poniedziałek, 19 czerwca 2017

Kosmetycznie: Nawilżenie skóry rąk z marką Weleda!

Hej!
Pisemny angielski już za mną, został mi się jeszcze egzamin ustny oraz dwa inne egzaminy... mam nadzieję, że podołam i będę miała wolny wrzesień.

Dzisiaj chciałabym wspomnieć o kremie do rąk, który miałam  możliwość poznać dzięki wygranej w konkursie u Dominiki. Czy krem spełnił moje oczekiwania, czy może okazał się być bublem? O tym w dalszej części postu. 


Opis produktu:
Łagodzi i nawilża. Rozpieszczaj swoje dłonie szybko wchłaniającym się delikatnym migdałowym kremem do rąk firmy Weleda. Ten krem koi skórę mającą skłonności do podrażnień, wzmacnia funkcje ochronną skóry oraz zapobiega szkodliwym wpływom środowiska. Bardzo wartościowy organiczny olejek migdałowy oraz mieszanka naturalnych olejków eterycznych udoskonala tą przyjemną pielęgnację. Podaruj sobie uczucie delikatnie zadbanych dłoni. Skuteczność i tolerancja zostały przetestowane dermatologicznie. Delikatnie lekki olejek migdałowy (Prunus Amygdalus Dulcis) jest przyjazny dla skóry oraz nadaje się idealnie do pielęgnacji wrażliwej, szorstkiej, łuszczącej się i suchej skóry. Również chętnie stosowany przy pielęgnacji dzieci i niemowląt. Wysoka zawartość nienasyconych kwasów tłuszczowych, jak olej i kwas linolowy


Moja opinia:
W  różowym kartoniku  znalazłam krem w metalowym opakowaniu. Tego typu opakowania kojarzą mi się z różnymi maściami aptecznymi, a nie z kosmetykami. Tuba jest schludna, ładna i nie ma problemu z wydobyciem produktu na zewnątrz.


Krem ma białą barwę i słodki zapach migdałów. Uwielbiam go! Wystarczy wycisnąć go niewiele, aby dobrze wysmarować dłonie. Pomimo tłustawej konsystencji, dosyć szybko się wchłania, choć to  zależy od grubości warstwy, jaką nałożymy na skórę. Pozostawia delikatny film, który w niczym nie przeszkadza, nie jest irytujący. Generalnie jest sympatyczny w aplikacji i myślę, że osoby używające kremów w ciągu dnia byłyby z niego zadowolone.


A jak nawilża? Świetnie! Raz w tygodniu peelinguję dłonie peelingiem od Verany, a każdego dnia na noc nakładałam warstwę kremu. Rano budziłam się z gładkimi, pięknymi dłońmi bez suchych skórek. Dzięki niemu zauważyłam, że nie tylko moje włosy lubią olej migdałowy - dłonie także! 

Krem ma bardzo dobry, naturalny skład. Niestety, za 50 ml opakowanie trzeba zapłacić coś koło 35 zł, co jest dosyć dużą ceną zważywszy na pojemność. 


Podsumowując, dzięki Dominice miałam możliwość poznania świetnego, naturalnego kremu do rąk! Cudownie pachnie, świetnie nawilża. Jedynym minusem może być dość spora cena, ale mimo to pewnie go kiedyś kupię przy jakiejś korzystnej promocji. Gorąco polecam osobom z wymagającą skórą dłoni!

Pozdrawiam,
Ola

71 komentarzy:

  1. O dziwo jeszcze nic z tej marki nie miałam, ale super nawilżenie zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem to jest pierwszy kosmetyk od nich, mam jeszcze balsam do ciała, który używam i coś czuję, że polubiłabyś się z nim ;-)

      Usuń
  2. Krem musi wspaniale pachnieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam: z marką Wedla :D fajnie, że ten krem sprawdził się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nazwa podobna, a w sumie krem w zapachu tak samo słodki, jak czekolada w smaku :D

      Usuń
    2. dokładnie tak samo przeczytałam i tak sobie myślę - czekoladowy kre w sumie dobry pomysł ;p

      Usuń
  4. Cena spora, ale dobrze że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne, co mnie boli w tym kremie, to właśnie cena;)

      Usuń
  5. Nie miałam nic jeszcze z tej firmy, ale nawilżenie kusi :) ciekawe gdzie go można kupić, muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe jak dobrze kojarzę są produkty tej marki :)

      Usuń
  6. Nigdy go nie widziałam. Wydaje się bardzo fajny, ale cena wysoka jak na tak małe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego planuję na niego polować na promocji;)

      Usuń
  7. Wydaje się ciekawy, chociaż mnie przerażają metalowe tubki - zawsze obawiam się, że przy wyciskaniu końcówki pęknie mi w ręce i zrobię sobie krzywdę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą tubką nie jest źle, krzywdy sobie nie zrobiłam;)

      Usuń
  8. Cena nie na moją studencką kieszeń, ale kosmetyk wydaje się być godny polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, musiał mieć jakąś wadę - cena:(

      Usuń
  9. Gdzieś mi się już obiła o uszy ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go ale w sumie mogłabym wypróbować, znając mnie miałabym go na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w Krakowie sięgam po krem codziennie, aby nie pogorszyć stanu dłoni;)

      Usuń
  11. Piękny to musi być zapach!
    Zdecydowanie warto mieć takie kremy do rąk w zanadrzu.
    Zawsze się przydają. Wiem z doświadczenia. Tego nie znam, ale jak jest naturalny - biorę w ciemno.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupisz, to koniecznie daj znać, jak się spisuje!:)

      Usuń
  12. ciekawe opakowania, ja nie miałam tych produktów. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie opakowanie właśnie nie kupuje;) Jest ładna, ale nie kupiłabym tego kremu ze względu na opakowanie:P

      Usuń
  13. Krem wydaje się być rewelacyjny! Marka od dawna bardzo mnie kusi, podobno mają świetne kosmetyki do pielęgnacji cery!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena może nie zachwyca ale portfel czasami musi pocierpieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, podoba mi się Twój tekst :D

      Usuń
  15. Trochę drogi ale bardzo ciekawy produkt :D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama pewnie bym go nie kupiła, ale po zużyciu tubki stwierdzam, że na pewno do niego powrócę!

      Usuń
  16. Pierwszy raz widzę tę markę :) faktycznie cena może odstraszać, ale jak coś działa to można w to inwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można zaszaleć ;) Grunt, że tu płacimy za naturalne składniki, a nie markę.

      Usuń
  17. Dużo dobrego czytałam o produktach tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm a więc czekamy na promocje

    OdpowiedzUsuń
  19. Coraz częściej czytam o kremach do rąk, których używanie dla mnie graniczy z cudem, bo po prostu o tym zapominam i mimo że wrzucę krem do rąk do torebki leży on zapomniany na dnie. Chyba czas zacząć dbać wreszcie o te łapki, bo na starość nie chcę myśleć co będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopóki nie zaczęłam studiów w Krk, po kremy do rąk też sięgałam bardzo sporadycznie;)

      Usuń
  20. Ja poszukuję czegoś na zimę. Zawsze wtedy dużo bardziej muszę dbać o dłonie, a nie mam jeszcze swojego faworyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima + Kraków = najgorszy stan rąk :(

      Usuń
  21. Nie wiem czy to zboczenie na punkcie słodyczy, ale pierwszy raz przeczytałam Wedel hah :D A w sprawie produktu, to całkiem ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przeglądałaś komentarzy, to wiedz, że nie byłaś jedyna :D

      Usuń
  22. Uwielbiam jak kosmetyk jest dobrej jakości i w dodatku świetnie pachnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawilzenie i piękny zapach zachęca, nie ,nam nic tej marki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że chociażby przez naturalny skład warto poznać coś więcej od nich. Ja obecnie mam w użyciu ich balsam do ciała i... chcę więcej;)

      Usuń
  24. Dziękuję za recenzje :) Polecę jej mojej siostrze. Ostatnio prosiła mnie o poradę odnośnie kremu do rąk, a sens w tym że ja rzadko używam i nie mam co polecić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, to poleć jej jeszcze odżywczy z Vianka :) Te dwa bardzo dobrze wspominam;)

      Usuń
  25. Ja już po egzaminach, ale czekam jeszcze na wynik jednego. :) Mam nadzieję, że poszło Ci dobrze, a jeśli jeszcze coś przed Tobą, to powodzenia!
    Krem wydaje mi się naprawdę fajny. Super, że miałaś okazję go wypróbować dzięki wygranej. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ostatni I termin w poniedziałek, ale nie wiem, czy poprzednie zdałam (oby były zaliczone!)

      Usuń
  26. A mi bardzo podoba się opakowanie :) jednak cena faktycznie nie jest mocną stroną tego produktu, choć wart jest wypróbowania :)

    Z chęcią będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto mu dać szansę;)

      Usuń
  27. Markę znam i cenię ją za naturalne składy, ale ich opakowania nie za bardzo mi odpowiadają :) Mój ulubiony krem do rąk o lepszym składzie to ten od Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie też nie kupują ich opakowania ;) Niby ładne, ale nie podobają się. Ale najważniejsze, że zawartość bardzo dobra! :)
      Koniecznie będę musiała sięgnąć po jakiś krem Nacomi;) póki co zachwycam się ich peelingami;)

      Usuń
  28. Fajnie,że produkt się u Ciebie sprawdził.Cena zawsze jest minusem,ale za dobry produkt czasami warto wydać więcej pieniędzy,miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszam się tym, że tu płacę za dobry skład, a nie za znaną markę (a jest dużo ekskluzywnych produktów o kiepskich składach). Choć z drugiej strony - odżywczy krem z Vianka jest bardzo fajny, a mimo to dwa razy tańszy ;)

      Usuń
  29. Szkoda, że cena dość wysoka :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że cena jest taka wysoka, ale fajnie, że się sprawdza. Ja mam w zapasach kilka kremów do rąk, więc na razie nie planuję zakupów. U mnie sesja tak sobie, życzę powodzenia, obyś zdała wszystko w pierwszym terminie :D

    OdpowiedzUsuń