14:00:00

Kosmetycznie: Loton - Olejek makadamia

Cześć!
Dzięki akcji "Paczka na mikołajki" organizowaną przez Mariolę, miałam możliwość poznania olejku macadamia marki Loton. Czy byłam  zadowolona z jego działania?


Od producenta:
Macadamia oil z serii Loton SPA & Beauty przeznaczony jest do bezpośredniego stosowania na włosy oraz ciało. Olejek macadamia bogaty jest w cenne składniki aktywne takie jak kwasy nienasycone, składniki mineralne, witaminy A, B oraz E.

Olejek makadamia nie obciąża włosów, a jego delikatna formuła zostaje natychmiast absorbowana przez włosy, zapewniając im optymalne nawilżenie, połysk, naturalną ochronę i miękkość. 

Produkt odpowiedni dla wszystkich typów skóry,w  szczególności polecany przy suchej, wrażliwej i dojrzałej skórze. Dobrze się wmasowuje, szybko wchłania, działa regenerująco i odżywczo. Wygładzając skórę poprawia jej wygląd. Produkt nie zawiera parabenów, silikonów, alergenów i składników pochodzenia zwierzęcego.


Moja opinia:
Olejek otrzymałam w przyciemnionej, transparentnej, plastikowej butelce z pompką o pojemności 125 ml - duży plus za opakowanie, które jest wygodne w stosowaniu i chronione przed promieniami światła. Nie ma problemu z dozowaniem do końca, ale niestety, ciężko mi było blokować pompkę po użyciu, więc w pewnym momencie przestałam ją zamykać.


Olejek ma tłustawą konsystencję, która pomału się wchłania. Zapach ma roślinny, mi niestety nie przypadł on do gustu. Spodziewałam się po konsystencji, że długo go będę używać, ale dość szybko go ubywało, co rzutuje na nie najlepszą wydajność.

Olejek można stosować zarówno do ciała jak i do włosów. Z racji tego, że mam czym olejować włosy, postanowiłam użyć go do nawilżenia ciała.


Używałam go codziennie po kąpieli na wilgotną jeszcze skórę. Nie było problemu z wmasowaniem go w ciało. Bardzo dobrze nawilżał ciało do następnego mycia. Skóra nie domagała się dodatkowej dawki nawilżenia, była zadowolona z częstotliwości stosowania. Nie zauważyłam, aby olejek marki Loton podrażnił, czy zaszkodził mojej skórze, działanie miał poprawne.

W tym olejku nie znajdziemy masy zbędnych składników. Jak na olejek drogeryjny, wyróżnia się sympatycznym składem i faktycznie jest na bazie oleju makadamia, a nie oleju mineralnego. A w drogeriach niestety często można spotkać takie "kwiatki".


Podsumowując, olejek marki Loton ma bardzo dobre działanie nawilżające - świetnie nawilżył moje ciało. Nie używałam go do włosów, więc nie wiem, jak spisałby się w tej roli. Jedyne, co mi w nim przeszkadza, to mocno roślinny zapach, za którym nie przepadam.

Pozdrawiam,
Ola

50 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam nic z tej marki, ale produkt ciekawy. Pytanie czy nie przeszkadzałby mi zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosuję olejów do włosów ale mam w planach rozpocząć taką pielęgnację - myślę, że gdybym dostała taki olejek to na pewno wykorzystałabym go do włosów. Zapach roślinny chyba by mi nie przeszkadzał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze względu na dużą ilość olejów i ich zarazem ich krótką datą ważności stwierdziłam, że ten egzemplarz pójdzie do ciała;)

      Usuń
  3. Ja używałam go do włosów - był genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nawet miło zdziwił mnie skład. Do tej pory nie kojarzyłam marki z niczym naturalnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że ja tej marki nie kojarzyłam w ogóle dopóki nie dostałam tego olejku w paczce mikołajkowej;p. w lutym też dostałam ich kosmetyki do pielęgnacji włosów i tu już składy pozostawiają wiele do życzenia;)

      Usuń
  5. Olejek makadamia robi na pewno dobrą robotę w tym kosmetyku. Więc nie dziwię się, że świetnie nawilżył Twoja skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam olej makadamia Nacomi i świetnie sobie radzi z wszelkimi zadrapaniami czy otarciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam w zapasach, od chłopaka dostałam;)

      Usuń
  7. Z używaniem olejków na włosy trochę się nie lubię. Na ciało nie lubię nic nakładać. Tego typu kosmetyk póki co jest mi zbędny

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy nic z tej firmy :) A szkoda, skoro tak fajnie się produkt sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze masz szansę ją poznać;)

      Usuń
  9. Nie miałam go choć bodajże w hebe kiedyś mu się przyglądałam i zastanawiałam się nad jego zakupem. Ja pewnie z ciekawości wypróbowałabym go na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie na włosy nakładam olej migdałowy, ale już mi się jedna buteleczka kończy;)

      Usuń
  10. Mam wersję z olejem jojoba i muszę się zabrać za jego zużywanie:D jakieś pół butelki mi zostało

    OdpowiedzUsuń
  11. Olej z Makadamia bardzo mnie interesuje, ale nie mam jakąs przekonania do tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go, ale nie wiem czy nie przeszkadzałby mi ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie lubisz typowo roślinnych zapachów, to może Ci się nie spodobać...

      Usuń
  13. Nie wiem czy skusiłabym się na ten olejek, chociażby dlatego, że jestem wrażliwa na zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ciekawi jak spisałby się do moich włosów. Olej kokosowy nie dał rady :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kokosowym chyba jest tak, że włosy albo go uwielbiają albo wręcz nie znoszą :(

      Usuń
  15. ja wolę mieszanki olejów. pojedyncze mazidła dla mych włosów to za mało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny produkt, ja akurat lubię roślinny zapach :)
    Ciekawe jak sprawdziłby się do włosów

    OdpowiedzUsuń
  17. Skład faktycznie fajny, ale zapachu trochę się obawiam, aby go sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że się powoli wchłania

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś olejek makadamia, w właściwie produkt z jego dodatkiem w takiej niedużej ampułce, spisywał się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O ! Byłam pewna, że ten olejek tylko do włosów jest :D

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam kiedyś ten olejek tylko z innej firmy i pamiętam, że go lubiłam, ale rzeczywiście wolno się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kokosowy z tej serii, używam do włosów, ale zapominam o regularności.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny olejek :)
    Nigdy go jeszcze nie próbowałam, ale słyszałam wiele dobrego na jego temat :)
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam i dobrze ten produkt wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety olejki mają to do siebie, że się słabo wchłaniają. Ale są niezawodne ;) Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że Loton ma olejek do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja póki co wypróbowuję olej kokosowy :) Ale ten też wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm szkoda, ze zapach nie do końca..

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie chyba też fajnie by się sprawdził :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze się z nim nie spotkałam, ciekawa jestem jak by się u mnie spisał na włosach, do ciała przeważnie używam balsamików i musów, których mam mnóstwo <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jakoś nie mogę się przekonać do olejków do ciała, więc u mnie wylądowałby na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Średnio przepadam za tłustymi olejkami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Roślinne zapachy bywają rozczarowujące i denerwujące. O olejku czytam po raz pierwszy, ale samo działanie wydaje mi się, że usatysfakcjonowałoby moją suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używam tego typu olejków..

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam kiedyś te olejki w Biedronce :D Naprawdę ma fajny skład, nie spodziewałam się tego po takim olejku :) Też stosuję je na mokre ciało, wtedy najlepiej działają :D

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie się kompletnie nie sprawdził ani na włosach, ani na ciele :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam olejek makadamia z innej firmy, też był cudowny :)

    OdpowiedzUsuń