14:00:00

Kosmetycznie: Alterra - Szampon jojoba & migdały

Hej! :)
Odpoczywam sobie w domu rodzinnym przed sesją. Choć może słowo odpoczywam jest tu grubą przesadą, bo raczej korzystam z tego, że mam ciszę, spokój i ciepłe, pyszne obiadki u mamy i w "wolnym czasie" się uczę do egzaminów. A co u Ciebie?

Dzisiaj chciałabym wspomnieć o jednym z szamponów od Alterry. Miałam wersję morelową i granatową, które polubiłam, a czy z wersją jojoba i migdały również?


Od producenta (kliknij, aby powiększyć):

Moja opinia:
Szampon znajduje się w standardowej, białej butelce z otwarciem na zatrzask. W środku znalazłam 200 ml galaretkowatego produktu, choć jest on rzadszy niż wersja z granatem czy z morelą. Ciężko jest mi opisać zapach, ale porównując go do szamponu morelowego i granatowego, które miałam, ten jest najgorszy. Na szczęście nie utrzymuje się na włosach.


Szamponu używam w Krakowie co dwa dni  (raz w tygodniu jednak myję włosy szamponem ze SLES, dokładnie jest to Head & Shoulders). Produkt dobrze oczyszcza moje włosy, nie obciąża, a na skalpie nie pojawił się łupież ani skóra mi nie swędzi. Dobrze zmywa olej z kosmyków. Nie wypowiem się w kwestii plątania włosów, bo po każdym użyciu nakładałam na nie odżywkę bądź maskę.


Zauważyłam, że od czasu, kiedy używam tego szamponu, po myciu ich wypada mi ich większa ilość, niż normalnie. Morfologię mam w normie, więc na pewno nie jest to spowodowane anemią. Po umyciu włosów szamponem z SLES wypada mi niewielka, powiedziałabym normalna ilość włosów, a po użyciu tego, moich kłaków  wypada 2-3 razy wiecej. Zaczęłam nawet przeszukiwać sieć, aby zobaczyć, czy taka sytuacja miała miejsce tylko u mnie, ale niestety u niektórych było tak samo.

Szampon można spotkać w każdym Rossmannie za około 10 zł - polecam jednak polować na promocje, gdyż można go kupić już za 5-6 zł. Skład poniżej.


Podsumowując, szampon nie spowodował łupieżu, dobrze oczyszczał, skóra głowy po nim nie swędziała. Jednakże nie podoba mi się zapach oraz to, że zwiększa ilość wypadających  włosów (co prawda nie jest ogromna, ale większa niż normalnie, więc jest to dla mnie minus). Zdecydowanie wolę wersję z żurawiną oraz z morelą, a po tą już więcej nie sięgnę.

Pozdrawiam,
Ola

74 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja osobiście uwielbiam zapach migdałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - lubię zapach oleju jak i niedawno wykończyłam krem do rąk na bazie oleju migdałowego - zapach cudowny. Szkoda, że ten szampon tak ładnie nie pachniał.

      Usuń
  2. szampony alterra się u mnie nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie rodzaje? U mnie dwa były super, ta wersja wypadła bardzo słabo ;/

      Usuń
  3. Nie miałam szamponów Alterry. Obecnie stosuję tylko krem pod oczy, ale niestety ma wysoko w składzie alkohol :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra stety bądź niestety lubi alkohol. A jak z działaniem kremu?

      Usuń
  4. Mnie bardzo pasuje, szkoda, że Tobię się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dwie poprzednie wersje, które miałam, bardzo dobrze się spisywały, więc chociaż tyle dobrego. ;)

      Usuń
  5. Raczej się na niego nie skuszę. Minimum włosów mi wypada dziennie- kilka, więc dla mnie to by była tragedia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na Twoich włosach sprawdziłby się inaczej? Choć może nie ma co ryzykować, tym bardziej, że wersja z granatem oraz wersja z morelą są bardzo fajne;)

      Usuń
  6. Szkoda, ze produkt się nie sprawdził, ja jeszcze szukam szamponu delikatnie obciązającego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granatowa i morelowa Alterra jest bardzo fajna ;) dodatkowo polecam mój zeszłoroczny hit - odżywka jojoba z YR ;)

      Usuń
  7. Połączenie kuszące ale chyba nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra na szczęście ma inne wersje;)

      Usuń
  8. Szkoda, że ta wersja okazała się dla Ciebie gorsza. Mi ogólnie szampony Alterry jakoś nie leżą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie jako tako się sprawdzają, bo jednak dobra dostępność, niska cena i skład zachęcają do kupna. No ale nie ma sensu męczyć włosów tym, czego one nie lubią;)

      Usuń
  9. ojjjj włosów więcej po nim wypada - będę omijać łukiem szerokim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz może inne szampony Alterry? ;)

      Usuń
    2. nigdy nic nie używałam z tej marki

      Usuń
    3. No to polecam sięgnąć po wersję z granatem bądź morelą - te dwie spisały się na moich włosach lepiej i nie zauważyłam wypadania włosów;) obecnie jest na nie promocja.

      Usuń
  10. Mnie jakoś nigdy nie ciągnęło do ich produktów. Zdziwił mnie trochę jego wpływ na większe wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. Tych włosów co prawda nie wypada dużo, ale po umyciu tym szamponem jest ich trochę więcej, niż zazwyczaj. Po użyciu Head&Shoulders nie ma tego problemu, wypada niewielka ilość.

      Usuń
  11. Tego nie miałam i jakoś ochoty nie mam na niego ;)Nie fajnie, że więcej włosów Ci wypadało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałaś jakąś inną wersję Alterry?;)

      Usuń
  12. Nie miałam, ale kusi mnie, żeby wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się u Ciebie lepiej sprawdzi :)

      Usuń
  13. Ciekawe z tymi wypadającymi włosami - nie zachęca to :) U mnie też sesja.. ehh.. za oknem lato a trzeba w książkach siedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tych szamponów. Jakoś średnio się sprawdziły na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam zadowolona z dwóch pierwszych, ten jojoba się nie spisał ;(

      Usuń
  15. Moje szampony, których używam już jakiś czas, to wszelkie na wypadanie włosów. Chociaż ostatnio myję włosy delikatnym szamponem z ziaji i jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka kosmetyków z Ziai, wow nie było, poza tym mają dosyć kiepskie składy i mnie nie kuszą, ale skoro u Ciebie się sprawdza, to dobrze;)

      Usuń
  16. Zakupiłam ich szampon, ale inny rodzaj. Ciekawe jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze :)! Ciekawa jestem Twojej opinii.

      Usuń
  17. Skoro Tobie wypadają włosy to ja nie będę ryzykować i nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra ma na szczęście też inne rodzaje szamponów, pewnie znalazłabyś coś dla siebie;)

      Usuń
  18. Niestety mnie w ogóle nie służą szampony Alterry.
    Nie skuszę się.
    Lubię tę markę, ale akurat szamponów unikam od nich.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda :( Ja mam jeszcze chyba z dwa rodzaje do wypróbowania, liczę na to, że będą tak dobre jak wersja granatowa i morelowa, którą moje włosy polubiły;)

      Usuń
  19. Lubię ten z granatem :) Tego jeszcze nie stosowałam :)

    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z granatem jest świetny, choć morelowy bardziej lubię przez zapach!:)
      Pozdrawiam Asiu ;*

      Usuń
  20. szkoda, że szampon nie sprawdził się. :) orientujesz się może czy jest odżywka lub maska z tej samej serii co szampon? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii prawdę mówiąc nie wiem, ale na pewno jest maska z granatem ;)

      Usuń
  21. Jakoś te szampony mnie nie kuszą. Ale kto wie, może kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam go, ale jak powoduje gorsze wyapadanie włosów to się nie skuszę:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach dla mnie ok ale kiepsko myje włosy :( Dobrze, że był tani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze te szampony kupuję na promocji, więc cenowo wypadają bardzo korzystnie;)

      Usuń
  24. bardzo mało miałam kosmetyków tej marki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale planuje poznać je wszystkie ;p

      Usuń
  25. Kiedyś używałam olejków tej firmy, ale nie jestem fanką. Ładnie pachną, ale są nieskuteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tych olejków, słyszałam różne opinie na ich temat.

      Usuń
  26. Miałam ten szampon ale nie zauważyłam większego wypadania włosów po jego użyciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :). Mi niby dużo nie wypadało, ale było ich więcej, niż normalnie, co mi się nie podoba:)

      Usuń
  27. Ostatnio własnie myślałam nad kupnem tego produktu, ale jak więcej włosów wypada po używaniu to raczej sobie odpuszcze :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są inne rodzaje - szampon z granatem i z morelą polecam!

      Usuń
  28. Uwielbiam te szampony, używam ich od dawna. To one sprawiły, że wreszcie jestem zadowolona ze swoich włosów! Wreszcie szampon bez silikonów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też doceniłam to, że są bez SLS i silikonów ;) niemniej jednak nie każda wersja jest dla mnie idealna :(

      Usuń
  29. Choć produkty marki Alterra mają dobre składy, to kompletnie mi nie służą. Jakoś nie mogę się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda. :( U mnie póki co wszystko się sprawdziło poza tym szamponem...

      Usuń
  30. Miałam z Alterry szampon z kofeiną i jakiś drugi, ale powiem szczerze, że tak średnio się u mnie spisywały :) Szkoda, że ten powoduje wypadanie... Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kofeiną jeszcze nie miałam;)

      Usuń
  31. uuu lipa, że spowodował wypadanie włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapach szamponu odgrywa u mnie dosyć istotną rolę dlatego nie sięgnę po niego <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam go, ale nie polubielismy się.
    Szybko przetłuszczał mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  34. nigdy nie miałam szamponu z tej marki. Stawiam na większe pojemności, które ma Nivea, Garnier, Pantene pro v i są sprawdzone pod względem jakości, dla mnie rewelacja. Może także dla Ciebie?






    OdpowiedzUsuń
  35. to ja raczej podziękuję.. z wypadaniem włosów i tak mam wystarczająco dużo problemów :-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja miałam inny ich szampon, ale nie byłam zbytnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda, że w naszej drogerii nie ma wielu produktów Alterry. Na każde włosy kosmetyk zadziała trochę inaczej, a lubimy tę markę, więc chętnie byśmy wypróbowali.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie jakoś szampony Alterry nie zwaliły z nóg, ale może na tę wersje, które poprzednio recenzowalaś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie jakoś szampony Alterry nie zwaliły z nóg, ale może na tę wersje, które poprzednio recenzowalaś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej, wypadanie włosów? Lubiłam te produkty ale to mnie mega przestraszyło :(

    OdpowiedzUsuń