niedziela, 13 marca 2016

* Nowości lutego *

Hej :)
Luty już za nami, zatem czas pochwalić się nowościami! Tym razem kupiłam trochę więcej rzeczy niż ostatnio, ale... planuję znaczną poprawę i wykorzystywanie na razie kosmetyków z zapasów :).




Podczas pierwszej wizyty w Rossmannie, kupiłam kilka potrzebnych mi rzeczy.

  • chusteczki do mycia okularów
  • gumki sprężynki
  • maskarę Lovely
  • eyeliner Lovely
Dwie ostatnie rzeczy kupiłam na szybko, bo okazało się, że nie mam ich w domu, a że lubię mieć podkreślone oczy na co dzień, musiałam kupić ;P


W Avonie puściłam w sumie niemałe zamówienie. Są to:
  • czekoladowa maseczka do twarzy Planet Spa
  • seria z olejkiem arganowym (nowość) z Planet Spa: maseczka do twarzy, krem do rąk i peeling do twarzy
  • serum na suche i zniszczone końcówki
  • rękawiczki nawilżające
  • mini pilniczki do paznokci

Podczas drugiej wizyty w Rossmannie (jak przejrzałam gazetkę, to wiedziałam, że muszę  iść!) zakupiłam:
  • dwa duże antyperspiranty od Nivea - moje ulubione ;) 
  • olejek termoochronny od Gliss Kura, który polubiłam, a cena 25 zł za opakowanie nie jest zachęcająca (kupiłam za 13!)
W Biedronce przygarnęłam pięknie pachnącą  kulę do kąpieli.


Po zobaczeniu na jednym z blogów zawartości lutowego Be Glossy, przez kilka następnych dni zastanawiałam się, czy nie kupić - miałam bowiem nie kupować już boxów. Niestety, poległam ;)


W pudełku znalazło się 5 rzeczy, w tym tylko jedna w wersji miniaturowej!
  • Lambre - krem do rąk  
  • Clarena - krem BB (miniatura - cieszę się, że to jest akurat miniatura, ponieważ kolory były wysyłane losowo i na pewno jest mniej żal wyrzucić miniaturę, niż pełnowymiarowy kosmetyk, jeżeli się okaże, że kolor nie jest "nasz") 
  • Syoss - maseczka do włosów. 
  • Organique - masło do ciała. Jest to produkt, za które pokochałam to pudełeczko. Chociaż jeszcze nie stosowałam, już zdążyłam go powąchać i pachnie obłędnie!
  • gąbka do makijażu

I to by było na tyle. Znacie coś z moich nowości? Też w lutym zaszalałyście jak ja czy niekoniecznie? ;>

44 komentarze:

  1. też skusiłam się na ten nowy zestaw arganowy z Avonu :) a maseczkę czekoladową mam od dawna i podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oby nam obu dobrze służył ;-)

      Usuń
  2. ciekawi mnie ten olejek z Gliss kur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy jest, mam wrażenie, że dzięki niemu moje włosy mniej się niszczą przy suszeniu ;)

      Usuń
  3. no proszę obkupiłaś się nieźle:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nic nie miałam :). Ja natomiast bardzo skromnie, z czego się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję tak w marcu, a jak na razie nie idzie aż tak źle :D

      Usuń
  5. Ciekawe jak spisze sie ten tusz do rzęs :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko maseczki z Avon i sama nawet jedną mam. Tylko strasznie przeszkadza mi jej zapach.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że mi przeszkadzać nie będzie :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne zakupy, gumki sprężynki absolutnie uwielbiam, są bardzo delikatne dla włosów i wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. luty taki krótki a jednak udało się wiele złowić. ja się zastanawiam ostatnio nad jakimkolwiek eyelinerem, ale od zastanowienia do kupienia daleka droga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię podkreślać oczy eyelinerem właśnie :)

      Usuń
  9. bardzo fajne nowości i mocno zazdroszczę Ci tego masełka z Organique musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak się spisze u Ciebie masło do ciała z Organique.

    OdpowiedzUsuń
  11. box najbardziej mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę takiego Be Glossy - produkty wydają się genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja póki co wykorzystuję wszystkie swoje zapasy, bo sporo ich się zrobiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekoladowa maseczka do twarzy Planet Spa - ciekawa jak sie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe i kuszące te nowości :)! Cudownego dnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też lubię antyperpiranty z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie pudełeczko bardzo udane. Też lubię antyperspiranty z nivei ale ja kupuje te w kulce :P Bo potem jak się wypsikam to ,,śmierdzi" w łazience a mój mąż nie lubi tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś do kulki nie potrafię się przekonać :(

      Usuń
  18. Nie ma co sobie żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości kochana <3 Te antyperspiranty też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maseczki z Avon bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przyjemna zawartość boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tylko masło z Organique :) Ja z Avonu niczego nie zamawiam, bo wszystko mnie tam uczula niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To pudełko, które pokazałaś na końcu jest naprawdę fajne. Już dawno nie widziałam boxa z tak dobrą zawartością :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo nowości. Ciekawa jestem tej serii Planet Spa z Avonu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam olejki do włosów, jestem ciekawa tego zakupionego przez Ciebie :)
    I masło Organique... Muszę w końcu sprawić sobie coś z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń