poniedziałek, 13 marca 2017

*Nowości lutego!*

Cześć!
Już od dawna marzec, a ja jeszcze nie zdążyłam się rozliczyć z nowości minionego miesiąca. Co prawda sporą część już widziałaś, bo dużo kosmetyków otrzymałam na spotkaniach blogerek oraz w pudełku beGLOSSY - a to wszystko opisywałam na bieżąco, ale poza nimi trafiło do mnie jeszcze kilka innych rzeczy. Ciekawa co? :)

Zakupy:
Moimi pierwszymi zakupami były te poczynione w Rossmannie... Niestety, gdzieś mi zdjęcie umknęło, a obecnie nie mam jak zrobić nowego, ponieważ jeden z kosmetyków został się w Białymstoku. :/ Więc zrobiłam zdjęcie wyłącznie tych produktów, które mam w Krakowie. Zakupiłam  dwa szampony od Alterry - morelowy oraz jojoba oraz krem do stóp, a za wszystko zapłaciłam 18,97 zł.


Podczas drugiej obecności w Rossmannie, do koszyka wpadły mi wyłącznie plastry do depilacji twarzy od Isany w cenie 7,99 zł.


Ostatnim moim kosmetycznym zakupem było lutowe pudełko beGLOSSY. Najczęściej mi się ich pudełka nie podobają, ale tu było miłe zaskoczenie. Zawartość pokazywałam w TYM poście. Cena wynosiła 39,20 zł, bo kupiłam z 20% rabatem.

Prezenty:
Pierwszymi prezentami obdarowała mnie Ania na spotkaniu blogerek w Krakowie. Całą zawartość paczek pokazywałam w TYM POŚCIE. Dostałam w sumie aż 18 kosmetyków oraz próbeczki. Dzięki Ania! :*


Pod koniec lutego uczestniczyłam w innym spotkaniu blogerek i z niego również nie wyszłam z pustymi rękami. O rzeczach, które dostałam, pisałam w TYM POŚCIE. Dzięki Michalinie i Asi wzbogaciłam się o, uwaga, aż 34 kosmetyki i próbkę. Dziewczyny zaszalały, a kiedy udało mi się zwiększyć zapasy, to znowu wzrosły! Dzięki! :)  

Pomimo raczej skromnych, planowanych zakupów (poza beGLOSSY, który był spontanicznym zakupem), w lutym trafiło do mnie aż 62 kosmetyków. Na kosmetyki wydałam 66,16 zł, więc nie jest źle, choć chcę się postarać nie przekraczać kwoty 50 zł/miesiąc z powodu dużych zapasów. Część z nowości już używam, częścią się już podzieliłam i planuję się jeszcze podzielić, bo części produktów nie używam albo nie są dedykowane moim potrzebom, więc najlepiej będzie, kiedy znajdą nowy dom.. :) 

Zachęcam do udziału w konkursie.
Więcej szczegółów -> KLIK

Pozdrawiam,
Ola 

46 komentarzy:

  1. O, ten krem do stóp bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu kupiłam, bo pisałaś, że są fajne:)

      Usuń
  2. Ciekawe jak sprawdzi Ci się ten krem do stóp z awokado. Mi zazwyczaj kosmetyki z awokado służą, dlatego jestem ciekawa.
    A lutowe BeGlossy było bardzo fajne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi się kończy i powiem w skrócie - ideałem nie jest, ale jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. Ile dobroci. Niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Fuss Wohl kupiłam ostatnio krem na pękające pięty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tych kosmetyków nie miałam okazji testować, ale bardzo lubię kosmetyki z rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym chciała rozpocząć jakąś subskrypcję ale boję się, że nie trafię z kosmetykami dla siebie dlatego na razie kupuję, to co chcę przetestować albo co potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Twoje obawy - z tego względu nie kupuję beGLOSSY czy shinybox, bo najczęściej zawartość mi się nie podoba - tu pudełko kupiłam już po zobaczeniu zawartości ;) Ale pudełka z Chillboxa były cudowne, przyjemnie się je odpakowywało a zawartość praktycznie za każdym razem zachwycała;)

      Usuń
  7. Szampony Alterry są świetne. Kocham granat <3
    Zazdroszczę dobroci ze spotkań blogerek, jeszcze na żadne nie udało mi się załapać. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam granat - pięknie pachnie, choć morela podoba mi się bardziej;)

      Usuń
  8. Te plastry z Isany są bardzo fajne;) Często kupuję, tylko te większe;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same fajne rzeczy, miałam ten szampon i u mnie jest strasznie nie wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow spora ilość ja też na pewno bym się podzieliła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciut się tego nazbierało, miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę kilka fajnych pudełeczek;)Miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten krem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przybyło Ci sporo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kosmetyki. Nie miałam niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze tego szamponu z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oby wszystkie dobroci sie sprawdziły :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby wszystko dobrze ci służyło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo nowości, to tak ja i u mnie :) Ja jeszcze nadal jestem w tyle z zakupami i denkiem z poprzedniego miesiąca ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z denkiem też, choć już go napisałam, więc pewnie w okolicy tygodnia się pojawi ;)

      Usuń
  20. Lubię ten krem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spore zestawienie :D Musiałaś mieć kupę radości :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten krem do stóp jest świetny i szampony z Alterry też bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że za dużo :) Pocieszam się tylko tym, że w większości nie są to produkty, które sama kupiłam.

      Usuń
  24. Ciekawe nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że z wszystkiego będziesz bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem sporo tego :D Kupiłam ostatnio swój pierwszy szampon Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również jestem zainteresowana jak u Ciebie sprawdzi się krem do stóp z awokado. Ja np. teraz używam oleje i całkiem dobre efekty wychodzą. trzeba przygotować stópki na lato!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne nowości :) Ja się dzielnie trzymam jeśli chodzi o wydawanie pieniędzy na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze jak widze awokado na jakimś opakowaniu to aż mi się oczy świecą haha :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo nowości, których nie znam. Przyjemnego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio skusiłam się też na szampon Alterry,ale przeciwłupiezowy..niestety nie skutkował.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kremy do stóp z Rossmanna są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, masz co testować kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo fajnych kosmetyków, miłego użytkowania niech się wszystkie dobrze sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Robiłam kiedyś podejście do szablonów alterry ale z marnym rezultatem. Ostatnio jednak zauważyłam że moje włosy coraz częściej lubią się z naturalnymi szamponami więc zamierzam dac im jeszcze jedna szanse.

    OdpowiedzUsuń