15:11:00

* Nowości sierpnia *

Hejo!
Standardowo wrzesień zaczynamy podsumowaniem minionego miesiąca, a mianowicie - co wpadło w moje łapki. Ciekawi? No to zapraszam!

Zakupy:
W sklepie Yves Rocher  byłam trzy razy, a to za sprawą świetnego mailingu - za dowolny zakup mini balsam i dziesięć pieczątek gratis. Więc raz poszłam z ulotką, raz z e-mailem, a raz z sms. Z racji tego, że nie było jakiś super promocji na produkty, które lubię, zdecydowałam się na zakup produktów z zielonym punktem, które i tak nie podlegają promocjom. I tak w moich rękach znalazła się woda toaletowa kokos (jeden z moich ulubionych zapachów w kosmetykach), pomadka czereśniowa do ust (jak ona pięknie, delikatnie barwi usta na czerwono, no i też słodko pachnie) oraz odżywka  odbudowująca z olejkiem jojoba, którą używałam przez cały sierpień i zauroczyłam się działaniem (spodziewajcie się recenzji!). Mini balsamów do wyboru było cztery, w moje łapy trafił kokosowy, mandarynka&cytryna&cedr oraz kwiat pomarańczy&lawenda&petit grain. Dodatkowo z racji przekroczenia trzeciego poziomu, wybrałam sobie krem pod oczy.


Po tym, kiedy zobaczyłam zawartość sierpniowego Chillboxa, nie dałam rady jej nie kupić. Więcej o nim pisałam w TYM poście. Szczęście w nieszczęściu, że wrześniowe już wyprzedane, więc nie ma pokusy aby kupić:P.


Zrobiłam też małe zakupy w Rossmannie, gdzie zakupiłam antyperspirant - tym razem stwierdziłam, że sprawdzę, jak Garnierowski sprawdzi się pod moimi pachami, mini żel do higieny intymnej, pojemniczek na szczoteczkę do zębów, szczoteczki do zębów oraz składane lusterko, bo poprzednie mi się stłukło :P. Zakupy robiłam trochę z myślą o wakacjach, bo może jednak gdzieś wyjadę we wrześniu. 


Z kolei na allegro zamówiłam sobie 5 pilniczków za 1 zł, peeling do dłoni, krem do stóp i rozcieńczalnik do lakierów firmy Silcare. Możliwy był odbiór osobisty w Białymstoku. Zamówienie robiłam głównie z myślą o rozcieńczalniku, bowiem mam kilka lakierów, które lubię, ale których już się tak dobrze nie używa...  

Wygrane:


U Iwony wygrałam paczkę-niespodziankę, w której znalazły się: trzy lakiery i olejek do paznokci od Laura Conti, podkład od AA, balsam do ust od Balea, plastry woskowe do depilacji twarzy, które obecnie wykorzystuje do regulacji brwi, dwa mini produkty - żel i mleczko do ciała, które prawie że od razu  zdenkowałam, czarna kredka od Lirene, róż do policzków od Mariza oraz próbka perfum Indigo. 


Dzięki Nie Bieskiej mogłam wybrać dowolne kosmetyki Banii Agafii o łącznej wartości do 20 zł. Wybrałam maskę fitotermalną do ciała i scrub antycellulitowy, ale przyszła do mnie maska do ciała antycellulitowa - też dobrze, tym bardziej, że jej też nie znam. 


U Moniki udało mi się wygrać masełko do ciała z The Body Shop o zapachu kokosa (czy nie wspominałam Wam, że uwielbiam ten zapach?).
Dzięki Jadwidze mogę poznać kosmetyki Balea, które wcześniej dla mnie były nieznane. W moje ręce dostał się żel pod prysznic oraz mleczko do ciała. Dodatkowo w paczce znalazła się gąbka do nakładania podkładu oraz sampler YC o zapachu aloesu :).


Dzięki Agnieszce będę miała co czytać w pociągu... a październik tuż, tuż...

Znowu wyszło nieskromnie! We wrześniu będzie trzeba zakupy ograniczyć do minimum:) 
Znacie coś z moich nowości? A może Wam coś ciekawego wpadło w ręce w sierpniu? Chwalcie się!:)

Pozdrawiam,
Ola 

65 komentarzy:

  1. Całkiem sporo tego : ) Zazdroszczę Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie też! Tak bardzo chciałam mieć coś tej marki;)

      Usuń
  2. Sporo ciekawych nowości, jak ja dawno nie byłam w YR:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę sie tego nazbierało widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tego garnierka polubiłam się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy też się z nim polubię;)

      Usuń
  5. Ooo zaszalałas! Wiele stąd mam, i się sprawdził więc życze miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sektę YR staram się trochę omijać bo jak się tam wejdzie to hoho:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyszłam raz, obczaiłam co jest w jakich cenach, wyszłam aby nic nie kupić, a następnym razem już wiedziałam po co idę :P

      Usuń
  7. Dużo produktów Yves Rocher, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś, miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem strasznie ciekawa tej maski fitotermalnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie Agafia z Twoich zbiorów jest moim ulubieńcem ale akurat tych kosmetyków nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka czereśniowa, tak smacznie brzmi :)) To widać, że trochę tych produktów nakupowałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialna jest! Ma piękny zapach i delikatnie barwi usta na czerwono... jak czerwonych szminek nie lubię, to podobają mi się usta po wysmarowaniu tą pomadką. I nawilża i dodaje uroku jednocześnie :D Tylko minusem jest opakowanie, pod koniec ciężko używać... ale ja aby nie zmarnować, nakładałam na usta patyczkiem kosmetycznym :D

      Usuń
  12. Troszkę tych produktów uzbierało się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę widzę masz nowych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby wszystkie produkty spisały się jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze wiele wspaniałych kosmetyków :) Zazdroszczę! Ja wrzesień zaczęłam od zakupu serum wyszczuplające :D Trochę z ciekawości, aby zobaczyć jakie działanie mają tego typu kosmetyki :) Bardzo interesująca woda toaletowa kokos. Musi wspaniale pachnieć! <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie serum? Może akurat znam :D
      A woda kokosowa jest genialna - polecam :D

      Usuń
    2. Eveline Slim Exstreme 3D - termoaktywne serum modelujące talię, brzuch i pośladki :D Jeśli znasz, bądź słyszałaś coś o tym serum, to koniecznie napisz :) Kupiłam w ciemno, dopiero po zakupie przeczytałam opinie, które są naprawdę różnorodne.

      Usuń
    3. Miałam kiedyś :D
      Ja ogólnie lubię te produkty ujędrniające od Eveline, to co kupiłaś mega pali skórę, więc polecam sobie zostawić na zimniejszą porę roku. Mnie bardzo fajnie ogrzewał podczas przeziębień, wtedy smarowałam się kilka razy dziennie, aby czuć to ciepełko :D Co do efektów, to nie pamiętam dokładnie, ale bardziej z działania podoba mi się to chłodzące.

      Usuń
    4. Czytałam właśnie o tym, że pali skórę, a nawet może pojawić się wysypka. Po pierwszym użyciu nic takiego mi się nie działo, aby troszkę działo. Zobaczę co będzie dalej :) A akurat idzie jesień, to może właśnie będzie idealne na tę porę roku :D

      Usuń
    5. Wysypki u mnie nie było, ale to uczucie ciepła jest bardzo fajne, szczególnie zimą i przy przeziębieniach :D

      Usuń
  16. Same wspaniałości, a i książka zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę w końcu tel aloesowy wosk z YC kupić

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile cudeniek YR <3 a na te produkty Bani Agafii sama poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, troche zaszalałaś. :D świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy coś ostatnio kupuje w YR a ja nic od nich nie mam ;p Kilka produktów kusi mnie niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno organizowałam rozdanie i szkoda, że się nie zgłosiłaś. Miałabyś wtedy szansę wygrać coś z YR :D

      Usuń
  21. Bogaty ten sierpień w nowe produkty. Wiesz, że ja jeszcze nigdy nic nie miałam YR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, a ja właśnie dosyć często tam zakupy robię od 1,5 roku. Od siebie polecam żele pod prysznic (genialnie pachną), pomadki ochronne, płyn dwufazowy do demakijażu oczu, mleczko culture bio (genialny zapach!).

      Usuń
  22. Ojj dano już tam nic nie kupowałam :D Może uda mi się coś kupić w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  23. Produkty the body shop bardzo lubię :) natomiast agafii wypada u mnie kiepsko :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten dezodorant z Garniera jest naprawdę bardzo fajny. No i jest w całkiem przyjaznych wariantach zapachowych. Niektóre dezodoranty mi od razu "śmierdzą", a te mają miłe zapachy :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie był na promocji, więc zaryzykowałam z kupnem. Mam nadzieję, że go też polubię:)

      Usuń
  25. Fajne nowości :) Ja teraz na urlopie zaopatrzyłam się w trochę rzeczy Balei ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to poszalałaś z tymi zakupami :-))

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałaś dużo szczęścia w sierpniu! Życzę bardzo udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, miałam całkiem sporo szczęścia podczas tego lata z rozdaniami;)

      Usuń
  28. odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba jest super

    OdpowiedzUsuń
  29. ale dużo nowości :D i gratuluję wygranej! Ja już nie pamiętam kiedy coś wygrałam... :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. 3/7 wszystkiego to tylko gratis :P

      Usuń
  31. Znam tylko odżywkę YR.
    Oo i masz coś z Balei :D
    Zazdroszczę TBS bo jeszcze nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Same nowości jak dla mnie hehe :):)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam na recenzję Garniera. Ostatnio trafiłam na promocję, ale nie byłam przekonana jak się sprawdzi i sięgnęłam po sprawdzony - mimo, że był w regularnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje fajnych wygranych, nowości też fajne :) A w YR nie wiedziałam, że tak można chodzić 3 razy ;) jeszcze tak nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się, że dzięki mojemu rozdaniu poznasz Baleę :)) Co do promocji z YR też z niej korzystałam, ale nie obkupiłam się za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, ile Yves Rocher - ja jeszcze nigdy nie miałam ich kosmetyków - aż wstyd się przyznać :P Z antyperspirantu Garniera byłam zadowolona, mam nadzieję, że i u Ciebie fajnie się sprawdzi.

    Miłego używania! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. się obłowiłaś;] zazdraszczam wszystkich wygranych;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile nowości. Zazdroszczę szczególnie zakupów z Yves Rocher. Ja w stacjonarce dawno nie byłam, najczęściej korzystam ze sklepu internetowego.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo nowości.
    Jeśli bym mogła coś doradzić to bardziej stonowane tło do zdjęć. Na tej panterce ciężko coś dojrzeć.

    OdpowiedzUsuń