sobota, 3 grudnia 2016

* Nowości października i listopada*

Hej.
W listopadzie nie pokazywałam nowości października - wg mnie nie była to zbyt pokaźna liczba do pokazania, więc stwierdziłam, że pokażę post podsumowujący dwa miesiące. Zapraszam do zapoznania się z nowościami!


W Lidlu zakupiłam sól do kąpieli - nieczęsto biorę kąpiel, ale jak już biorę, to tego typu dodatki są u mnie obowiązkowe. Muszę powiedzieć, że ja w niej czuję głównie miód, który ma przyjemny aromat, więc kąpiel jest przyjemnością. Serum siarkowe antytrądzikowe od Barwy upolowałam w Rossmannie - w październiku miałam i w sumie nadal mam nieciekawą sytuację z nieprzyjacielami, choć pomału opanowuję sytuację, bo już wiem, co mnie zapchało. Niestety muszę powiedzieć, że jest dość mocno przeciętny i ponownie go nie kupię. U Interendo wygrałam Hello-Kitty krem BB.


W Tk Maxx udało mi się upolować wielgaśną odżywkę do włosów z całkiem niezłym składem za 39 zł. Powiem, że podoba mi się działanie, ale odpycha zapach - mi kojarzy się z środkami do sprzątania. Nie jest mocny, ale czuć go lekko na włosach przez pewien czas po umyciu... 


Nie mogę nie wspomnieć o kosmetykach, które znalazły się w październikowym Dream Boxie. Odsyłam do postu na jego temat, jeżeli chcecie się więcej dowiedzieć o zawartości. 


Nie planowałam korzystać z promocji w Rossmannie, ale ostatecznie będąc w pobliżu, postanowiłam kupić dwie pomadki ochronne od Alterry. 



Listopadowy mailing do Yves Rocher kusił bardzo mocno - za dowolny zakup kredka do oczu gratis, a przy zakupie dwóch produktów otrzymujemy 5 dodatkowych pieczątek na karcie stałego klienta. Z racji tego, że do sklepu weszła limitka świąteczna, zdecydowałam się na żel pod prysznic o zapachu gruszki i czekolady oraz na dwa kremy do rąk - mandarynka oraz żurawina z migdałem. Ostatnią kupioną rzeczą był płyn do demakijażu oczu, który bardzo lubię i byłam pewna, że już go w ofercie nie będzie, a w rzeczywistości miał zmienione opakowanie... 


Dwie kredki do oczu dostałam jako gratis przy zakupie - wybrałam fiolet i brąz. Wymieniłam pieczątki na pomadkę z dopłatą 5 zł - kolorek jest bardzo śliczny - róż. W drogerii Pigment kupiłam na promocji piankę do mycia twarzy firmy EcoLab. 


Muszę powiedzieć, że Drogeria Pigment ma bardzo fajne, dzienne promocje. Pewnego dnia można było kupić każdą maskę do twarzy od Banii Agafii za 4,99 zł, więc ja zakupiłam ich aż pięć ;). 


Dodatkowo jeszcze kupiłam płyn do higieny intymnej od Biolaven, bo kończył mi się dotychczas stosowany. 

A Wy co ciekawego kupiliście w ostatnich miesiącach?
Znacie coś z moich nowości?
Lubicie w ogóle posty tego typu? Bo osobiście się zastanawiam, czy nie lepiej będzie publikować na blogu posty typu "Otwieramy pudełko kosmetyczne", a pojedyncze zakupy publikować na fb.

Pozdrawiam,
Ola

73 komentarze:

  1. Mam to serum siarkowe z Barwy, ale nieszczególnie pomaga :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego :P. Dla mnie w zdecydowanej większości produkty, których wcześniej kompletnie nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile produktów, niektórych w ogóle nie znałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat płyn do higieny od Biolavenu znam, ale wolę Vianka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, kupię następnym razem :P

      Usuń
  5. sporo fajnych rzeczy :) używałaś już Kitti ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na razie używam pomarańczowego BB od Skin79;)

      Usuń
  6. Sporo tego uzbierałaś kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię pomadkę rumiankową, ale sylveco bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel do higieny intymnej Biolaven - znam, miałam wielokrotnie, lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo fajnych nowości, szkoda ze odżywka ma nie za ciekawy zapach. Spróbuje też tej soli z lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe rzeczy - większość znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żel mnie zaciekawił i pianka od Ecolab interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten mandarynkowy krem do rąk pachnie obłędnie. Podebrałam ostatnio koleżance i się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam, wzięłam się za żurawinkę ;)

      Usuń
  13. Ja w ostatnim czasie kupiłam bardzo mało kosmetyków :)
    Właśnie dzisiaj dodałam post zakupowy na mojego bloga :) W sumie z ciekawszych rzeczy to kupiłam rozświetlacz i puder brązujący z MySecret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili na pewno sprawdzę, co nowego sobie kupiłaś;)

      Usuń
  14. o proszę ile fajnych nowości:) co do limitek świątecznych z YR to pachną tak obłędnie ze miałam problem z wyborem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, temu wzięłam każdy kosmetyk z innej serii zapachowej ;)

      Usuń
    2. jestem ciekawa jak Ci się kredki sprawdzą:)

      Usuń
    3. Jeszcze ich nie używałam, bo na razie chcę wykończyć eyeliner, ale też jestem ich ciekawa;)

      Usuń
    4. Ja uwielbiam kredki z YR używam od lat

      Usuń
  15. Ostatnio coraz częściej natrafiam na wzmianki o Banii Agafii, a jeszcze nigdy nie próbowałam. Chyba w końcu się skuszę :)
    Rozpakowywanie paczek jest świetne, ale takie zbiorowe haule też osobiście lubię oglądać. Często można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne nowości, też mam ten krem do rąk z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze kiedyś kupić sól z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wygląda ta odżywka do włosów z Tk max'a, sama oglądałam tam kosmetyki i mają bardzo ciekawe rzeczy;) Uwielbiam maseczki od Babuszki, wiec będziesz miała zimowe wieczorne rytuały z maseczką, co dzień to inną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, będę mogła rozpieszczać buzię do woli :D Tym bardziej, że dzisiaj skończyłam inną maskę, więc Agafia wkracza do gry ;p

      Usuń
  19. Jutro planuję parę rzeczy kupić w Rossmannie i fajnie, że akurat do Ciebie wpadłam, bo chyba pomyślę nad tym serum z Barwy Siarkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się u Ciebie lepiej sprawdzi niż u mnie, bo póki co, to dosyć przeciętnie wypada. :(

      Usuń
  20. Sporo tego:-) U mnie nowościami były jedynie ampułki , szampony i tabletki przeciw wypadaniu włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie te promocje w Pigmencie, to znacznie mniej by tego było :P

      Usuń
  21. Krem BB z Hello Kitty ... no nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego to Azjaci nie wymyślą ;)

      Usuń
  22. Na sól Cien się zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Fajnie barwi wodę i przepięknie pachnie. ;)

      Usuń
  23. myślę że ten arsenał na trochę Ci starczy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie maseczki :D

      Usuń
    2. ja mam aż nadto kremów do ciała xd

      Usuń
    3. A to swoją drogą :P. Teraz otwieram wg daty "ważne do" :D

      Usuń
  24. Krem BB wygląda uroczo, gratuluję wygranej !;) Uwielbiam pomadki z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  25. trochę tych nowości jednak jest, powiedziałabym nawet, że całkiem sporo. ;) i zgadzam się, że Pigment ma świetne promocje, mam nadzieję, że przed Świętami zrobią jeszcze taką dzienna na maseczki w płachcie, bo koniecznie chcę takie kupić mamie i siostrze w prezencie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie byłoby lepiej, jakby nie robili takiej promocji, bo pewnie poleciałabym i takie maseczki kupić, a na razie mam dosyć spory zapas :P

      Usuń
  26. tyle dobroci, i takich ciekawych jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe rzeczy :) sporo Ci się tego uzbierało w ciągu dwóch miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. BB hello kitty wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serum siarkowe mam i lubię, muszę kupić kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezły zapas maseczek do twarzy ;D Znam jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe nowości. akurat u mnie w listopadzie było skromnie z zakupami.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne te Twoje nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam tę sól do kąpieli z Lidla. Całkiem fajna propozycja. Uwielbiam kosmetyki BioLaven za zapach i też z chęcią kupiłabym płyn do higieny intymnej. A pomadki ochronne od Alterry są całkiem fajne i z chęcią i ja bym je kupiła. Super! Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super nowości. Dream Box wygląda świetnie. Uwielbiam także pomadki Alterry i produkty Yves Rocher. Zazdroszczę BB z HK oraz zdobyczy z TK.

    Jako że piszesz w tematyce mi bliskiej a ja szukam nowych blogów do listy czytelniczej- obserwuję. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne nowości ! ;) Parę chętnie bym Ci podkradła ! :D
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile cudowności! Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie z twoich rzeczy ciekawiłby Biolaven, no i świąteczne limitki z YR. Jeszcze nie miałam czasu się z nimi zapoznać ;).
    Ja lubię tego typu posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sporo nowości ci się uzbierało, ja znam tylko maski do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham kosmetyki Yves Rocher!
    Świetne rzeczy udało Ci się kupić! :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie pojawiło się mnóstwo nowych kosmetyków-sporo hybryd, wosków i szamponów, odżywek i zeli -teraz pozostaje tylko to wszystko zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Produkty z YR są super :)Ja jak najbardziej lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapowiadają się ciekawie :) Ja ostatnio znacznie przystopowałam z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie listopad wyjątkowo skromny w kosmetyczne zakupy. W grudniu natomiast szybko to nadrobiłam ;) sól do kąpieli z nutami miodu musi niezwykle umilać wieczorny relaks w wannie. Z chęcią wypróbuję chociaż ostatnio częściej decyduję się na proszki do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomadkę Alterry uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatnio maseczki BA są doskonałą zabawką mojej córki ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe nowości :) Z YR mam ten sam żel p/p a z mandarynką mam balsam, który aktualnie używam, chce jeszcze z tego zapachu coś dokupić w styczniu myślę że jeszcze powinna być ta limitka. Szkoda, że nie ma u mnie drogerii Pigment... Sól Cien też mam, ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń