wtorek, 2 sierpnia 2016

* Lipcowe nowości *

Hej ;) 
Mamy już sierpień, więc czas pochwalić się zakupami z lipca. ;)



Kiedy u Sylwii zobaczyłam ten zestaw w nowościach, wiedziałam, że też muszę go mieć. Uwielbiam zapach kokosu w kosmetykach, a połączenie kokosu i karamboli wydawało mi się dosyć ciekawe. Kupiłam więc za 15 zł zestaw produktów o tym zapachu - balsam, mgiełka i żel pod prysznic. Póki co, w ruchu była tylko mgiełka i... pachnie pięknie i nie wyczuwam tu alkoholu, jak to ma miejsce przy innych mgiełkach Avonowskich ;) 


Na początku miesiąca poszłam też zakupić produkt chroniący przed promieniowaniem słonecznym. Produktem o niezłym składzie okazało się być, śmiesznie tanie wśród innych produktów, mleczko od Sun Ozon.  W spożywczaku znalazłam też słoik z rurką do picia zimnych napoi - musiał być mój. Tym bardziej, że kosztował zaledwie 4,99 zł ;) 


W Biedronce kupiłam płyn do higieny intymnej od Intimea - tanie, wydajne i dobrze myją, nie podrażniając tych intymnych miejsc, antyperspirant od Nivea oraz zmywacz do paznokci. Produkty te są znane i lubiane przeze mnie. 


Kiedy zobaczyłam, że w najnowszej ofercie sklepu internetowego Yves Rocher, jako gratis za pierwszy próg cenowy, jest zestaw pędzli, skusiłam się na małe zakupy. Podobne pędzle były zimą i bardzo żałowałam, że ich wtedy nie kupiłam ;). Nie mając za bardzo co wrzucić do koszyka, bo ciekawsze rzeczy nie były w korzystnych promocjach, postanowiłam obkupić się w limitowanej serii zimowej - w końcu prawie nic z tej serii nie miałam ;). Ostatecznie zakupiłam żel peelingujący, dwa płyny do kąpieli, dwa balsamy do ciała i żel pod prysznic


Gratisami były wspomniany przeze mnie zestaw pędzli oraz krem na dzień z serii Eliksir 7.9 - który otrzymałam dzięki użyciu kodu KROK1 - daje on w prezencie ten krem oraz darmową wysyłkę od 59 zł. W paczce pojawiły się także dwie próbki. 


Zakupiłam też sierpniowy Glamour - ale nie do poczytania, tylko ze względu na krem do ciała od Perfecty. W Biedronce dorwałam kule do kąpieli - tak pięknie pachniały przez opakowanie, że zapragnęłam z nimi się wykąpać ;) 


Na tym moje kosmetyczne zakupy się kończą. Na blogu wielopokoleniowo udało mi się wygrać balsam do ciała od firmy Sayen. Wraz z paczką otrzymałam próbki kremów do twarzy i jedną tajemniczą rzecz, którą widzicie w lewym górnym rogu. Nie powiem, co to jest, może sami spróbujecie zgadnąć? :) 


Na fb mystrawberryfields oraz na blogu Avida-Dollars udało mi się wygrać zestaw olejów od BioOleo ;) Już nie pamiętam dokładnie który zestaw u której z Pań wygrałam, ale dzięki rozdaniom wzbogaciłam się w  olej arganowy, olej ze słodkich migdałów oraz dwa roll-ony: olej makadamia i olej arganowy





Postanowiłam trochę odświeżyć szafę. W Reserved na wyprzedaży znalazłam fajne, łososiowe spodnie za 50 zł, zaś w H&M zakupiłam ogrodniczki w tej samej cenie.


Dawno nie kupowałam sobie koszul, a bardzo lubię w nich chodzić. Moja w czerwoną kratkę jest już stara i znoszona, więc zakupiłam dwie inne - jedną w H&M za 60 zł, a drugą w Reserved za 30 zł. 
Z zakupów jestem bardzo zadowolona. ;) 

Co Wam się podoba z moich nowości? Co ciekawego ostatnio kupiłyście? 
Pozdrawiam, Ola

44 komentarze:

  1. Sporo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszule bardzo lubię, Twoje bardzo mi się podobają :) Właśnie czerwona mi się marzy - będę szukać u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć do H&M - ta moja jest boska, pokochałam od pierwszego wejrzenia :D

      Usuń
  3. Też się muszę powoli wziąć za pokazanie lipcowych nowości. Z Twoich chyba niczego jeszcze nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości, gratuluje wygranych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i ja się przyczaję na Glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyszło u mnie z tym zestawem z Avonu, liczyłam na lepszy zapach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo fajnych i ciekawych rzeczy :) Ubrania mi się podobają chociaż szczerze przyznaje że do ogrodniczek u siebie nigdy się nie przekonałam :). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się zastanowić nad tą promocją Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobny słoik z rurką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam jedną czerwoną w kratę i naprawdę lubią ja nosić.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam posty z nowościami!!! mam kule z biedronki tz miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Wygrałaś u mnie książkę. Sprawdź meila!

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę Sayen już gdzieś widziałam. :-) Fajne koszule! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty z Yves Rocher :-) Dużo tych nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie zapachy z Yves Rocher :) Sun Ozon miałam kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny jest ten słoik ze słomką, mam podobny :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te szklane kubeczki :) Też taki nabyłam i mi służy bardzo dobrze. A koszule czerwono-czarne kraciaste to must have w każdej szafie. Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesują mnie oczywiście produkty z Yves Rocher bo bardzo je lubię, oraz te oleje ^^ A ogrodniczki są ekstra ! Sama takich szukam, tylko z długimi nogawkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne rzeczy ;) a zkosmetyków nie znam nic :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie też zastanawiam się nad tym zestawem kokosowym z Avon, ale obiecalam sobie, że już nic nie zamówię z katalogu, bo ostatnio trochę zaszalałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja poluje na taką koszule w kratę jak Ty kupiłaś w H&M - cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo nowości i ciekawych produktów. Świetna koszula w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się ostatnio nad ogrodniczkami i chyba się skuszę :) Super zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Duże zakupy! :) Bardzo podobają mi się spodnie i koszule :) Sama uwielbiam koszule. Ogrodniczki natomiast to już trochę nie dla mnie. Uwielbiam mgiełki z Avonu, dla mnie zawsze są delikatne i słodkie :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne nowości, mam i zestaw kokosowy z Avon i słoik choć niebieski ;) Fajne koszule kiedyś lubiłam w takich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne koszuli! <3
    Nigdy nie słyszałam o pędzlach z Yves Rocher, jestem ciekawa, jak się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale dużo rzeczy. Super zakupy. Sama muszę się wybrać bo pusto w kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki słoik ze słomką zbiłam przy pierwszym użyciu :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe produkty, ani jednego nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gazety z tym dodatkiem nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dostałam sotatnio taki słoiczek z rurką, świetny na koktajle. Kosmetyki z YR również zamawiam i lubię. Nie miałam też pojęcia że najnowsze Glamour można kupić w wersji z kosmetykami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo ciekawych nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki czadowy słoik :)) Sama bym taki chciała :)) A co do ubrań to bardzo ładne :)) Szczególnie te spodnie mi przypadły do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię mgiełki z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń