sobota, 1 października 2016

ZAKOŃCZONE! Rozdanie: Jesienna pielęgnacja ciała!

Cześć.
Ostatnio robiąc porządki i dzieląc rzeczy na te, które zostawiam w domu i na te, które zabieram do Krakowa, pomyślałam, że część produktów przekażę Wam. Mimo ładnego zużywania kosmetyków nadal mam dosyć spore zapasy, z którymi się z Wami podzielę. Skoro nadeszła jesień, a wieczory zaczynają nam się dłużyć, więc co Wy na to, aby porozpieszczać trochę Wasze ciała? 

Do wygrania są:
Unique (Silcare) - Kremowy peeling do dłoni
Green Pharmacy - Balsam do ciała oliwka i olej arganowy 
Avon - Oczyszczająco-ujędrniający peeling do ciała z ekstraktem z kolumbijskiej kawy seria Planet Spa 
Yves Rocher - Żel peelingujący o zapachu wanilii 
Nappa (Silcare) - Krem do stóp z mocznikiem


Kosmetyki są nowe, zakupione przeze mnie.


Aby wziąć udział w konkursie, należy:
- publicznie obserwować bloga - bardzo proszę, aby te obserwacje były publiczne, gdyż czasem ciężko mi znaleźć daną osobę w obserwowanych
- odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które brzmi: Jaki produkt do pielęgnacji ciała lubisz najbardziej i dlaczego? 
- zaakceptować regulamin rozdania i wysłać formularz zgłoszeniowy 

Inne warunki takie jak np. polubienie na fb, udostępnienie konkursu, czy dodania do blogrolla są dodatkowe i nieobowiązkowe. W przypadku, kiedy spodoba mi się więcej, niż jedna odpowiedź, będę patrzyła na nie i wybiorę osobę, która spełni ich więcej. 



Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 1.10.2016 r. do 23.10.2016 r.
2. Ogranizatorem rozdania jest autor bloga zielony-pokoik.blogspot.com
3. Zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie najbardziej ciekawej odpowiedzi na pytanie konkursowe, zwycięzcę wybiera autor bloga zielony-pokoik.blogspot.com
4. Nagroda jest nowa, zakupiona przez organizatora rozdania.
5. Nagroda zostanie wysłana zwycięzcy na koszt organizatora. Przesyłka możliwa wyłącznie na terenie Polski. 
6. Wygrywa jedna osoba.
7. Wyniki rozdania ukażą się do 10 dni po zakończeniu rozdania. 
8. Udział w rozdaniu jest dobrowolny.
9. Udział w rozdaniu może wziąć każda osoba pełnoletnia spełniająca warunki obowiązkowe, tj. publiczna obserwacja bloga poprzez gadżet "obserwowani", odpowiedzenie na pytanie konkursowe: "Jaki kosmetyk do pielęgnacji ciała jest Twoim ulubionym i dlaczego?", wysłanie formularzu konkursowego i akceptacja regulaminu.
10. Spełniając dodatkowe warunki zwiększasz szansę na wygraną (w przypadku, gdy najciekawszych odpowiedzi będzie więcej, niż jedna)
11. Czas wysyłki wynosi 7 dni roboczych od dnia otrzymania danych do wysyłki.
12. Osoba, która zwyciężyła, ma 48 godzin na podanie danych do wysyłki. W przeciwnym wypadku wybiorę innego zwycięzce. 
13. Zwycięzca wyraża zgodę na publikację własnej odpowiedzi na pytanie konkursowe na blogu wraz z wynikami rozdania.
14. Osoby, które przestaną obserwować blog po zakończeniu rozdania, będą wykluczone z udziału podczas kolejnych rozdań.
15. Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (chodzi o dane do przesyłki).
16. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
17. Wartość nagrody nie przekracza 150 zł.
18. Organizator rozdania zastrzega prawo do ewentualnej zmiany regulaminu. 


Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć powodzenia! Koniecznie daj znać, że wysłałeś/-aś formularz konkursowy w komentarzu. 

Pozdrawiam,
Ola

46 komentarzy:

  1. Na razie kończę swoje zapasy ale życzę powodzenia innym :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wezmę udział :) Popołudniu spróbuję wykombinować jakąś odpowiedź :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę zatem weny :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na pewno nie więcej niż ja :D Pakując się lekko się przeraziłam ilością ;p

      Usuń
    2. u mnie mazidła stoją dosłownie wszędzie... zaczynam być przerażona;D

      Usuń
    3. Szał zakupów Cię wcześniej napadł? :D Ja sobie w wordzie zrobiłam listę rzeczy wg ich daty przydatności i według tej listy wyciągam xD

      Usuń
  4. Super, że organizujesz takie konkursy :) Bardzo ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myśl nad odpowiedzią i się zgłaszaj;)

      Usuń
  5. hmm musze zastanowić się na odp :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne nagrody! :D Sama wzięłabym udział, ale przy przeprowadzce zdałam sobie sprawę, że kosmetyków to ja mma jednak za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo! Nawet zapisałam sobie w wordzie po kolei co kiedy traci ważność i używam według tej listy :P

      Usuń
  7. Postaram się zgłosić, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie zapomnij, bo po 23 już arkusz nie będzie przyjmować odpowiedzi :(

      Usuń
  8. Myślę, że wezmę udział! Zaraz dodam sobie do ulubionych wpis z konkursem żeby zdążyć przed końcem :) Zapraszam również do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nagrody kochana! Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzięłam udział, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj tak, spa dla Ciabia to dobra rzecz! Mimo wszystko czasami brakuje mi tego czasu nawet wieczorem :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością biorę udział :-)

    OdpowiedzUsuń