czwartek, 29 czerwca 2017

Kosmetycznie: Gliss Kur - Maska intensywnie regenerująca do włosów

Hej!
Ten tydzień nie zaczął się dobrze... niezdany egzamin, gównoburza na mieszkaniu, jakby bez tego było super... cieszę się, że koniec semestru, bo już z pewną okropną osobą nie będę musiała współdzielić pokoju. Nie mogę się doczekać dnia, aż w końcu będę w domu rodzinnym i będę mogła psychicznie odpocząć... póki co siedzę w hostelu i uczę się na piątkową poprawę :/.

Dziś zapraszam na recenzję maski do włosów marki Schwarzkopf.


Od producenta:

Moja opinia:
Maskę otrzymuję w ładnym, fioletowym słoiczku. Na opakowaniu znajdziemy same najważniejsze informacje jak opis produktu, jak go stosować oraz skład. Słoiczek jest wygodny w stosowaniu, bez problemu wydobędzie się wszystkie resztki kosmetyku.

Maska ma dość gęstą konsystencję, więc wystarczy nałożyć jej niewiele na włosy. Zapach kojarzy mi się z... produktami fryzjerskimi, całkiem przyjemny.


Maskę bezproblemowo się aplikuje na włosy, tak samo łatwo ją z włosów zmyć. Nie zauważyłam, aby produkt przeciążał moje włosy, ale nie nakładam go dużo i nie nakładam na skalp, tylko od ucha w dół. Po użyciu kosmetyku włosy bez problemu można rozczesać, a po wysuszeniu  włosy są miękkie i ładne, mam jednak wrażenie, że nie są do końca dociążone

Nie stosowałam jej 2-3 razy w tygodniu, jak zaleca producent, a maksymalnie raz na tydzień, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat głębokiego odbudowania, o jakim można przeczytać  na etykiecie. Ale prawdę mówiąc nie wierzę w tę obietnicę. Powodem, dla którego nie sięgałam po tę maskę często jest to, że jest to maska silikonowa - co prawda dzięki silikonom włosy prezentują się naprawdę dobrze, ale jest to efekt złudny, a mi zależy przede wszystkim na tym, aby mieć włosy nawilżone i zdrowe, więc nie chcę ich co mycie traktować maską silikonową. 

Maska kosztuje około 18 zł, skład typowo silikonowy.


Podsumowując, maska do włosów od Gliss Kur jest poprawna w działaniu, choć bez efektu WOW. Włosy po jej użyciu są dociążone, gładkie i ładne. Pomimo tego, że była w porządku, nie sięgnę po nią ponownie - wolę zainwestować w produkt zawierający drogocenne oleje, a nie silikony.

Pozdrawiam,
Ola

43 komentarze:

  1. Cały czas przekonuję się do regularnego używania masek, zawsze o nich zapominam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu wyrobisz w sobie ten nawyk ;)

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy tej maski do włosów ale szukam czegoś co podniesie moje włosy tak je napuszy że tak powiem, po każdej odżywce mam efekt oklapły :( powodzenia na poprawie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam odżywkę z jojoba od YR - szkoda tylko, że ciągle zwiększają jej cenę :/

      Usuń
  3. Moje włosy źle reagują na oleje, zaś dogadują się z silikonami. Mogłabym być z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy bardzo lubią chociażby olej migdałowy. Ale ostatnio zauważyłam, że oleju kokosowego nie...

      Usuń
  4. Miałam ją i nie byłam jakoś szczególnie zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że była przeciętna czy bubel?

      Usuń
  5. Miałam tą maskę i jakoś nie byłam zadowolona - miałam dziwne w dotyku włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście czegoś takiego nie było. Niestety, mam niefajne i spuszone włosy od odżywki z Organic Shop, którą od niedawna używam:/

      Usuń
  6. Kiedyś za czasów mocno zniszczonych włosów lubiłam produkty z tej firmy. Obecnie wybieram takie bardziej naturalne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też wybieram bardziej naturalne, aczkolwiek w zapasach mam jeszcze kilka drogeryjnych kosmetyków;)

      Usuń
  7. A mi właśnie takie maski strasznie obciążają włosy i przetłuszczają jeszcze szybciej ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie te maski Gliss Kur też jakoś średnio się spisują, niby jest okej, włosy są gładkie ale tak jak piszesz, brakuje tego efektu wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych masek tej marki nie znam, ale kiedyś używałam jakiś szamponów i odżywek, ale też były średniawe;)

      Usuń
  9. moje włosy kochają silikony, więc pewnie polubiłabym się z tą maską :)
    trzymam kciuki za poprawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieje, że tym razem to zdałam:) Na 1 terminie brakowało mi 2 punktów :/

      Usuń
  10. Ciekawe jakby się sprawdziła na moich włosach :D

    P.S. Powodzenia na poprawce, będzie dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypuszczam że mi obciąży włosy. Ja chciałbym coś aby je zagęścić polecasz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagęścić... hmm, ciężko mi poradzić, bo sama mam dosyć grube włosy, więc gęstości nie potrzebuję. Ale jeżeli chciałabyś jakąś lekką maskę, co na pewno nie przeciąża, to miałam kiedyś oliwkową z Avon z serii Planet Spa - była najlżejsza ze wszystkich, które póki co poznałam.

      Usuń
  12. Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdziła? ;) Nigdy takiej maski nie miałam. Wygląda całkiem fajnie.
    Kiedyś miałam inną maskę tej marki.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ta inna się sprawdzała? :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ale dobrze też, że nie szkodzi :)

      Usuń
  14. Z tej serii mam odżywkę i lubię ją :) Maski z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możliwe, że i maskę być polubiła :)

      Usuń
  15. Podoba mi sie delikatny efekt dociazenia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam tej maski. Jakoś nie przepadam za produktami z Gliss Kur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam jakieś szampony i odżywki, ale prawdę mówiąc nie za bardzo już pamiętam ich działanie.

      Usuń
  17. Współczuję problemów w mieszkaniu. A maski nie znam. Choć kiedyś często sięgałam po ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na szczęście skończyła się moja mordęga, przybyłam dzisiaj do rodzinnego domu :). W końcu odpocznę.
      I jak sprawdzały się inne produkty?

      Usuń
    2. Fajnie mi się sprawdzałaby za zwyczaj, ale to było z 10 lat temu:)

      Usuń
  18. Na moich włosach ta maska sprawdzała się super, ale moje cienkie włosy lubią silikony - są po nich ładnie dociążone i gładkie. Produkty Gliss Kura są jednymi z moich ulubionych jeśli chodzi o te do pielęgnacji włosów dostępne w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie grube włosy ;)

      Usuń
  19. Mam tą maskę w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  20. Uwielbiam GlisKur za pięknie pachnące kosmetyki 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  21. Może z ciekawości kiedyś jednak wypróbuję.. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedyne co mnie do niej przekonuje to proteiny, ale jeszcze po nią nie sięgnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń