12:00:00

Kosmetycznie: Jak się u mnie spisał produkt 2 w 1 od BioIQ?

Hej.
W jednym z Joyboxów znalazłam produkt 2 w 1 - szampon do ciała i włosów. Raczej ostrożnie podchodzę do kosmetyków wielofunkcyjnych, choć uważam, że są fajną alternatywą podczas wyjazdów, gdzie oszczędzamy miejsca na inne rzeczy. 
Ciekawi jesteście, jak ten produkt się u mnie spisał? 


Od producenta:
2 w 1 Szampon do włosów i ciala
Wygodny kosmetyk będący połączeniem szamponu do włosów i żelu do mycia ciała. Oczyszcza i odżywia włosy, przeciwdziała wypadaniu włosów oraz ich przetłuszczaniu się. Pomaga walczyć z łupieżem. Jednocześnie idealnie nadaje się do kąpieli. Delikatnie oczyszcza, nawilża, koi i odbudowuje. Nie posiada agresywnych substancji myjących i pieniących. Nie powoduje podrażnień ani przesuszania skóry.
Wyjątkowe składniki naturalne:
Woda kwiatowa z chabra bławatka, kwasek z dzikiej cytryny.
Sposób użycia:
Nanieś żel na mokre włosy i/lub ciało, masując skórę głowy.


Ode mnie:
Produkt znajduje się w 200 ml tubce stojącej na otwarciu typu klik. Opakowanie jest bardzo schludne i dobrej jakości, gdyż podczas eksploatacji nic się nie zniszczyło ani nie odkleiło. Ma dość spory otwór, dzięki któremu można dozować odpowiednią ilość produktu.  Z tyłu znajdziemy opis oraz skład. Bardzo mi się podoba, że jest to kosmetyk naturalny, bez silikonów, parabenów, SLS i pochodnych, PEGów oraz olei mineralnych.

Szampon ma gęstą konsystencje, jest bezbarwny i ma delikatny zapach, który początkowo mnie drażnił. Później się do niego przyzwyczaiłam, więc przestał być uciążliwy.


Często jest tak, że jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Temu też z rezerwą podchodziłam do tego produktu i początkowo stosowałam go jako żel pod prysznic (co było średnio przyjemne, bo lubię ładnie pachnące kosmetyki do mycia ciała!), ale po przeczytaniu postu na blogu Kamili, która napisała, że jest to świetny produkt do oczyszczania włosów, postanowiłam spróbować. I okazało się, że jest on dużo fajniejszy właśnie do mycia kudłów. Jest to delikatny, bardzo przyjazny dla włosów szampon, z tym, że co jakiś czas musiałam skalp doczyścić silniejszym szamponem. Produkt nie podrażnił skóry głowy, nie spowodował łupieżu, nie wysuszył włosów ani nie skrócił ich świeżości - nadal je mogłam myć co drugi dzień. 


Produkt jest bardzo wydajny - dzięki temu, że całkiem nieźle się pieni, starcza nam na długo. Ja stosowałam go około dwa miesiące, a myłam nim włosy średnio 2 razy w tygodniu.

Za 200 ml zapłacimy 35 zł. 


Podsumowując, chociaż początkowo stosowałam produkt jako żel pod prysznic, ostatecznie zużyłam go jako szampon i uważam, że w tej drugiej opcji jest znacznie lepszy. Co prawda dobrze oczyszcza ciało i nie wysusza, jednakże świetnie sprawuje się jako produkt myjący kudły. Jest delikatny, nie podrażnia skalpu, nie powoduje łupieżu i jest całkiem wydajny. Jeżeli miałabym się do czego się przyczepić, to jest to cena, która jest wysoka. Przez to nie wiem, czy powrócę do niego ponownie. 

Znacie ten produkt?
Jaki macie stosunek do produktów ileś w jednym?

Pozdrawiam,
Ola

97 komentarzy:

  1. Raczej jeśli chodzi o produkty szampon+żel do ciała w jednym to bardziej mi się kojarzą z kosmetykami dla mężczyzn, ale skoro się sprawdził to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja - częściej można takie połączenie spotkać przy produktach dedykowanym mężczyznom;)

      Usuń
  2. Miałam go i bardzo lubiłam jako szampon :) Jako żel było mi go szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby ładniej pachniał, można byłoby go użyć jako żel, a tak to szkoda,bo włosy świetnie oczyszczał;)

      Usuń
  3. Fajny kosmetyk na wyjazdy, na co dzień wybrałabym jednak standardowy przyjemnie pachnący żel pod prysznic i dobrze oczyszczający szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień wybieram tak samo - oddzielny kosmetyk do ciała i oddzielny do włosów. Ten produkt się bardzo dobrze spisał na włosach, a i można nim umyć ciało, więc na wyjazdy jest w sam raz.

      Usuń
  4. Ja jakoś sceptycznie podchodzę do tego typu produktów. Zwyczajnie u mnie się nie sprawdzały. Wolę mieć sprawdzony żel i sprawdzony szapon osobno. Chyba, że na awaryjne sytuacje można użyć takich kosmetyków (np. wyjazd). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z czystym sumieniem mogę Ci polecić ten produkt na wyjazd :). Sama pewnie nie sięgnęłabym po ten produkt, ale skoro był w pudełku kosmetycznym, to sprawdziłam działanie na sobie.

      Usuń
  5. Nie znam tej firmy i w sumie jej się przyjrzę, bo mimo wszystko ten produkt mnie zainteresował, chociaż dość sceptycznie podchodzę do kosmetyków, które mają służyć do kilku rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sceptycznie, ale w tym przypadku niesłusznie byłoby podchodzić do niego nieufnie;)

      Usuń
  6. Nie używam zbyt takich produktów ale jako szampon do włosów to bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go i nie był zły, choć faktycznie lepszy do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam zupełnie tego produktu. Również pochodzę z rezerwą do produktów 2w1.

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie lubię takiego połączenia do ciała i włosów. Zwłaszcza, że moje włosy i skóra na głowie są wymagające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie musiałabyś uważnie wybierać tego typu produkty.

      Usuń
  10. Wow wydajność naprawdę jest niezła i cena całkiem ok :) Chciałabym spróbować, chociażby ze względu na skład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już na zaś życzę zadowolenia z produktu ;).

      Usuń
  11. Produkt może być i 100 w jednym o ile faktycznie się do tego nadaje. Ja też go miałam i używałam go i tak i tak i w obu wersjach radził sobie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałabym tego. Jedynie, do czego mogłabym się przyczepić, to zapach i cena. Działanie jak najbardziej na plus. :)

      Usuń
  13. Cena przyjazna, chętnie wypróbowałabym go w wersji na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam marki. Skład jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie slyszałam o tym produkcie, choć cena faktycznie mogłaby być niższa. Ale takie produkty 2w1 to fajna sprawa zwłaszcza jak się gdzieś jedzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyjazd są idealne, bo pozwalają zaoszczędzić miejsca w walizce;)

      Usuń
  16. też raczej nie jestem pozytywnie nastawiona na produkty 2 w 1. Ale na wyjazd to dobra opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takimi produktami ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale w tym przypadku to 2w1 dało radę;)

      Usuń
  18. Do włosów raczej bym go nie używała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zachęcam! Jeśli kiedykolwiek wpadnie Ci w ręce ten produkt, to spróbuj go na włosy. Najwyżej jak się nie spodoba, to użyjesz do mycia ciała;). Ja o dziwo bardziej go wolałam jako szampon niż jako żel pod prysznic;)

      Usuń
    2. Z jednej strony racja, do czegoś zawsze znajdzie swoje zastosowanie :D A więc niech będzie po Twojemu! Trafia na moją chciejliste :D

      Usuń
    3. To jak już trafi w Twoje łapki, to życzę zadowolenia z produktu!:)

      Usuń
  19. Takie kosmetyki do ciała i włosów zazwyczaj kojarzą mi się z produktami dla mężczyzn. Sama takich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po takie nie sięgam, ale to już mój drugi taki produkt z pudełka, więc dałam mu szansę. I jak widać, dobrze zrobiłam :)

      Usuń
  20. Nnigdy o nim nie słyszałam i również z dystansem podchodzę do wielofunkcyjnych produktów. Jeśli chodzi o włosy to nie wiem czy mimo wszystko bym sie skusiła na taki kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo też nie chciałam go używać do włosów, tym bardziej, że kosmetyk używałam w warunkach domowych (na wyjazdach to wiadomo, że używałabym go do mycia i włosów, i ciała). Ale po przeczytaniu postu na blogu Kamili stwierdziłam, że muszę mu dać szansę i jak widać, bardziej go polubiłam jako szampon do włosów.

      Usuń
  21. Swego czasu byłam ciekawa produktów tej marki, ale jeszcze niczego nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może po ten szampon sięgniesz? :D

      Usuń
  22. ja z moim skalpem mimo wszystko nie eksperymentowałabym;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś przeanalizować skład;)

      Usuń
  23. Również nie przepadam za stosowaniem wielofunkcyjnych kosmetyków, bo przeważnie się nie sprawdzają :/
    Najważniejsze, że ten okazał się wydajny, choć nie słyszałam o tej firmie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam podobnie, ale mimo to czasem jednak pozory mylą;)

      Usuń
  24. no prosze aż sama jestem teraz go ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie jak coś jest 2 w 1 czy tam ileś w jednym to jest niespecjalne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest :( choć nie zawsze :P

      Usuń
  26. Super, że się sprawdził i wielki plus za wydajność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczył mnie tą wydajnością :)

      Usuń
  27. Nie znam tej firmy. Nie miałam do czynienia z ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rozwiązanie produkt 2w1 chętnie przepestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także dość sceptycznie podchodzę do produktów 2 w 1. Ja od początku skreśliłaby ten szampon za SLS w składzie, którego unikam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon nie ma SLS w składzie...

      Usuń
  30. Z tej firmy miałam kiedyś żel pod prysznic i świetny był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć na przyszłość;)

      Usuń
  31. nie znam, ale takie rozwiązania świetnie sprawdzają się na wyjazdach i często z nich korzystamy. ;) w domu raczej wolę jednak używać produktów normalnych. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też z dystansem podchodzę do takich kosmetyków "all in 1" Fajnie że nie zawiera żadnych syfów, choć klienci są ca raz bardziej świadomi, to producenci często nadal sobie nie żałują chemii:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy są świadomi, inni patrzą na cenę i obietnice producenta niestety ;( a parafina tańsza niż masło shea czy olej arganowy :/

      Usuń
  33. Słyszałam o bio IQ, ale jeszcze nic z tej firmy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trudno dziewczyny znać wszystkie firmy, marki, kremy... Nie popadajmy w paranoje słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja fanką szamponu i żelu razem nie jestem,bo mam wrażenie,że włosy są źle umyte...

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam produktu, choć przy mojej ilości włosów to chyba stosowałabym go tylko jako żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. mnie nawet ciekawi, jak będę miała okazję chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze nie testowałam kosmetyków wielofunkcyjnych, ale raczej się do tego nie przekonam bo dla mnie szampony i żele pod prysznic muszą ładnie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ładne zapachy, szczególnie w przypadku żeli pod prysznic, szampon ma przede wszystkim oczyszczać i nie szkodzić, zapach w tym przypadku jest wyłącznie dodatkowym atutem :)

      Usuń
  39. nie wierzę kosmetykom 2/3/4/7/10 w 1

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w sumie nie mam nic przeciwko takim kosmetykom,nawet czasem to i lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdy czytam: szampon + żel, myślę że to produkt dla mężczyzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam firmy :) Ogólnie produkty wielofunkcyjne używam tylko w podróży. Gdy w walizce mało miejsca sprawdzają się świetnie, ale tak do codziennego użytku już gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nieczęsto po nie sięgam, zwykle z obawy, że się nie sprawdza;)

      Usuń
  43. Ja też wolałam go do włosów, choć na wyjazdach używałam również jako żelu (oszczędność miejsca). O dziwo nie musiałam nawet po nim stosować odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było sensu w tym przypadku ciągnąć dodatkową butlę;)

      Usuń
  44. Ja też używałam go w roli szamponu i była zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Także byłam z niego zadowolona i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń