13:00:00

Wyniki rozdania!

Hej!
Minął już termin wysyłania zgłoszeń do świątecznego rozdania, zatem dobrze byłoby, gdyby pokazały się już wyniki na moim blogu... Ciekawa jesteś, czy to nie Ty jesteś tą szczęściarą?

Zanim przejdę do ogłoszenia wyników, chciałabym wspomnieć o tym, że aby wziąć udział w rozdaniu, wystarczyło spełnić zaledwie dwa warunki - obserwacja na bloggerze oraz odpowiedź na pytanie konkursowe, które nie było trudne. Pozostałe warunki były dodatkowe i miały mi pomóc w wybraniu zwycięzcy, gdyby spodobało mi się więcej, niż jedna odpowiedź. Szkoda, że niektórzy tylko się zgłosili, a nie zaobserwowali bloga, ale tak naprawdę to tylko oni są winni, bo stracili szansę na wygraną. ;)

Nie przeciągając dalej... zwycięska odpowiedź brzmi:
"Jest jeszcze dzień przed Wigilią, choinka już ładnie świeci, z stereo dochodzą dźwięki piosenki Verby "To jest czas, kiedy wszystko jest łatwiejsze. Lepszy czas, który nazywamy szczęściem". Niedługo wybije północ a ja siedzę w cieplutkiej kuchni i wącham zapachy dochodzącej w piekarniku szynki w paprykowej posypce. Podłoga jest całkowicie brudna, zachlapana od masy. Zaraz wezmę się za mycie podłóg a przedtem wyjmę pieczeń. Pomyte podłogi to alarm, by nie jeść już pieczeni, bo jest już po północy, a w Wigilię pościmy. Jestem wykończona ale jednocześnie tak szczęśliwa, że kolejne dni już tylko upływają w ciepłej i rodzinnej atmosferze. Jeszcze tylko nastawiam budzik, by rano podrzucić prezenty pod choinkę i odebrać od harcerek światełko z Betlejem. Święta to magia, ale to co dzieje się przed jest prawdziwe i pozwala mi myśleć, że jestem kimś wyjątkowym, tak jak Ten, który dopiero się narodzi."
Jej autorką jest... Klaudia Cebula!  Kochana, serdecznie gratuluję, już niedługo dostaniesz wiadomość na pocztę z prośbą o adres do wysyłki. Jeśli nie wygrałaś, nie martw się, to nie będzie ostatni konkurs organizowany u mnie. 

Codziennie mam kontakt z różnymi blogami, z różnymi ciekawymi blogerkami, które motywują mnie do pisania. Chętnie bym nagrodziła każdą z nich, ale wiecie... student, święta, ciężko byłoby zadowolić wszystkich. Ale pomyślałam, że raz na jakiś czas nagrodziłabym drobnym upominkiem jednego z Was za to, że jesteście. Z tego też powodu chciałabym nagrodzić Czerwoną Filiżankę, która jest top komentatorem miesiąca - do Ciebie też napiszę wiadomość z prośbą o adres do przesyłki, bowiem mam taki malutki upominek który, mam nadzieję, Ci się spodoba.

Pozdrawiam,
Ola. 

21 komentarzy:

  1. super, bardzo dziękuję :***
    Gratuluję Klaudii

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i po cichu zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślę o kolejnym rozdaniu, także się nie martw :D

      Usuń
  3. Brawo :) Gratulacje!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :D Odpowiedź autorki naprawdę zasłużyła na wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje, zasłużone wygrane <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mnie denerwują takie osoby. Zgłaszają się do rozdania a nie spełniają warunków :/
    Zwyciężczyni gratuluję, Czerwonej filiżance też!

    OdpowiedzUsuń