14:00:00

ZAKOŃCZONY | Urodzinowy konkurs! Do 30 maja.

Hej!

30 maja, czyli za 4  tygodnie. kończę (po raz kolejny :P) 18 lat. Pomyślałam więc  o tym, czy by nie zorganizować małego rozdania urodzinowego i zdecydowałam, że tak też zrobię. Lubię nagradzać moich czytelników, więc czy urodziny to nie jest dobry powód, aby taki konkurs przeprowadzić? :)

Nagroda jest w połowie sponsorowana przeze mnie, a w połowie są to rzeczy przywiezione ze spotkań blogerskich - dostałam tak dużo kosmetyków, że nie jestem ich w stanie sama zużyć. Część rozdałam wśród znajomych, a niektóre chcę podarować być może Tobie? :)

W skład nagrody wchodzą: 
  • Avon - Peeling do twarzy
  • Yves Rocher - Mini balsam do ciała
  • Loton - Odżywka do włosów w sprayu
  • Catrice - Lakier do paznokci o kolorze czerwonym
  • Dermedic - Preparat punktowy na wypryski
  • Bell - Błyszczyk do ust 


Aby wziąć udział w konkursie, należy:
  • zaobserwować publicznie blog zielony-pokoik (wystarczy w tym celu mieć konto na gmail)
  • wypełnić zadanie konkursowe, które polega na złożeniu dla mnie życzeń urodzinowych
  • zaakceptować regulamin
Dodatkowo będzie mi bardzo miło, jeśli polubisz fanpage mojego bloga na facebook i/lub udostępnisz informacje o konkursie. 

Formularz do wypełnienia:

Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 2.05.2017 r. do 30.05.2017 r. 
2. Organizatorem rozdania jest autor bloga zielony-pokoik.blogspot.com 
3. Zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie najbardziej ciekawej odpowiedzi na pytanie konkursowe, zwycięzcę wybiera autor bloga zielony-pokoik.blogspot.com 
4. Nagroda jest nowa. Nagroda nie podlega wymianie na gotówkę lub inne przedmioty. 
5. Nagroda zostanie wysłana zwycięzcy na koszt organizatora. Przesyłka możliwa jest wyłącznie na terenie Polski. 
6. Wygrywa jedna osoba. 
7. Wyniki rozdania ukażą się do 10 dni po zakończeniu rozdania. 
8. Udział w rozdaniu jest dobrowolny i darmowy. Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów zarówno podczas zgłoszenia się jak i podczas wygranej. 
9. Udział w rozdaniu może wziąć każda osoba pełnoletnia spełniająca warunki obowiązkowe, tj. publiczna obserwacja bloga poprzez gadżet "obserwowani", odpowiedzenie na pytanie konkursowe: "Złóż mi życzenia urodzinowe", wysłanie formularzu konkursowego, adres wysyłki na terenie RP i akceptacja regulaminu. 
10. Czas wysyłki wynosi 7 dni roboczych od dnia otrzymania danych adresowych. 
11. Osoba, która zwyciężyła, ma 48 godzin na podanie danych do wysyłki. W przeciwnym wypadku wybiorę innego zwycięzce. 
12. Zwycięzca wyraża zgodę na publikację własnej odpowiedzi na pytanie konkursowe na blogu wraz z wynikami rozdania. 
13. Osoby, które przestaną obserwować blog po zakończeniu rozdania, będą wykluczone z udziału podczas kolejnych rozdań. 
14. Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (chodzi o dane do przesyłki). 
15. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 
16. Organizator rozdania zastrzega prawo do ewentualnej zmiany regulaminu.


Życzę powodzenia i pozdrawiam,
Ola 

17 komentarzy:

  1. Ooo, ja mam 25 maja :D No zadanie wymyśliłaś zupełnie nieskromnie, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs urodzinowy, to życzenia chyba się należą :DD

      Usuń
  2. Powodzenia dla biorących udział, a życzonka i tak Ci złożę w stosownym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nagrody, powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, spróbuję w wolnej chwili i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji 18 + vat :D I powodzenia w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana wszystkiego najlepszego :* życzę ci dalszych sukcesów i wspaniałych czytelników :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy ja miałam osiemnastkę.. ehh ;p super konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia! z okazji urodzin przyjmij proszę najlepsze życzenia :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny konkurs. Biorącym udział w nim życzę powodzenia, a Tobie wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin (chociaż to jeszcze trochę czasu) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń