poniedziałek, 29 maja 2017

*Nowości kwietnia i maja*

Hej!
W poprzednim miesiącu darowałam publikację moich kosmetycznych nowości (było ich zaledwie 5), ale w maju pod tym względem było bardziej bogato i się sporo tego nazbierało...
Jeśli jesteś ciekawa, co wpadło w moje ręce, to koniecznie zostań ze mną! 

Nowości kwietnia:

Na powyższym zdjęciu możesz zobaczyć mój kwietniowy zakup... tak, udało mi się jeden miesiąc nie szaleć z zakupami! Będąc w Lidlu przy okazji kupiłam zmywacz do paznokci marki Cien, bo mój obecny właśnie wtedy się kończył... 


U Ani z rozmaitości kosmetyczne udało mi się wygrać Toner do twarzy marki Benton oraz maseczkę aloesową w  płachcie od Skin79. Jestem bardzo ciekawa tego Tonera, więc się bardzo cieszę z wygranej. Dzięki Aniu :*.


Ostatnimi nowościami kwietnia są kosmetyki wygrane u Angel z bloga kosmetyki bez tajemnic. Miałam otrzymać tonik i maseczkę marki Nikel, ale otrzymałam zamiast maseczki krem do twarzy. Dzwoniła do mnie Pani ze sklepu, który sponsorował nagrodę i nie chcę skłamać, ale nie dosłyszałam dlaczego nie może mi wysłać maseczki, ale w każdym razie Pani zależało na tym abym jak najszybciej dostała pełnowymiarową nagrodę, więc czy bym nie wolała dostać coś  innego tej marki zamiast maseczki. Z jednej strony było to słabe, ale z drugiej strony mam w obecnej chwili tak dużo maseczek, że zdecydowałam się na krem do twarzy dla skóry trądzikowej i uważam to za lepszą zmianę - więc generalnie cieszę się z takiego obrotu sprawy ;). 

Nowości maja:

Na początku maja będąc w Rossmannie natknęłam się na promocję produktów marki Fuss Wohl. Wiedząc doskonale, że o stopy nie zadbam, nie mając kremów, postanowiłam kupić ich aż trzy i są to odpowiednio: żel chłodzący, krem intensywnie nawilżający i balsam pielęgnujący.


Byłam w Pigmencie po piankę do demakijażu oczu, bo była na promocji, ale się niestety spóźniłam. Żeby nie wyjść z pustymi rękami, kupiłam krem brzozowy od Sylveco, który również był w promocyjnej cenie. W Biedronce były w atrakcyjnych cenach szamponetki do włosów, więc zakupiłam sobie dwie - moje włosy już dawno nie widziały farby, bo szkoda mi było je farbować, ale skoro była promocja, to zakupiłam, tym bardziej, że czerwień na włosach za mną chodzi... wzięłam także kurację z olejkiem arganowym firmy Marion, którą lubię stosować na końcówki włosów w celu ich zabezpieczenia. 


Skusiłam się także na promocję 2+2 w Rossmannie... Wzięłam krem odżywczy pod oczy Vianka, żel do mycia twarzy Lavera, płyn do demakijażu oczu od Alterra oraz niewidoczny  na zdjęciu krem do twarzy marki Miya, który powędrował do mamy z okazji jej święta. Z racji tego, że słoneczko zaczyna przygrzewać, zakupiłam filtr od Sun Ozon, a od pani hostessy dostałam próbkę żelu do mycia twarzy marki Himalaya - na podróże w sam raz.


Ostatniego weekendu w maju pojechałam do rodzinnego domu odpocząć i wyspać się (bo w Krakowie często nie mam tej szansy...) oraz z okazji dnia matki. W pokoju czekała na mnie paczuszka od Basi z Barbeo.pl, w której znalazły się produkty do włosów - szampon, balsam i dwie maski. Maskę figową mam już w zapasach, ale reszta jest nowością. Dzięki Basiu! :)


Z okazji jutrzejszych urodzin dostałam od najbliższych kilka ciekawych prezentów, wśród nich znalazły się między innymi kosmetyki. Mój facet wiedząc, że interesuję się naturalną pielęgnacją, postanowił sprezentować mi produkty marki Vianek, ale jeden kosmetyk od Biolaven także się w prezencie znalazł. W paczce dostałam emulsję do oczyszczania, płyn micelarny i tonik 2 w 1, krem pod oczy, krem do rąk oraz krem do stóp. Dodatkowo znalazłam ponad 20 próbek! Sylveco szaleje z dodawaniem ich w zamówieniu! Dziękuję miś jeszcze raz za ten śliczny prezent - zarówno za ten na zdjęciu, jak i płytę, czekoladę i syropy do kawy. ;*

A Ty co ciekawego kupiłaś ostatnio?
Znasz coś z moich nowości, może coś wpadło Ci w oko?

Przypominam o konkursie - zostało tylko dwa dni, aby się zgłosić!


Pozdrawiam,
Ola

53 komentarze:

  1. Sporo tego! Ja próbuję zużyć moje zapasy, więc na razie za wielw nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hyhy, też często na studiach jeździłam do domu na weekend się wyspać i mama się czasem na to złościła. ;)
    sporo fajnych nowości, część znam, ostatnio sporo testuję właśnie Sylveco i Vianek, ale nie ze wszystkiego jestem zadowolona. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama się cieszy z przyjazdów, bo rzadko przyjeżdżam. Jednak 500 km to dosyć sporo i takie podróże bywają męczące :(

      Usuń
  3. Ciekawi mnie bardzo ten toner benton :) gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego, ale wszystko na pewno się przyda ;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości :)
    Od dawna jestem ciekawa firmy Vianek, a jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z dotychczas stosowanych produktów Vianka byłam zadowolona ;) wyłącznie w serii łagodzącej nie podoba mi się zapach, ale nie lubię różanych zapachów, więc tu tylko nos był niezadowolony, działanie jest bardzo dobre ;)

      Usuń
  6. Miałam to serum z Marion, było naprawdę ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Viankowa gromadka bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio miałam okazje kupić maseczkę Biovax, zobaczymy jak sie sprawdzi ^.^
    Z Twoich produktow naj wpadł mi w oko kosmetykz Mariona (bardzo lubię <3) oraz produkt z Aloesem

    OdpowiedzUsuń
  9. same fajne rzeczy :) jestem ciekawa, jak Ci się sprawdzi toner z bentona :)
    wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tonerze jeszcze nie słyszałam, mam nadzieję że napiszesz o nim więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Sama jestem go ciekawa, ale na razie mam tonik w użyciu z dość krótką datą ważności, więc na razie nie otwieram;)

      Usuń
  11. Ja ostatnio kupiłam krem do twarzy z Lirene i bardzo go sobie chwale. Teraz rozglądam się za jakimś fajnym naturalnym tonikiem do twarzy. Może masz jakiś do polecenia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam! Z Natura Estonica tani i fajny! Hibiskusowy z Sylveco też fajny, choć droższy;)

      Usuń
    2. Ok! Sprawdzę ;) Mam nadzieję, że będę mogła znaleźć we Francji.
      Dziękuję ;)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć ;) Niestety nie znam asortymentu kosmetyków z Francji;)

      Usuń
  12. może kiedyś sie skuszę na ten zmywacz, ale muszę zużyć zapasy mojego ulubionego

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten toner Benton prezentuje się naprawdę nieźle i mnie ciekawi jak się sprawdzi. Olejki Mariona do włosów bardzo lubię :) miałam chyba wszystkie warianty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy Ania wybrała moją odpowiedź konkursową ;)

      Usuń
  14. Tonera do twarzy marki Benton jestem ciekawa, bo gdzieś już o nim słyszałam i mnie zainteresował.
    Muszę przyznać, że już same zdjęcia narobiły mi na niektóre z tych kosmetyków ochoty.
    Fajne nowości.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To w Rossmannie można dostać Vianka? ;O
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych można - musisz sprawdzić na stronie Sylveco, tam masz napisane dokładne adresy;)
      Dziękuję kochana :*

      Usuń
    2. Mojego Rossmanna nie ma :( ale wypatrzyłam jakiś inny punkt :D

      Usuń
    3. Właśnie tylko w kilku jest, a ten asortyment powinien być w każdych moim zdaniem. :P

      Usuń
  16. Bardzo ciekawe łowy! Niektórych nie znam ;p
    Kremy do stóp stosowałam i w sumie fanie się sprawdzają :)

    U mnie tez padało i to porządnie kilka razy ;p na szczęście teraz dużo słońca jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie daj znać jak się spisze ten toner z Benton jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo nowości- miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe nowości - nie za mało, nie za dużo - tak w sam raz ;D Ciekawa jestem tych kosmetyków z aloesoem, szczególnie tonera z Benton, więc niecierpliwie czekam na jakąś szerszą opinię na jego temat ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo, miało być skromnie i tylko w kwietniu się udało :D Choć w sumie połowa kosmetyków to prezenty, więc tak bardzo nie zaszalałam :P

      Usuń
  20. Miałam produkty FussWohl, ale były po prostu poprawne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego Dobrego i Pozytywnego z okazji urodzin :*
    Ja urodziny mam jutro ;) dzień po dniu ;)
    Prezent świetny, ogólnie ciekawe nowości, maseczka i toner mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obchodzę tak: urodziny, imieniny, dzień dziecka :D.
      Dziękuję i Tobie wszystkiego, wszystkiego najlepszego i dużo zdrówka :*

      Usuń
    2. Fajnie :) 3 dni imprezowania haha ja imieniny dopiero w sierpniu ;)

      Usuń
    3. Jak byłam teraz na weekend w domu, to mama wymyśliła grilla z okazji dnia matki i urodzinowy, więc nie mogłam jej odmówić, taka szczęśliwa była ;). Więc imprezka się udała - w małym gronie, ale w gronie najbliższych ;)

      Usuń
  22. Fajne nowości ja też troszkę kupiłam, ale udąło mi sie ominąć Rossmanna :) Toner bardzo mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  23. taki prezent tez by mógł na mnie czekać w domu jak ten z Barbeo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, bardzo mnie Basia ucieszyła mailem, tym bardziej, że dwie godziny wcześniej byłam w Pigmencie i zastanawiałam się nad tym, czy nie kupić sobie jakiś szamponów i odżywek - całe szczęście nie kupiłam, bo zapasy byłyby wówczas jeszcze większe;)

      Usuń
  24. Same świetne nowości u Ciebie zawitały, już nie mogę się doczekać zbliżających się recenzji! Najbardziej ciekawi mnie tonik z Benton, od dawna mam ochotę go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam niczego z tych produktów oprócz Kuracji z olejkiem arganowym Marion.

    OdpowiedzUsuń
  26. Daj znać jak ten toner Benton:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo nowości :) Niestety nic nie znam :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio też postawiłam na produkty FussWohl ;)

    OdpowiedzUsuń