czwartek, 2 czerwca 2016

* Nowości maja *

Cześć! 
Początek czerwca, a więc nadszedł czas na pochwalenie się nowościami maja! Odświeżyłam szafę i otrzymałam kilka rzeczy w prezentach urodzinowych od najbliższych. 

Na początku pochwalę się rzeczami, które sama kupiłam :)



W C&A zakupy trwały krótko, bo może maksymalnie 10 minut wraz ze staniem w kasie. Rzuciła mi się w oczy ta oto moro kurteczka i zapragnęłam ją mieć. :D 


W H&M zakupiłam koszulę na lato, o której prawdę mówiąc, myślałam już w marcu... ;)


W Deichmannie pokusiłam się o kupno trampek, które koniecznie muszę mieć na wiosnę/lato/jesień ;)!







W Lidlu z kolei pokusiłam się o kupno shortów. Lato się zbliża, a ja w szafie mam tylko stare spodenki. Po domu mogę biegać, ale w czym pójdę na miasto? :D 


Myślałam, że w maju uda mi się nie kupować kosmetyków, ale jednak nie. :P Poszłam z urodzinową ulotką po płyn do demakijażu oczu, bo skończył mi się i potrzebowałam na już. Żeby dostać 3 gratisowe pieczątki, wzięłam fioletowy płyn do demakijażu, ten niebieski na wypróbowanie oraz żel do mycia twarzy, który polubiłam ;-). Prezentem urodzinowym był naszyjnik. 




Wspominałam, że pod koniec maja miałam urodziny? No to już informuję! Od rodziców dostałam te oto pudełko - niespodziankę. A co jest w środku?


Truskawkowy żel pod prysznic, myjka do ciała, serduszka do kąpieli oraz próbki perfum. Żel pod prysznic kiedyś miałam i pachnie obłędnie. Resztę też chętnie będę używała :).


Od siostry dostałam również prezent z Sephory...


A w środku mydło do rąk oraz krem pod oczy od Tonymoly ;). 


A oto prezent od mojego M. Dostałam plecaczek, a w nim był... majowy Chillbox! Nawet króliczek jest ciekawy, co znajduje się w środku! 


W części niekosmetycznej znalazły się:
  • foremka do lodu, która być może mi się przyda, bowiem latem czasem szaleje i robię sobie kawę mrożoną. Jeśli nie, siostra chętnie będzie z niej korzystać ;)
  • książka "Dworek Longbourn" - Jo Baker. Czytając z tyłu okładki, wnioskuję, że raczej nie jest to książka dla mnie... szkoda. Ale babcia bardzo takie lubi, więc dam jej do przeczytania ;)
  • Woda gazowana od Woda w butelce. Samej wody gazowanej nie lubię, ale w połączeniu z sokiem będzie pyszna
  • Kawa czekoladowa -  podoba mi się! Kawę piję praktycznie codziennie, a smakowe smakują mi najbardziej. Szkoda tylko, że jest skamieniała, ale z tego, co czytałam, to nie jestem jedyną osobą z tym problemem :(


Z kolei w części kosmetycznej znalazły się:
  • Balneokosmetyki - malinowe masło do ciała. Maseł do ciała nigdy dość! Uwielbiam zapach malin, więc podejrzewam, że masło będzie dobrze służyło.
  • Natura Siberica - żel pod prysznic. Ta firma kosmetyczna jest u mnie nowością, podoba mi się opakowanie żelu, duży plus za schludną butelkę z pompką
  • Bańka Agafii - peeling do stóp. Obecnie używam jednego peelingu, ale po nim biorę to rosyjskie. Lato się zbliża, trzeba zadbać o stopy, skoro lada dzień zaczniemy je pokazywać ;)
  • Balneokosmetyki - lakier do paznokci. Mi się trafił kolor szary. Na początku nie byłam zadowolona, jednak teraz zmieniłam zdanie. Szarości w swojej kolekcji nie mam, no i w sumie zawsze mogłam trafić na gorszy kolor.
Pudełeczko Chillbox na plus. Większość rzeczy mi się podoba. Najsłabiej wypadła książka i szkoda, że kawa jest skamieniała, ale spróbuję temu jakoś zaradzić, może się uda, bo jestem cholernie ciekawa smaku! :) Lakier mógłby mieć inny kolor, ale... zawsze mogłam trafić na gorszy. A szary jest u mnie nowością, myślę, że znajdzie u mnie zastosowanie.



Ostatnią nowością są perfumy od Avon - Cherish. Dostałam je od siostry za pomoc przy maturze. :)


Maj okazał się bogaty w nowości - sama uzupełniłam raczej szafę niż kosmetyczkę, z kolei najbliżsi postanowili rozpieścić to drugie. Nie pozostaje mi nic innego, jak nosić ciuchy i denkować kosmetyki! :D

Znacie coś z moich nowości? Podoba się Wam coś? 
Pozdrawiam ;)

75 komentarzy:

  1. Ile cudowności :) Mam podobną koszulę z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłe lato kupiłam podobną, a że się dobrze nosi, to i w tym roku pozwoliłam ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zakupy mi się wyjątkowo udały, z czego się cieszę ;). Najśmieszniejsze jest to, że żadnych nie planowałam, zakupy w galerii trwały pół godziny, a shorty kupiłam idąc po składniki na spaghetti :D

      Usuń
  3. Wooow! Ileż wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Ileż wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka moro the best, mam podobną i często w niej chodzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ją zobaczyłam, musiałam przymierzyć i kupić :D To chyba były moje najszybsze zakupy, jakie kiedykolwiek zrobiłam

      Usuń
  6. Same wspaniałości :) ten krem pod oczy przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo nowości ;) lubię takie koszule na lato.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :) Mnie w szafie brakuje właśnie krótkich spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta druga bluzeczka od góry jest śliczna :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciuszki świetne, podoba mi się zwłaszcza ta moro kurteczka, ciemna koszulka no i spodenki z Lidla;) A książka jak najbardziej w moim guście, tak mi się wydaje po nazwie i po okładce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka moro jest obłędna. Uwielbiam taki styl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój ulubiony print w podstawówce i teraz do niego wracam :D

      Usuń
  12. Ta koszula z H&M jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślinię się na myśl o kawie czekoladowej :D Kiedyś miałam kokosową i była pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowa pewnie równie obłędnie smakuje :D

      Usuń
  14. Też chcę taką kurtkę moro! Świetna jest i w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w lidlu też zaopatruję się w nowe ciuszki:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello,
    even if I'm late ... Happy Birthday !! :) The beautiful gifts I really like the red shoes....
    Would you like to follow each other on GFC and FB? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you.
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore ♥ ♥ ♥

    That’s amore

    OdpowiedzUsuń
  17. Boxa też bym chciała i to w jakim fajnym opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszelakie szorty - bomba :) Pogoda już niedługo ma być upalna. Uwielbiam ten płyn micelarny dwufazowy z Yves Rocher :) Pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :)
    Trampki uwielbiam. Takie za kostkę.
    2 i 3 szorty super, ale niestety zazwyczaj najmniejsze rozmiary w Lidlu są dla mnie za duże :(
    Ja jakiś czas temu miałam fazę na szary kolor na paznokciach. Malowałam trzy szarym, jeden białym i jeden srebrnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety mam na razie wielki tyłek, więc się mieszczę :D.
      Dziękuję :)

      Usuń
  20. Nazbierało Ci się trochę tych rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy. Ten z prezent z Sephory genialny. Ostatnio chodzi za mną ten krem Panda's Dream - opakowanie piękne :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem, jak sprawdzi się krem pod oczy z Tony Moly :D Nowości świetne, za szortami to i ja muszę się porozglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka w moro jest genialna:) Sto lat z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwone trampki sama na pewno zakupię no i spodenki, bo nie mam żadnych :'(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio również myślałam o zakupie czegoś w moro ale bardziej kuszą mnie jakieś spodnie, najlepiej bardzo dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O spodniach też myślałam, póki co fajnych nie znalazłam w tym princie ;)

      Usuń
  26. Bardzo fajne nowości. Koszula z H&M jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe nowości :) Bardzo mi się podoba ta koszula z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O prosze a u nas w Yr 5 pieczątek:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne nowości :) Wpadły mi w oko te pierwsze spodenki i bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie podobają mi się te moro kurteczki, nigdy nie lubiłam tego printu. Za to 2 bluzkę bardzo chętnie bym przygarnęła, teraz na lato, taka przewiewna i idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile nowości! Koszula i szorty mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszula jest w moim stylu ;) Lubię takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego pozytywnego z okazji urodzin ;)) też mam naszyjnik z YR a ich żel do mycia buzi bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale się obkupiłaś :) wszystko mi się podoba oprócz kurtki, a najbardziej podobają mi się granatowe szorty, koszula i trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kurteczka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna ta bluzka z HiM, ile za nią dałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 40 zł, jeżeli mnie pamięć nie myli.

      Usuń
  37. też ostatnio zaszalałam z trampkami - kupiłam od razu dwie pary, niskie i za kostkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne nowości. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zakupy i prezenty, dużo dobroci :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam takie trampki, ale je zgubiłam :o

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie koszulo bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne nowości! Zawartość pudełka Chillbox zrobiła na mnie ogromne wrażenie, nie spodziewałam się, że umieszczą w nim aż tyle produktów!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne spodenki! I to z Lidla. ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaszalalas z tymi spodenkami :-D. Ale bardzo fajne ! Wogole super nowosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. widzę że zakupy udane. pierwsze spodenki najlepsze
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię rzeczy z C&a. Twoja kurteczka wpadła mi w oko.
    Rosyjskie kosmetyki również bardzo interesująco wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  47. Sama muszę sobie kupić jakieś jeansowe spodenki ;-)

    OdpowiedzUsuń