czwartek, 14 lipca 2016

ZAKOŃCZONE| Rozdanie z okazji I rocznicy bloga. 14.07 - 31.08

Cześć.
Dokładnie 14 lipca 2015 roku pomyślałam o założeniu bloga... i proszę, od roku z Wami tutaj jestem ;). Pewnie żeby nie Wy, to i mnie by tu nie było. Pisać lubię, ale bardzo motywuje mnie do dalszej pracy to, że komuś mogą się przydać moje wypociny, a patrząc w zakładkę statystyki widzę, że część z Was chętnie wraca do starych postów;).
Pomyślałam więc, że fajnie byłoby nagrodzić kogoś z Was z tej okazji!

Wygrać można:
Yves Rocher - Szampon "Kocham moją planetę"
Farmona - Odżywka z wyciągiem z bursztynu do wosów i skóry głowy jantar
Yves Rocher - Dwa mini żele pod prysznic o zapachu kokosa i wanilii
Cosmepick - puder z jedwabiem i wit. E. Kolor medium honey (4)
Eveline - Skoncentrowana odżywka do paznokci oraz Intensywnie regenerujący olejek do skórek i paznokci
Dwie bransoletki

Kosmetyki są nowe, zakupione przeze mnie;)
Możliwe, że coś jeszcze dorzucę, jeżeli rozdanie będzie popularne;).

Podsumujmy.
Do dzisiaj, dnia 14.07.2016 r.
Napisałam 71 postów.
Zaobserwowało mnie 170 osób.
Blog wyświetlono 25308 razy.
Stronę na fb lubi 91 osób.

Dla niektórych może to niewiele, ale ja jestem zadowolona z moich osiągnięć. ;) Staram się pisać nowe posty i odwiedzać Was tak często, jak mi czas na to pozwala;). 

Zasady rozdania:
OBOWIĄZKOWE:
1. Publiczna obserwacja bloga zielony-pokoik.
2.Odpowiedź na pytanie konkursowe: Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie letniej kosmetyczki i dlaczego? 
3. Podanie adresu e-mail, na który wyślę Ci wiadomość w przypadku, gdy zostaniesz zwycięzcą rozdania.

NIEOBOWIĄZKOWE:
4. Polubienie profilu na fb. (+1 los)
5. Udostępnienie baneru konkursowego na blogu (+ 2 losy)
6. Udostępnienie informacji o konkursie na innym portalu społecznościowym (+ 1 los)
7. Dodanie bloga zielony-pokoik do blogrolla (+ 2 losy)

Dodatkowo jeżeli znajdujesz się w TOP KOMENTUJĄCYCH, otrzymujesz dodatkowo 1 los. (stan na 14.07.2016r.)

W sumie można zdobyć 8 losów.
Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez wybranie najciekawszej odpowiedzi, ale spełniając dodatkowe warunki, zwiększasz szansę na wygraną (w przypadku, kiedy będę miała problem z wyborem najciekawszej odpowiedzi). 

Formularz konkursowy:



Baner do pobrania:


Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 14.07.2016 r. do 31.08.2016 r.
2. Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez wybranie najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
3. Wygrywa jedna osoba.
4. Wyniki rozdania ukażą się na blogu w ciągu 10 dni od zakończenia rozdania.
5. Udział w rozdaniu może wziąć każda osoba spełniająca warunki określone w formularzu konkursowym, mieszkająca na terytorium Polski i mająca ukończone 18 lat.
6. Organizatorem i sponsorem nagrody jest autor bloga zielony-pokoik, koszty przesyłki pokrywam ja.
7. Spełniając dodatkowe punkty zwiększasz szansę na wygraną.
8. Czas wysyłki wynosi 10 dni roboczych od dnia otrzymania adresu wysyłki.
9. Osoba, która wygrała, ma dwa dni na odpowiedzenie na e-mail z prośbą o adres do wysyłki. W przeciwnym wypadku zostanie wybrany nowy zwycięzca. 
10. Zwycięzca wyraża zgodę na publikację własnej odpowiedzi na pytanie konkursowe na blogu wraz z wynikami rozdania. 
11. Osoby, które przestaną obserwować blog po zakończeniu rozdania, będą wykluczone z udziału podczas kolejnych rozdań.
12. Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (chodzi o dane do przesyłki).
13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
14. Wartość nagrody wynosi około 65 zł, czyli nie przekracza wartości 150 zł. 


Nie pozostaje mi nic innego, jak podziękować za obecność tutaj i życzyć powodzenia! :) 

67 komentarzy:

  1. Póki co nie mam juz gdzie mieścić kosmetyków pielęgnacyjnych, więc dam szansę innym :)
    Gratuluję osiągnięć i życzę wieluuu sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zmienisz zdanie, to zapraszam to wzięcia udziału ;)
      Dziękuję kochana:*

      Usuń
  2. Gratuluję pierwszych urodzin bloga i trzymam kciuki za kolejne lata blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roczku! Jak ten czas szybko mija:) widzę, że nawet jestem top komentatorem;) brawo ja!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po tym roku nie zamienię się w nudziarę i w dalszym ciągu będziesz mnie odwiedzać ;))

      Usuń
  4. 100 lat! gratulację i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam udział ale źle adres bloga napisałam haha. poprawiam : http://bynitko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać przy sprawdzaniu zgłoszeń;)

      Usuń
  6. Gratuluję rocznicy :)) I życzę owocnych kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczka! U mnie też lada dzień będzie rocznica :-) Raczej się nie zgłoszę - wykorzystuję twardo swoje zapasy kosmetyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś zmieniła zdanie - zachęcam do wysłania formularza;)

      Usuń
  8. Widzę, że załapałam się do top komentujących :). Z przyjemnością biorę udział w rozdaniu i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję pierwszego roczku!
    powodzenia dla biorących udział w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje ! Super paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być Twoja, jeżeli zgłosisz chęć na udział w konkursie;)

      Usuń
  11. Zgłoszę się w wolnej chwili :) Gratuluję i sto lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Trzeba uczcić godnie tę pierwszą rocznicę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a Ciebie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie - paczuszka czeka na nowego właściciela:)

      Usuń
  13. Ah ten Leon - wszędzie jest Top komentatorem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ale perfekcyjnie przygotowany konkurs! :) Bardzo podoba mi się podoba Twój blog i obserwuję :) Zapraszam również do siebie :) Kosmetyki do wygrania cudo!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro paczuszka się podoba, to zapraszam do udziału - wystarczy tylko napisać odpowiedź na pytanie, bo pierwszy punkt masz już załatwiony;)

      Usuń
  15. Wszystkim zycze powodzenia Tobie jak najwiecej sukcesów w blogowaniu :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! I życzę powodzenia osobom biorącym udział w konkursie :)

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ! Ja nie mogę w to uwierzyć że Twój blog ma 1 rok już :D Ale ten czas szybko leci ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ja też nie mogę uwierzyć :D
      Zachęcam do udziału w konkursie;)

      Usuń
  18. Sto lat!
    Bardzo mi się podoba Twój blog, zawsze z przyjemnością tutaj wracam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję roku ;) zaraz wezmę udział w rozdaniu!
    Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję roczku i życzę następnych lat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję roczku - oby tak dalej :D Sama udziału w rozdaniu nie biorę, bo na razie mam za dużo kosmetyków, ale życzę powodzenia innym. Podoba mi się ta subtelna zmiana w szablonie, teraz czuję się tu o wiele lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, wszystkiego najlepszego i życzę dalszych sukcesów blogowych! :)
    U mnie 14 sierpnia kolejna rocznica ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci w takim razie powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje rocznicy kochana! Świetne nagrody <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulację z okazji pierwszej rocznicy i powodzenia dla konkursowiczów. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia dla wszystkich! :d
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wstrzeliłam się w 200 obserwatora;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłoszenie wysłane :D może sie uda

    OdpowiedzUsuń