piątek, 9 grudnia 2016

Blogowe Mikołajki - moja paczka!

Cześć!
Mikołajki co prawda za nami, ale nie opublikowałam jeszcze postu dotyczącego blogowej wymianki, co było spowodowane i po części moimi obowiązkami na uczelni (paczka została w środę zaawizowana, a odebrałam ją dopiero dzisiaj), a także pracą poczty polskiej, która nie przyniosła mi jej na wtorek. :P Także z lekkim opóźnieniem, ale serdecznie zapraszam Was na post, który mogę napisać dzięki Marioli i jej akcji "Blogowe Mikołajki". :) 


Na wstępie przepraszam za jakość zdjęć - dzisiaj nie jest zbyt słonecznie, a zdjęcia robiłam przed godziną 15:00, więc nie miałam najlepszego światła... Moją Mikołajką została Natalia z bloga centrumstylu.com. Po otworzeniu koperty ujrzałam dużą czapkę św. Mikołaja z paczuszką w środku i świąteczną kartką... 


W środku znalazły się zarówno kosmetyki, jak i herbaty (które uwielbiam i piję litrami!) oraz słodkości. 


Jednym z kosmetyków był Olej makadamia do włosów i ciała firmy Loton. Bardzo polubiłam olejowanie włosów, na dzień dzisiejszy używam oleju migdałowego.  Prawdopodobnie użyję go do ciała, bo ważny jest do maja 2017 roku, więc mam niewiele czasu. 


Drugim kosmetykiem jest woda micelarna od Clochee. Wspominałam w recenzjach, że nie mam najlepszych wspomnień z micelami, chociaż ostatni zmienił moje myślenie na ich temat. Ten wypróbuję z największą chęcią, bo firma ta jest dla mnie znana wyłącznie z innych blogów. Dodatkowo ma bardzo przyjemny skład, więc liczę na to, że moja skóra się z nim polubi!:) 


Ostatnim kosmetykiem jest papka do skóry trądzikowej od Jadwigi. Z tego produktu cieszę się najbardziej, bo była ona na mojej chciej liście od momentu, kiedy o niej przeczytałam na jednym z moich ulubionych blogów (Ewelina, to o Tobie :P). Jak skończę niezbyt fajne serum od Barwy, to się biorę za tą papkę!


W paczuszce jeszcze były słodycze i żelki (których dawno nie jadłam) oraz herbatki, które na pewno dzisiaj się skończą. 

Tak właśnie prezentuje się moja paczuszka. Uważam, że akcja była naprawdę fajna, bo dzięki niej mogłam sama pobawić się w świętego Mikołaja, poznać inne blogi i  kosmetyki. 
Ciekawi mnie jeszcze tylko, czy dziewczynie, której zrobiłam paczkę, spodobała się zawartość. Na razie postu na jego temat nie ma, jedynie widziałam zdjęcie paczki na fb. 

Czy podoba Wam się moja paczuszka? 
Czy same brałyście udział w takiej wymianie? 
A może zgłosicie się następnym razem? 

Pozdrawiam,
Ola

43 komentarze:

  1. Bardzo fajna paczuszka:) ja czekam jeszcze na swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetną paczuszkę dostałaś:) też uwielbiam herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Papki z Jadwigi sama jestem ciekawa. Do mnie jeszcze mikołajkowa paczka nie dotarła, więc podsumowanie akcji zrobię na blogu nieco później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem zawartości Twojej paczki, będę cierpliwie czekać na post.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe prezenty. Myślę, że z wody micelarnej Clochee będziesz naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, bo marka mi się dobrze kojarzy i nie chciałabym zmienić myślenia na jej temat;)

      Usuń
  5. O, Clochee :) Lubię ich balsamy do ciała, micela nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka wymiana paczek to super sprawa! :) Byłabym zadowolona zarówno z kosmetyków jak i ze słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem musisz się zgłosić!:)

      Usuń
  7. Jadwiga ma świetne produkty, więc chętnie przeczytam recenzję papki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczucha ciekawa i grunt że zawartość trafiona w twój gust :) Do konkursu to się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od kilku lat chetnie obserwuje te akcje, ale sama jeszcze nigdy nie bralam udzialu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczuszka od Natalii, a papka z Jadwigi jest genialna i będziesz zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie paczuszki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paczusia,do mnie Mikołaj nie przyjechał:-/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sympatyczna zawartość paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna paczka :) Ciekawa jestem tej wody micelarnej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość paczuszki ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sprawa :D Ta papka od Jadwig mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super akcja :) chętnie wypróbowałabym ten olej makadamia :)
    Takie przesyłki dają dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna paczka :) o tej papce jeszcze nie słyszałam , ale bardzo mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten olejek mnie od dawna interesował, ciekawa jestem jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam inną wersję olejku Loton.
    Fajna akcja. Szkoda, że nie wiedziałam o ogłoszeniach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo. :( Podejrzewam, że na pewno będzie organizowana kolejna taka akcja, to będziesz mogła się zgłosić!:)

      Usuń
  21. Bardzo fajna zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna paczka, ta papka też mnie ciekawi, miałam ją kiedyś kupić, a teraz mi o niej przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna zawartość, olejek najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń