18:56:00

* Nowości marca *

Hej!
Miałam naskrobać w weekend, niestety - choroba i nawał obowiązków sprawiły, że nie miałam jak. Ale udało mi się znaleźć wolną chwilę, aby coś naskrobać.
Z racji, że mamy już kwiecień, chciałabym pochwalić się nowościami marca. Starałam się możliwie ograniczyć się do minimum i nawet najgorzej nie jest. ;)


Pierwszymi nowościami są kosmetyki od Naturium, które wygrałam w rozdaniu zorganizowanym przez tą firmę oraz Martynę.  Wybrałam sobie glinkę oraz olej migdałowy. :)


Kolejną nowością jest peeling solny od A.T.W. BeautyLab wygrany na blogu Testerki.


Mój pierwszy fitlovebox :) Który mogę testować dzięki Agacie :). Batonik właśnie dzisiaj zjadłam, aby mieć siły przed laboratoriami z biochemii :P.


Moje pierwsze Skinowe zamówienie! Zamówiłam sobie pandową maskę w płacie oraz mini set kremów BB  - jestem nimi bardzo zaciekawiona! Oczywiście firma dorzuciła masę próbek. ;)
Jest to moje pierwsze, ale na pewno nieostatnie zamówienie :)!


Mój marcowy Chillbox, o którym już pisałam w tym poście ;). W użyciu już jest olejek, który pachnie obłędnie oraz przyprawa do kawy, która nadaje jej ciekawy smak.


Podczas zakupów w Rossmannie zakupiłam tylko najpotrzebniejsze produkty.
Dwa szampony Alterry - miał być jeden, ale była promocja kup 2 za 10, to kupiłam :)). Żel do golenia od Gilette oraz Biały Jeleń  do higieny intymnej.


Ostatnią moją nowością jest książka wygrana u Gąski, którą pewnie przeczytam w pociągu ;)

Czyli jak widzicie - u mnie marzec był raczej skromny. W kwietniu też planuję nie robić niepotrzebnych zakupów, aby nie zwiększać zapasów kosmetycznych.
Znacie coś z moich nowości? Pochwalcie się, co kupiłyście w marcu ;)

Pozdrawiam! 

61 komentarzy:

  1. Miłych Testów ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile wspaniałości. <3
    Udanych testów życzę. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę się tego nazbierało! Ja ograniczałam swoje zakupy do minimum ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że ja razem z kremami BB nie zamówiłam maski, ale w sumie komplet zamawiał mi mój chłopak a ja mówiłam mu o tym przez telefon - zaległości nadrobię przy następnej okazji :P Bardzo fajne nowości, ja w marcu trochę zaszalałam, więc na razie mam szlaban - na promo w Rossmannie kupię tylko to, co będę miała na liście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdziłam, że dobiję do 50, a o tych maskach się tyle dobrego słyszy... Aż teraz żałuję, że ich jeszcze więcej nie kupiłam :P
      W kwietniu robimy post od zakupów! :D

      Usuń
  5. Jeszcze nie słyszałam o fitlovebox'ie;) Miłego użytkowania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te kremy BB już na mnie długo patrzą i ta maseczka też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie kupuj, bo chyba znowu są na promocji ;)!

      Usuń
  7. Bardzo fajne nowości, cieszę się że paczucha dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za możliwość poznania nieznanych mi kosmetyków :)

      Usuń
  8. ja w marcu z kolei nie kupiłam nic kosmetycznego ale dostałam wielkie paki ze spotkania blogerek xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne Nowości,teraz czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki Naturium mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj ja tam by się cieszyła z takich nowości. Bardzo fajnie wygląta fitlovebox :D Może się na niego skuszę kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, aby zacząć go kupować, ale to też w przyszłości raczej ;)

      Usuń
  12. Witaminki super sprawa i suplementy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłych testów i czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się staram pilnować i nie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też :D Tylko najpotrzebniejsze rzeczy :D Oby się udało ;D

      Usuń
  15. A tam skromny - nie było tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, byłby skromniejszy bez tych prezentów :P

      Usuń
  16. Gratuluje szczęścia:)Książka wydaje się ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  17. ja czekam na przesyłkę od Naturium:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pandową maskę to bym sobie bardzo chętnie zamówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z marca mam mało zdobyczy niestety :/
    Ale kochana ty to miałaś marzec pełen obfitości w dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentów sporo dostałam :D Zakupy na szczęście niewielkie;p

      Usuń
  20. Ciekawa jestem czy Ci się spodoba olej migdałowy :) Dla mnie kiedyś był za słaby i nie dawał efektu na włosach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję go wykorzystać do twarzy ;) Ale na razie cierpliwie czeka na swoją kolej

      Usuń
  21. Tak się czaiłam na te minaiturki BB, ale może następnym razem ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chillbox zamawiam i bardzo lubię :) Świetne nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam przerwę, ale... wciąż mnie kuszą!

      Usuń
  23. Najbardziej zaciekawiła mnie ta maska w płacie :) i książka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam olej migdałowy, myślę że będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę na to, że będę zadowolona;)

      Usuń
  25. te "zwierzęce" maseczki mnie kusza

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne nowości, mnie skiny też kuszą :) w marcu poszalałam, to teraz miesiąc się uspokajam ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie dawno nie było tylu nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wiedziałam, że alterra ma szampony, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. skin79, chillbox, szampony Alterra - widzę, że mamy podobne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiałam się widząc Twój post właśnie z tego powodu :D Obyśmy teraz tylko obie były zadowolone z zakupów :D

      Usuń
  30. świetne nowości, w takim razie życzę Ci miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ogrom nowości!
    miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranej kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie pamiętam juz kiedy ostatnio uzywalam oleju migdalowego ;-) a dzialal super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś używałam tej odżywki Alterra aloes i granat :) Byłam zadowolona, a zapach pamiętam do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tylko, że to nie odżywka, a szampon :)

      Usuń
  35. Świetne nowości. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń