15:23:00

Kosmetycznie: Oliwkowa maska do włosów

Cześć.
W zeszłe wakacje zakupiłam dwa kosmetyki oliwkowe z serii Planet Spa od Avon - peeling do ciała oraz maskę do włosów. Czy ciekawi jesteście, jak produkt do włosów sprawdził się na moich kudłach? 


Od producenta:
Głęboko nawilżająca maska o intensywnym działaniu do wszystkich rodzajów włosów. Pozostawia włosy miękkie, łatwe do ułożenia.
Sposób użycia: 
Na umyte szamponem włosy nałożyć obfitą ilość maski. Pozostawić na max. 10 minut, po czym spłukać. Stosować raz w tygodniu. Nie przechowywać w kabinie prysznicowej. 


Moja opinia: 
Produkt zapakowany jest w charakterystyczny słoiczek, w którym można znaleźć maski do włosów czy też masła do ciała z serii Planet Spa. Na wieczku zawarto najważniejsze informacje, od spodu można sprawdzić skład produktu i przeczytać o obietnicach producenta (należy w tym celu odkleić naklejkę, gdyż pod spodem znajduje się druga z innymi informacjami). Lubię takie opakowania, ponieważ bez problemu możemy zużyć produkt do końca. Na zużycie mamy 12 miesięcy od daty otwarcia opakowania. 

Maska ma kolor jasnomiętowy, a konsystencję budyniu. Nie ma problemu nabraniem na rękę i z nałożeniem produktu na włosach, a w trakcie aplikacji część kosmetyku nie ścieka z włosów. Ma taki chemiczny zapach oliwki, mniej intensywny, niż miało to miejsce przy peelingu albo mój nos już przywykł do tego zapachu... Niemniej jednak zapach nie jest specjalnie dla mnie uciążliwy, chociaż czuć na włosach nawet do dwóch godzin po myciu.


Wydajność raczej ma przeciętną. Dość szybko ubywa, chociaż używam nie częściej, niż raz w tygodniu. 

Maska fajnie wygładza, nawilża włosy i nadaje połysk. Kudły stają się miękkie, gładkie i lekkie. Produkt w ogóle nie obciąża włosów, pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że za słabo dociąża, ale wystarczy po aplikacji dodać odrobiny olejku w kremie od L'Oreal i już jest wspaniale. Dodatkowo włosy są łatwe w rozczesywaniu.

Ważne jest to, aby nie przekroczyć tych dziesięciu minut trzymania na włosach. Pamiętam jak wiosną przekroczyłam ten czas. To był chyba mój drugi raz, kiedy maska znalazła się na moich kudłach. W wyniku końcowym moje włosy były w gorszym stanie, niż przed nałożeniem produktu. Wysuszone czy zniszczone mocno nie były, wyglądały na takie, na które ktoś zapomniał nałożyć odżywki. Przez to przez długi czas nie mogłam się zmusić do ponownego użycia produktu, ale na wakacjach stwierdziłam, że czas się brać za zużywanie otwartych kosmetyków. I teraz wcale nie żałuję, że dałam jej szansę - tylko pilnuje czas trzymania, który u mnie wynosi 6-8 minut. 

Cena regularna maski to 29 zł, ja ją kupiłam za 12 złotych. I za więcej bym ją nie kupiła prawdę mówiąc.

Skład(kliknij zdjęcie, aby powiększyć):





















Podsumowując, uważam, że oliwkowa maska do włosów jest warta wypróbowania. Największym minusem są zapach i cena (więc warto szukać na promocji). Moje włosy dzięki masce są nawilżone i gładkie, a ponadto lekkie. Pamiętać trzeba o tym, aby nie przekroczyć 10 minut trzymania jej na włosach oraz aby nie używać częściej niż raz na tydzień - ja używam czasem co tydzień, czasem co dwa tygodnie i jestem zadowolona.

Czy wrócę do tego produktu? Szczerze nie wiem. Nie był zły, ale też mnie nie zachwycił. Cieszę się, że go wypróbowałam, zadowolona też jestem z tego, że nie okazał bublem, ale zdecydowanie wolę przetestować nowe marki, szukając maskowego ideału.

4/5

Znacie? Lubicie maski z Avonu oraz serię Planet Spa?
Jakie produkty obecnie lądują na Waszych włosach?

Serdecznie pozdrawiam,
Ola

64 komentarze:

  1. W regularnej cenie nie jest najtańsza, ale za 12 zł jeszcze warto się skusić. Choć ja i tak jestem wierna maskom z Kallosa, bo moje włosy je uwielbiają. Po kosmetyki z Avonu nie sięgam tak często, ale od czasu do czasu lubię jakieś sprawdzone produkty od nich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze się żadnej maski od Kallosa nie dorobiłam. Ale póki co, mam spory zapas tych kosmetyków, więc jeszcze z zakupem się wstrzymam :)

      Usuń
  2. Znam jedynie maseczki do twarzy z tej serii i bardzo je lubię :) Ostatnio zaczęłam nakładać na włosy olej kokosowy, ale nie jestem zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie próbowałam, ale słyszałam, że olej kokosowy może być zarówno świetny jak i okropny dla włosów - bo nie każde go lubią.

      Usuń
  3. Ogólnie lubię kosmetyki z Avonu :) Z opisu maska prezentuje się całkiem fajnie :) Trochę odstrasza cena, to fakt.

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nawet pozytywnie ją zaskoczona. Idealna nie jest, ale jest całkiem fajna. Jak szamponów nie lubię od Avon, to ta maska jest całkiem fajna na wypróbowanie. ;)

      Usuń
  4. Nie znam tego produktu :) Jestem fanką produktów Kallosa, tanie, w dużych opakowaniach i dobrze działające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście w promocji warto ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, może sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W promocyjnej cenie można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może skuszę się na tę maskę przy najbliższej promocji? Wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W promocji chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może kiedyś do mnie trafi:) bo Planet Spa nawet lubię tą serie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, seria Planet Spa jest najlepszą serią z Avonu :)

      Usuń
  11. Serie Planet Spa znam, ale akurat z tych oliwkowych nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat tej maseczki nie miałam. Za to olejek na gorąco z Avonu sprawdził się u mnie rewelacyjnie.
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej się nie skuszę, tym bardziej, że mam sporo zapasów masek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie miałam nic od Avonu, maska wydaje sie całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsza z tej serii jest błotna seria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały lipiec stosowałam maskę błotną do ciała i była rewelacyjna:)

      Usuń
  16. na razie mam 5 masek na zapas xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że zapach jest nie bardzo...ja uwielbiam ładnie pachnące :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam maskę z kallosa i nie mogę jej wykończyć, co do tej to by mnie zapach denerwował ponieważ nie przepadam za takimi;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tej maski nie miałam, choć kilka razy zastanawiałam się nad jej zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za tą niższą cenę można by wypróbować, ogólnie produkty z oliwką są wg mnie bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ją kiedyś i jakoś nie przypadła mi do gustu. Oddałam w inne ręce. Od tamtej pory jakoś mnie nie ciągnie w stronę kosmetyków Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam oliwkowe masło do ciała i zapach za bardzo mi nie odpowiadał.
    Po okropnym szamponie z Avonu zraziłam się na dość długi czas do ich kosmetyków włosowych. Niedawno zamówiłam odżywkę. Czekam na nią i zobaczę co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest niestety nieszczególnie piękny;)
      U mnie jakiś szampon spowodował łupież, więc nie sięgam;)

      Usuń
  23. Nie miałam jeszcze nigdy maski z avonu, ciekawe jak by się u mnie sprawdziła z tym trzymaniem mógłby być problem bo zawsze jak nałożę maseczkę to zajmuje się czymś innym i czasem trzymam 20 minut :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mógłby być problem, jeżeli na Twoje włosy zadziałałby tak okropnie, jak na moich :P

      Usuń
  24. U mnie maski z Avonu zupełnie się nie sprawdzają. :/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie mam dostepu do kosmetykow z avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię maski do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie 30 zł za taka maskę to jest dość sporo :) dobrze wiedzieć o tej masce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie te produkty się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja miałam maskę z tej serii ale taką w białym opakowaniu ? Z tego co pamiętam była świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Jeżeli się sprawdza, to jak najbardziej ;) Ja jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  31. Też ją stosowałam i niestety także kilka razy po zbyt długim trzymaniu jej na włosach miałam efekt odwrotny do zamierzonego.. nie wspominam jej jakoś szczególnie dobrze, na moich włosach spisywała się raczej średnio.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wymienione przez ciebie minusy zniechęcają mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ją, ale jeszcze nie używałam, za to świetna jest z masłem shea, moje włosy ją pokochały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam tej z masłem shea i chyba długo to nastąpi, zanim ją kupię - obecnie mam całkiem spory zapas masek:)

      Usuń
  34. ja już od dawna nie kupuję tego typu kosmetyków w Avonie, nigdy mi się nie sprawdzały ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mimo że lubię Avon, masek do włosów jeszcze nie próbowałam. Zapach oliwkowej nie przekonuje mnie do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam jej, ale się nie skuszę, bo mam sporo masek do wykorzystania :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tego produktu nie używałam, choć zdarza się że decyduję się na tą serie, właśnie wtedy gdy jest tańsza, bo w regularnej cenie moim zdaniem nie warto :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularna cena jest zdecydowanie za mocno zawyżona;)

      Usuń
  38. myślę, że maska mogłaby znaleźć miejsce na mojej łazienkowej półce, rozważam w pierwszej kolejności Kallosa, ale pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kallosa też planuję od dawna kupić, ale dzięki boxom mam całkiem spory ich zapas :P

      Usuń
  39. mm nie miałam jeszcze fajnej maski z avonu jeśli chodzi o włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Z Avon nie korzystam zbytnio często więc nie wiem czy poznam ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak by była droższa to ja też bym jej nie kupiła,można powiedzieć,że skorzystałaś bo 12 zł to dobra cena :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie czuję się zachęcona do wypróbowania. Lubię nakładać maski na kilkanaście minut i nie chcę się martwić, że zamiast poprawić stan włosów, jeszcze bardziej je zniszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak produkty z Avonu na włosach się u mnie nie sprawdzają, tak ta maska jest naprawdę dla nich ok :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze, że nie obciąża włosów. Ja jednak jestem wierna maską Kallos - podbiły moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem czy jest to produkt, który chciałabym wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. W regularnej cenie na pewno bym jej nie kupiła, ale ta promocyjna jest moim zdaniem do przyjęcia ;) Dla mnie zapach kosmetyku jest ważny, więc nie wiem, czy kiedykolwiek się na nią zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń