czwartek, 2 marca 2017

Pierwsze Zimowe Spotkanie Blogerek w Białymstoku - fotorelacja.

Cześć.
Początek swoich ferii zimowych spędziłam w gronie koleżanek po fachu w Krakowie, zaś koniec z koleżankami w Białymstoku. Było to moje już drugie spotkanie w lutym i drugie w życiu, dlatego bardzo dziękuję Asi i Michalinie za zaproszenie i zorganizowanie miłego sobotniego popołudnia :)!


Spotkanie rozpoczęło się o godzinie 12:30 w Restauracji Online, mieszczącej się na ul. Lipowej. Po wejściu do lokalu ukazało mi się piękne, jasne wnętrze - wystrój mnie  oczarował, było tam pięknie. Przed wejściem na salę każda z nas odłożyła karmę dla psów, bowiem spotkaniu towarzyszył szczytny cel - pomagaliśmy dla schroniska w Białymstoku, a w takich miejscach zawsze są potrzeby, jak nie na karmę to na stare koce dla psiaków, więc warto pomagać. Tym bardziej, że te biedne, porzucone istoty tej pomocy potrzebują. Kiedy już się zebrałyśmy, każda z nas zamówiła coś do picia i jedzenia i zaczęłyśmy prowadzić przeróżne dyskusje - o hobby, pracy, studiach, kosmetykach. Nawet nie wiem, kiedy ten czas zleciał i trzeba było wracać do domu... 

W ogóle świetnym pomysłem były przypinki - dostałyśmy przypinkę z nazwą bloga i imieniem, przez co nie dało się nie pamiętać imion nowo poznanych osób, wystarczyło tylko zerknąć na przypinkę. :) 





Kasia, Michalina, Natalia

Ja, Natalia, Marta
Patrycja, Monika
Kamila, Ewelina, Emilia, Kasia
Asia
Mój obiadek. :)


Dziewczyny nie pozwoliły nam wyjść z restauracji z pustymi rękoma... zdecydowanie przesadziły z ilością kosmetyków! Ja nawet nie miałam czasu ich dokładnie obejrzeć, zrobiłam wyłącznie w niedziele ich zdjęcia i spakowałam szybko do plecaka dwa z nich, bo musiałam już wracać do Krakowa...


I jak ja to miałam przewieść PKS? Chyba w walizce, której nie miałam ;D.























Jeszcze raz dziękuję Michalinie i Asi za zorganizowanie spotkania i możliwość poznania równie zakręconych na punkcie kosmetyków i urody dziewczyn, za masę prezentów i za zdjęcia - wszystkie niepodpisane są autorstwa dziewczyn.



Pozdrawiam,
Ola

70 komentarzy:

  1. To było udane spotkanie ;) Tak więc do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do następnego! Będę musiała teraz usiąść gdzieś bliżej siebie, żeby dłużej porozmawiać ;)

      Usuń
  2. Ale piękną paletkę dostałaś :o Super było sie spotkać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że cieszę się z tego, że dostałam tą, a nie tą co masz Ty, bo ja najlepiej się czuję albo z eyelinerem albo z brązami ;).
      Super było, już się nie mogę doczekać kolejnego spotkania <3

      Usuń
  3. jak ja Wam zazdroszczę, z chęcią bym Was też spotkała, ale chyba jakoś do dupy mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu Ci się uda! :) A na Meet Beauty planujesz się wybrać? <3

      Usuń
  4. To luty możesz zaliczyć do udanych miesięcy? :) Super są takie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Prawie cały miesiąc w domu, dwa świetne spotkania, dużo ciekawych ludzi - teraz tylko trzeba wrócić do szarej rzeczywistości...
      Ale może uda nam się jeszcze w Krakowie spotkać? ;)

      Usuń
  5. oj żałuję że nie mogłam dotrzeć na to spotkanie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem się uda:)

      Usuń
  6. Widać, że spotkanie udane :) Miłego testowania! :) Może na następne i Ja się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu - musiało być na prawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne upominki ze Sweet Bath :) Świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, aż wrócę na święta do domu i wezmę kąpiel z babeczką! <3 Nie brałam ich ze sobą do Krakowa z obawy o to, że mogłabym je zniszczyć :P

      Usuń
  9. Lubię takie spotkania, można poznać świetne osoby ;)
    Widać,że u Was było fajnie i pysznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwość poznania nowych osób jest największą zaletą takich spotkań;)

      Usuń
  10. Ale dobroci, świetne spotkanie <3 Najważniejsze, że jeszcze zadbałyście o psiaki, uwielbiam takie szczytne akcje, oprócz dobrej zabawy jeszcze można pomagać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tak, podobało mi się to bardzo :). Tym bardziej, że w przyszłości planuję dać choć jednemu psu ze schroniska coś więcej niż pożywienie - miłość. :) Na razie niestety nie mam możliwości adoptowania psa...

      Usuń
  11. Patrząc na zdjęcia mam wrażenie, ze jest to spotkanie Modelek ! Wszystkie takie ładne kobiety :) Widać, że się udało !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i koleżanek :*.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że kiedyś na jakimś spotkaniu uda nam się spotkać :D U mnie jak na razie w okolicy nic się nie dzieje. Kiedyś organizowałam spotkania a teraz mi się nie chce, zresztą nie ma już dla kogo ;P Większość blogerek już nie pisze

      Usuń
    3. Byłoby fajnie się z Tobą spotkać! A z jakich okolic jesteś?
      Co do blogerek, to może akurat piszą, ale nie wiesz, że są z Twojej okolicy? Też tak miałam, że kogoś czytałam czytałam i nie wiedziałam, że mam go blisko siebie:P.

      Usuń
  12. Wow! Upominków naprawdę cała masa, ale najważniejsze jest to, że się spotkałyście. Takie spotkania w "realu" dają niesamowitą moc!
    A swoją drogą - tyle pięknych dziewcząt w jednym miejscu! No, no :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upominków zdecydowanie za dużo :P. Dziewczyny zaszalały;)

      Usuń
  13. Wszystkie pięknie wyglądałyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładna ta restauracja - takie kolorowe wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładna, ładna. Jasna i zadbana, choć fanką niebieskiego nie jestem, to mi się tam podobało;)

      Usuń
  15. Było cudnie :) Mam nadziej, że do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby świetnie, gdyby nam się udało ponownie spotkać!:*

      Usuń
  16. Fajne spotkanie :)) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne spotkanie. :-) Same zadowolone kobietki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same ślicznotki zagościły na tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło było Cię poznać. Mam nadzieję, że to nie było ostatnie spotkanie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkanie było super, mam nadzieję, że jeszcze uda nam się spotkać :) Tak jak mówiłam, ja niekorzystnie wyglądam na zdjęciach, straszne są xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam przestań, ja nie lepiej xD Im bardziej się staram, tym gorzej na nich wychodzę :D

      Usuń
  21. Świetna relacja i rewelacyjne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Laseczki ale jesteście piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne dziewczyny, fantastyczne spotkanie i super prezenty. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. musiało być rewelacyjnie!
    ja wybieram się na blogerskie pogaduchy jutro, już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że zrobiłyście zbiórkę dla psiaków! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to był świetny pomysł ze strony organizatorek ;)

      Usuń
  27. Same zadowolone twarze, chętnie znowu bym się wybrała

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjemnego użytkownia :)
    Widzę same śliczne Panie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. wow super pomysł na takie spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać, że spotkanie się udało! :) Tyle upominków, że ciężko je unieść :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię takie spotkania. To doskonała okazja do spędzenia odrobiny czasu z osobami, które dzielą z nami pasję. A przypinki czy też identyfikatory z imieniem to wspaniała pamiątka :) Teraz rzadko się je już na spotkania robi, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super spotkanie, a ile upominków! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U Was widzę było na bogato 😊 super że Ci się udało z tym spotkaniem 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spotkaniu organizowanym przez Ciebie również było bogato! :) Postarałyście się dziewczyny bardzo! Ja nie wiem, czy byłabym w stanie zorganizować świetne spotkanie sama. :)

      Usuń
  34. Fajnie, że miałyście okazję się spotkać i miło spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne kosmetyki ;-) Gratuluję spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękujemy serdecznie za cudną relację oraz za to, że mogłaś z nami uczestniczyć w tym wydarzeniu! Mamy nadzieję, iż w przyszłości spotkamy się jeszcze nie jeden raz :)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się pytam, dlaczego tak niekorzystnie wyglądam na zdjęciach, mówiłam, że nie lubię takich z zaskoczenia xD

    Spotkanie było super i mam nadzieję, że jeszcze uda nam się spotkać w tak fajnym gronie! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Miło było się spotkać "na żywo " i porozmawiać. Do zobaczenia kolejnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Udane spotkanie :) też planuję takie zrobić w wakacje w Kielcach tylko nie wiem czy mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne spotkanie, czekam na pierwsze recenzje z testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super było móc Cię poznać ! <3

    Pozdrawiam by_natalena <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Super :) Ja nie byłam jeszcze na spotkaniu blogerek .

    OdpowiedzUsuń
  43. W swoim życiu uczestniczyłam tylko w jednym spotkaniu. Było super. Bardzo mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń