poniedziałek, 25 lipca 2016

Kosmetycznie: Pielęgnacja włosów z olejkiem z awokado i masłem karite

Cześć.
Dawno nie pisałam o produktach do włosów. Zatem dzisiaj chciałam napisać o dosyć popularnej, drogeryjnej odżywce z Garniera, którą zapragnęłam mieć po przeczytaniu masy pozytywnych recenzji. Czy skradła ona także moje serce?


Od producenta:
Wyjątkowa receptura, aby odżywić włosy bardzo suche i zniszczone. Odżywka Garnier ULTRA DOUX łączy olejek z awokado znany ze swoich właściwości uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karite, w kremowej i apetycznej formule, bez obciążania włosów.
Rezultat: Twoje włosy stają się wyjątkowo łatwe w rozczesywaniu i odżywione. Są niewiarygodnie miękkie i błyszczące.
Sposób użycia: Po umyciu włosów szamponem nałóż odżywkę na włosy aż po same końce, pozostaw na kilka chwil, następnie spłucz. Dla uzyskania idealnych rezultatów stosuj odżywkę po każdym myciu włosów.
Chwila przyjemności
Odkryj przyjemność stosowanie apetycznej, kremowej formuły. Poczuj egzotyczny, owocowy zapach. Dotnij swych włosów, są niewiarygodnie miękkie.


Moja opinia:
Produkt otrzymujemy w żółtej, dość dobrze wyprofilowanej butelce, która stoi na zamknięciu typu klik. Uważam to za duży plus, gdyż przy końcówce produktu łatwiej jest go wydobyć z opakowania. Design bardzo mi się podoba, jest estetyczny i zachęca do kupna produktu. Opakowanie jest półtransparentne, więc możemy kontrolować ilość produktu.
Odżywka jest barwy żółtej, o konsystencji rzadkiego budyniu. Bardzo łatwo można ją nałożyć i wetrzeć we włosy, nie spływa z nich, ale z rąk przed samiutką aplikacją potrafi spłynąć.  


Odżywkę nakładałam na długość włosów od ucha ku końcówkom. Na włosach trzymałam około 3-5 minut, po czym spłukiwałam chłodną wodą. 
A jakie były efekty już po wysuszeniu włosów? Włosy były łatwe do rozczesania, błyszczały, ale czy były odżywione i niewiarygodnie miękkie? Polemizowałabym. Odżywka fajnie dociążała włosy, kudły się nie puszyły, ale nawilżenie było słabe. Nie mam po niej suchych włosów, ale znam odżywki, które sprawiały, że moje włosy były bardziej miękkie i nawilżone. Tych spektakularnych efektów, o których czytałam na innych blogach, u mnie niestety brak, co dowodzi tylko, że co włosy to inne wymagania i trzeba po prostu obserwować składy i uczyć się, co dane włosy lubią. ;) 

Skład(kliknij zdjęcie, aby powiększyć):

Podsumowując, niska cena, przyjemne dla oka i korzystania opakowanie oraz łatwa dostępność są niewątpliwie dużymi plusami tego produktu. Niestety, moje włosy średnio się z tą odżywką polubiły i mimo tego, że krzywdy im nie wyrządziła, to też jej działanie nie zachwyciło mnie. Ot, taka przeciętna odżywka. Nie będę Tobie ani jej odradzać, ani polecać, ale uważam, że skoro jest tania, to możesz ją wypróbować. W końcu jest hitem dla wielu osób i może Twoje włosy ją polubią? :)


3/5
Znacie? Lubicie? Czym teraz odżywiacie włosy?

Pozdrawiam, Ola

54 komentarze:

  1. Kiedyś chyba miałam, ale wieki temu ;-) Teraz używam masek Biovax i z olejkami od Vellie Cosmetics :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o niej wiele dobrego. Ciekawe czy u mnie coś by zdziałała czy też poczułabym lekkie rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kosztuje dużo, więc myślę, że warto sprawdzić to na własnych włosach - może akurat wypadnie lepiej, niż u mnie;)

      Usuń
  3. A ja bardzo ją lubię, jedna z lepszych drogeryjnych propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czytałam o niej masę pozytywów, ale jeszcze nie miałam... Na pewno spróbuję u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś i nie bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam tą odżywkę i sama nie wiem u mnie chyba była spoczko, ale to było bardzo dawno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A już myślałam, że tylko u mnie ta odżywka się nie sprawdziła. Sporo osób ją zachwala, a jak dla mnie to jest nawet punktacja naciągane 1 na 5. Bardzo słaba, nigdy więcej jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że aż tak kiepska się okazała... u mnie na szczęście nie zaszkodziła włosom, ale też nie polepszyła ich stanu...

      Usuń
  8. a ja ją bardzo lubię :) to pewnie dlatego, że po około 3 latach świadomej pielęgnacji moje włosy nie są bardzo wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam i raczej nie poznam . Mało u mnie Garniera, jakoś nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że przeciętniak :-( Ja nadal szukam produktu doskonałego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także szukam, chociaż miewałam i lepsze produkty ;) Powodzenia nam obu życzę;)

      Usuń
  11. No przeciętniak,u mnie też się kiepskawo sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie spisała się bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. miałem keidyś wersję zieloną ale słabo się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  14. używałam je dawno temu! i nawet lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jej jeszcze nigdy ale słyszałam wiele pochlebnych opinii o niej, szkoda, że u ciebie średniaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tej odżywki, szkoda że okazała się dość przeciętna :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ją kiedyś ale z czasem zaczęła przesuszać mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy tej odżywki i nie wiem czy się skuszę. Boję się, że będziie to kolejna, która przesuszy mi włosy. No niestety nie mam szczęścia do odżywek :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektórzy ją kochają u innych sprawdza się średnio tak jak u Ciebie widać, że wszystko zależy od rodzaju włosów. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A że nie kosztuje dużo, to uważam, że warto samemu zobaczyć, jak się na włosach sprawia ;)

      Usuń
  20. U mnie też się średnio sprawdza, nie było tego efektu wow jak u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam tą odżywkę jeszcze przed zmianą składu i świetnie się u mnie sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie to jest moja ulubiona odżywka do włosów, która jest zarówno skuteczna, jak i tania :)

    Micia

    OdpowiedzUsuń
  23. Na mnie chyba by się nie sprawdziła. Po każdej odżywce do spłukiwania moje włosy są ciężkie i oklapłe :(

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie odżywka też szału nie zrobiła..

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Garniera, ale jeśli chodzi o produkty do włosów to jest wręcz tragedia. Stosowałam produkty do włosów wielu firm, jednak Garnier był pod tym względem najgorszy.

    OdpowiedzUsuń
  26. akurat mi ona bardzo pasuje, jedna z ulubionych, ale już lata jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś nie lubię tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. A Ja bardzo lubię odżywki z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakoś mi z tą marką nie po drodze ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo stały kosmetyk w mojej łazience ;) u mnie sprawdza się ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś stosowałam szampon ale odżywki jakoś nigdy jeszcze nie miałam okazji;/ muszę to koniecznie nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dobra maska. Miałam ją kiedyś i całkiem nieźle się sprawdzała :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy miałam bardziej zniszczone włosy działała u mnie lepiej, teraz jest to średniaczek, ale na szczęście krzywdy włosom raczej nie zrobi :) Szukam maski idealnej, ale jeszcze chyba takiej nie znalazłam :C

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię tę odżywkę, super działa na moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam tą odżywkę i była w porządku, ale bez szału:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kiedyś i mam podobne zdanie co Angelika.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba nic nie miałam jeszcze z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  38. avocado bardzo dobrze sprawdza się na włosach ;) Zawsze ratuje chyba najbardziej zniszczone włosy. Po moich przygodach z prostownicą, suszeniem, farbowaniem... ratuję się biovaxem ;) bambus i oleje avocado <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Zachęcasz mnie do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam ją dziś w reku, ale odstawiłam i wzięłam nowość żurawinową ciekawe jak się u mnie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja Ciocia ją chwali, ja wolę Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobrze o niej mówisz, nie pomaga, ale też i nie szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. U nie było tak: na początku (3-4 opakowania) było WOW. A potem coraz gorzej i gorzej. Może zmienili skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak być. Albo Twoje włosy już się przyzwyczaiły do niej i potrzebowały czegoś innego? Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć...

      Usuń
  44. u mnie fajnie się sprawdza, dodaje blasku, zmiękcza włosy.. w sumie można by powiedzieć, że niemal każda odżywka to robi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Miałam już jakiś czas temu tę odżywkę i spisywała się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak dla mnie całkiem przyzwoita ale bez rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nie próbowałam tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń