowym i woskiem pszczelim szybko się wchłania oraz wspiera równowagę skóry. Formuła z neutralną wartością pH dostarcza nawilżenia, działa łagodząco na podrażnienia oraz relaksuje skórę. Skuteczność i tolerancja potwierdzone badaniami dermatologicznymi. 
Wskazówka: Możesz wymieszać balsam z kilkoma kroplami łagodzącego olejku migdałowego lub z ulubionym olejkiem do ciała firmy Weleda - balsam staje się przez to bogatszy. 
Delikatnie lekki olejek migdałowy (Prunus Amygdalus Dulcis) jest bardzo przyjazny dla skóry oraz nadaje się idealnie do pielęgnacji wrażliwej, szorstkiej, łuszczącej i suchej skóry. Jest również chętnie wykorzystywany do pielęgnacji niemowląt i małych dzieci. Zawiera duży udział nienasyconych kwasów tłuszczowych jak olejek i kwas linolowy.


Moja opinia:
W kartonowym opakowaniu znajduję plastikową, białą butelkę o pojemności 200 ml z balsamem do ciała. Opakowanie oklejone jest różowymi naklejkami, ale brak na niej polskiego tekstu. Choć opakowanie wizualnie mi się nie podoba, to ma jedną dużą zaletę - pompkę, przez co aplikacja produktu jest przyjemna. 


Balsam jest koloru białego i ma dosyć lekką konsystencję. Wchłania się szybko, a na skórze pozostawia delikatny film - co na tę porę roku bardzo mi odpowiada. Pachnie nieziemsko - uwielbiam zapach oleju migdałowego, choć według mnie zapach balsamu jest ciut mniej intensywny od zapachu kremu do rąk  z tej samej serii. Mimo to, jest równie przyjemny dla nosa. 


Aby dobrze rozsmarować balsam, potrzebowałam około 6 pompek. Opakowanie wystarczyło mi na około 3,5 tygodnia, więc wydajność określiłabym jako dobrą w moim przypadku


Balsam świetnie nawilża skórę. Używałam go raz dziennie, a rano budziłam się z gładką i nawilżoną skórą, która nie błaga o kolejną dawką nawilżenia. Dodatkowo, balsam daje świetne ukojenie po depilacji.

Za balsam trzeba zapłacić +/-65 zł w zależności od sklepu, co jest dla mnie dość sporą ceną, jak na miesiąc stosowania. Ale przynajmniej balsam broni się świetnym, naturalnym składem i świetnym działaniem nawilżającym.


Podsumowując, gdyby nie wysoka cena, pewnie szybko kupiłabym kolejne opakowanie. Balsam polubiłam za działanie, za zapach, za konsystencję, za skład... generalnie niczego mu nie można zarzucić, poza wysoką ceną.

Znasz kosmetyki marki Weleda? Poleciłabyś mi coś?

Pozdrawiam,
Ola 

93 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o takim balsamie. Szkoda, że cena wysoka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o tej marce kosmetycznej. Raczej po niego nie sięgnę ze względu na wysoką cenę i na fakt, że za tego typu kosmetykami nie przepadam :) Fajnie, że u Ciebie balsam sprawdził się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam też krem do rąk, może on by Cię bardziej zainteresował niż balsam? Choć też niestety jest drogi.

      Usuń
  3. Uwielbiam zapach migdałów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wchłania się szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy spodobałby mi się zapach, ale cena zaporowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach to już sprawa indywidualna, to że mi się bardzo podoba, nie znaczy, że Tobie również ;)
      Nad tą ceną ubolewam... wydać 60 zł na góra miesiąc codziennego stosowania to sporo, tym bardziej, że są inne świetne produkty o dużo niższej cenie.

      Usuń
  6. Dobrze, że już w domu:D Z marką jak wiesz nie miałam jeszcze do czynienia, ale jako balsamoholika mnie przekonuje:) choć na razie ostro zużywam zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mogę odpocząć, choć jutro sterta prania czeka do prasowania :P ale wolę to niż sesję i moją kochaną już ex współlokatorkę :D
      Wiedziałam, że balsam Cię zainteresuje! :)

      Usuń
  7. Oj gdyby nie wysoka cena również bym chętnie korzystała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje nic innego, jak polowanie na promocję :P

      Usuń
  8. Bardzo fajny produkt, tylko ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja skóra jest dość kapryśna od jakiegoś czasu, więc kosmetyki naturalne to dla mnie wybawienie. Szkoda jednak, że cena jest dość wygórowana. Za swój balsam (Cerkopil) w internecie płacę mniej więcej 25-30 zł (200 ml), a w aptekach może on kosztować nawet 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że też spora przebitka... dlatego zawsze warto szukać taniej w sieci, bo po co przepłacać? :)

      Usuń
  10. Powiem szczerze, że pierwszy raz widzę ! Też będę polowała na promocję ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jak u Ciebie się sprawdzi owy balsam! :D

      Usuń
  11. Nigdy o nim nie słyszałam, ale myślę, że bardzo by mi przypadł do gustu, no i ta pompka to świetny pomysł :) Szkoda tylko, że cena wysoka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ma się do czegoś w nim przyczepić, to właśnie do ceny...

      Usuń
  12. Drogi dość, ale jak się znajdzie jakąś promocję to warto się skusić jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam sporo balsamów, ale w przyszłości będę czekała na korzystną promocję i go zakupię ;)

      Usuń
  13. Ja raczej nie miałam styczności z ich produktami. Szkoda ceny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie tłumaczę cenę tym, że skład naturalny :P A są takie produkty z beznadziejnym składem i taką samą jak nie większą ceną, bo znana marka :P

      Usuń
  14. Zaciekawił mnie balsam, ale cena trochę mnie ostudziła ;) Fajnie, że już jesteś w domu i masz lepsze towarzystwo :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że udało ci się go wygrać ja pewnie gdyby nie jego cena to już jutro bym go kupiła :) podoba mi się jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie gdyby nie wygrana, to nigdy nie trafiłby w moje ręce - w końcu cena dość spora jak na maksymalnie miesiąc używania w moim przypadku;)

      Usuń
  16. Fajny kosmetyk.
    Ja właśnie jestem na wakacjach, więc też sobie pozwalam na takie nawilżające pewniaki.
    Nawet podobny migdałowy zapach preferuję :)
    Buziaki!
    Pozdrawiam wyjazdowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, ciekawy produkt! Niestety nie widziałam go nigdzie w swojej okolicy. Cena rzeczywiście jest dość wysoka, ale może dam radę upolować go w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe jak dobrze kojarzę można go znaleźć :) w innych stacjonarnych sklepach to nie wiem, bo nigdzie nie widziałam produktów tej marki.

      Usuń
  18. Matki nie znam, cena dla mnie zbyt wysoka, ale za to zgadzam się z Tobą, że przynajmniej opakowanie ma idealne - dla mnie pompka to podstawa, a niestety rzadko mogę na takową trafić przy ulubionych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby nie jest jakoś specjalnie ładne jak dla mnie, to jednak sporo nadrabia tą pompką - w sumie opakowanie jak opakowanie, byle produkt dobrze działał i miło się go stosowało, a dzięki pompce aplikacja była jeszcze przyjemniejsza!

      Usuń
  19. Ostatnio dużo na blogach o tej marce, przyznam że mnie kusi :D Mają świetne składy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusi, tym bardziej, że z balsamu i kremu do rąk jestem bardzo zadowolona:D

      Usuń
  20. Tak to niestety zazwyczaj bywa, w parze ze świetną jakością idzie wyższa cena. Najważniejsze, że balsam rewelacyjnie się sprawdził. Na ogromną pochwałę zasługuje również opakowanie z pompką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, rewelacyjny był. Kiedyś będzie trzeba koniecznie do niego wrócić!

      Usuń
  21. od balsamów wolę masełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja masełka preferuję zimą :)

      Usuń
  22. Wydaje się super, tylko troszkę cena za wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcześniej go nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żeby cena była niższa to bym się skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę na to, że kiedy będę robiła zapasy smarowideł do ciała, to ten balsam będzie na jakiejś korzystnej promocji :P

      Usuń
  25. O kurde! Również kochamy zapach oleju migdałowego ^^ Ah... chyba się skusimy na ten balsam :3 Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. jak się szybko wchłania to spoko:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie kosmetyki tej marki najczescej kupowalam pasty do zebow gdyz nie maja fluoru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nawet nie wiedziałam, że mają pasty do zębów :P

      Usuń
  28. Pierwszy raz widzę ten balsam. Cena spora. ;) Na szczęście mam normalną skórę i nie muszę o nią jakoś szczególnie dbać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam normalną z tendencją do wysuszenia, ale ja uwielbiam stosować balsamy do ciała;)

      Usuń
  29. faktycznie trochę drogawo jak za taką wydajność :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chociaż bronią się składem i działaniem;) Będę szukać na promocji, ale dopiero jak uszczuplę zapas smarowideł;)

      Usuń
  30. Pierwszy raz słyszę o firmie. Uwielbiam migdałowe zapachy, ale szkoda że cena taka wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten migdał u nich jest przegenialny!

      Usuń
  31. O tej marce czytałam sporo dobrego, ale jeszcze niczego nie stosowałam. Obym miała kiedyś okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego jak najszybciej! Po balsamie i kremie do rąk jestem przekonana, że warto poznać inne kosmetyki!

      Usuń
  32. Zapach bardzo mnie ciekawi, ale raczej samym kosmetykiem się nie zainteresuję, bo cena nie na moją kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o tym produkcie. Ale cena mnie przeraża niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest sporawa, tym bardziej, że nie pracuję :(

      Usuń
  34. Mam bardzo dobry dostep do tych produktow, ale jakos nigdy mnie do nich nie ciagnelo. Moze nastepnym razem sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto ;) Mnie ta marka generalnie bardzo zachęciła.

      Usuń
  35. Zapach byłby dla mnie odpowiedni. Zupełnie nie kojarzę tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  36. nie znam zupełnie tego produktu. Wydaje się być w porządku, tylko ta cena! ;o

    OdpowiedzUsuń
  37. Firmy nie znam, ale balsam musi pięknie pachnieć ! :)
    Jednak chyba nie dałabym takiej sumy na tego typu kosmetyk.

    Co do współlokatorki, toksycznych ludzi należy usuwać z życia ;)

    Nawet na weekend nad morzem nie możesz sobie pozwolić?
    Powodzenia z projektem!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co męczyć ;) ze względu na samo mieszkanie i właścicieli było mi przykro, ale to nie z nimi dzieliłam pokój;) Teraz ją będę oglądać wyłącznie na egzaminach, bo na wykłady nie chodzi ("studia są takie łatwe":D).

      Na weekend nad morzem mogę sobie pozwolić, ale gorzej z funduszami. Zepsułam wiosną telefon i wypadałoby kupić nowy, bo ten zastępczy doprowadza mnie do nerwicy + mam w nim niedziałającego facebooka, który jednak czasem się przydaje.

      (Nie)dziękuję! ;)

      Usuń
  38. Gdyby nie ta cena to od razu bym brała :D Już sam zapach kusi a tu jeszcze dobre działanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pocieszam, że jest to dobry jakościowo kosmetyk ze świetnym składem :D. Bo w podobnej cenie można czasem kupić jakieś "luksusowe" balsamy ze średnim składem.

      Usuń
  39. Hmm, migdałowy zapach na pewno bardzo przyjemny. Szkoda, że cena wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  40. ooo bardzo ciekawy produkt !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio jakoś mi się przewija ta marka, ale cena faktycznie dosyć wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam zapach migdałów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie,że pamiętasz o skórze wrażliwej trudno dobrać do niej odpowiednie produkty... Mam nadzieję,że ten okaże się dobry...

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda, że cena tak wysoka, bo bym chętnie wypróbowała..

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapach naparwde musi byc bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń