wtorek, 30 sierpnia 2016

Przypominajka!

Cześć!
Sierpień lada chwila się kończy, a wraz z nim szansa na zgłoszenie się do urodzinowego rozdania!

W skład nagrody wchodzą:
Yves Rocher - Szampon do włosów
Eveline - Skoncentrowana odżywka do paznokci i  Intensywnie regenerujący olejek do skórek i paznokci
Farmona - Odżywka Jantar
Yves Rocher - Dwa mini żele pod prysznic: kokos oraz wanilia
Cosmepick - Puder z jedwabiem i wit. E. Kolor 4.
Dwie bransoletki 


Kosmetyki są nowe, a zarówno nagrodę jak i przesyłkę na terenie kraju pokrywam ja. Aby się zgłosić, przejdź do TEGO postu i przeczytaj zasady i regulamin.

Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć powodzenia! ;)

20 komentarzy:

  1. Powodzenia! Świetne rozdanie, same wspaniałości :) Mam tę odżywkę Jantar i mi służy :) POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rzeczy na nagrody! :) Śliczne bransoletki <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szybciutko pisz odpowiedź na pytanie konkursowe i kto wie... może będą Twoje!:D

      Usuń
  3. Świetne nagrody! Powodzenia wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm chyba wziełąm już udział:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagrody są świetne, wzięłabym udział ale już miałam i kilka z nagród. Polecam konkurs innym, szampon z YR jest super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkim (i sobie również :D) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się jutro jeszcze zgłosić, mam nadzieję że zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. No to szybciutko, bo czas masz tylko do północy :D

      Usuń
  9. pamiętamy i czekamy na wyniki:D

    OdpowiedzUsuń