wtorek, 8 marca 2016

ChillBox Marzec| Liebster Blog Award | Wyniki rozdania

Witajcie ;-)
Początkowo post miał być krótki, ale... znalazłam trochę więcej czasu wolnego (jedne zajęcia (te najgorsze) zostały dzisiaj odwołane), więc chciałabym w dzisiejszym poście poruszyć więcej, niż jeden aspekt :).
Ale zanim zacznę... wszystkiego dobrego kobitki! Przede wszystkim zdrowia!



Pierwszym z nich jest zawartość Chillboxa. Jest to już moje 4 pudełko od dziewczyn i jak na razie ostatnie, bo planuję skończyć na razie przygodę z kupowaniem kota w worku - zapasów mam trochę, a finansowo też nie powinnam szaleć ;). I chociaż to pudełko kupiłam jako nagrodę za zdanie metrologii - nie żałuję. Serio. W porównaniu ze styczniowym, o którym Wam pisałam i z lutowym, którego nie kupowałam, ale znam jego zawartość z internetu, ten wypadł naprawdę świetnie!

A co znalazłam w pudełku...

W pudełku znalazło się 6 rzeczy. Zacznijmy od części kosmetycznej.


Golden Snail Miniature Set - Skin 79
Był to kosmetyczny pewniak, gdyż dziewczyny poinformowały o jego obecności na facebook'u. Zestaw składa się z tonera, emulsji i ślimaczego kremu. Byłam bardzo ciekawa działania tego setu i bardzo cieszę się z jego obecności w pudełku. Cena producenta to 80 zł, ale od pewnego czasu na stronie dystrybutora można kupić taniej - za 49 zł.

Eliksir do ciała - Mokosh
Jestem też bardzo zadowolona z jego obecności. Co prawda osobiście bym go nie kupiła (65 zł to dla mnie zwyczajnie za dużo), ale jestem nim zainteresowana, tym bardziej, że nigdy nie miałam nic z tej firmy. Wykorzystam go pewnie do pielęgnacji ciała.

Maska figowa do włosów - Organic shop
Marka ta też jest u mnie nowością. Produkt bardzo mi się przyda, tym bardziej, że teraz staram się lepiej dbać o włosy, niż miało to miejsce np. rok temu ;). Ciekawa jestem zarówno działania jak i zapachu. Cena producenta to 13,90 zł.

Z rzeczy niekosmetycznych w pudełku znalazły się...


Książka "Mała opiekunka mamusi" - Casey Watson
Znam tę serię oraz pisarkę, bowiem czytałam kiedyś parę pozycji. Cieszę się z jej obecności, oprócz kryminałów lubię też tego typu wyciskacze łez. Na pewno książka zostanie przeczytana w pociągu już za dwa tygodnie ;). Cena okładkowa: 35,80

Podlaska przyprawa do kawy
Kawę piję średnio raz dziennie, rozpuszczalną, z mlekiem. Z ekspresu tylko będąc w domu rodzinnym. :( Zdecydowanie wolę smak kawy w jakiś dobrych kawiarniach, aniżeli tą, którą przyrządzam sobie sama. Ale kto wie, może kawa z tym dodatkiem będzie tak samo dobra, jak w mojej kochanej Baristacji, do której lubię zachodzić.

Szablony do kawy
Czy mi się one przydadzą? Szczerze nie wiem. Nie jest to dla mnie niezbędny dodatek, mogłabym żyć bez niego. Ale skoro już mam...


Oprócz wyżej wymienionych rzeczy dostałam równiez próbki pomarańczowego kremu BB oraz oczyszczającej pianki od Skin 79 oraz zniżki. Można powiedzieć, że ze wszystkich rzeczy jestem zadowolona poza szablonami. Są one ciekawe, to prawda, ale ze mnie raczej kiepska jest barista, ale kto wie, może mi się przydadzą. ;) Nie żałuję, że go kupiłam.
Podoba się Wam zawartość boxa?


Lu Ciam nominowała mnie do zabawy Liebster Blog Award, więc odpowiadam na tę zabawę! :) A więc zaczynajmy!

1. Twoje motto...
Nie ma rzeczy niemożliwych! Jeżeli czegoś mocno chcemy, to uda nam się to spełnić. Wystarczy tylko chcieć i o to walczyć. Byłam prawie że na straconej pozycji, jeżeli chodzi o metrologie i co? zdałam laboratoria! Egzamin co prawda za 3 razem, ale zdane, więc nie muszę za rok przechodzić tego samego! :)

2. Twój sposób na stres
Kubek gorącej herbaty (albo kakao) i ulubiona muzyka.

3. Najgorsza rzecz/potrawa jaką jadłaś?
Wątróbka

4. Ulubiony blog to ?
Ciężko mi odpowiedzieć, bo istnieje więcej niż jeden blog, które z przyjemnością odwiedzam. ;-)

5. Twój największy atut to...
Ciężko mi odpowiedzieć... może talia? Jakoś tak ratuje moją nieidealną sylwetkę :D

6. Od kiedy prowadzisz bloga ?
Obecnego od lipca 2015 r. Blogować zaczęłam już w 2007 roku ;)

7. 1 pozytyw i negatyw Twojego charakteru
Szczera pesymistka ;)

8. Co zawsze poprawia Ci humor ?
Obecność najbliższych, muzyka, pies.

9. Optymista czy pesymista ?
Pesymistka zdecydowanie

10. Z czym kojarzy Ci się słowo bloger ?
Kojarzy mi się z osobą, której hobby jest dzielenie się w internecie swoimi przemyśleniami, zdjęciami, itp. 

11. Najgorszy produkt/kosmetyk który miałaś możliwość wypróbować/stosować ?
Płyn micelarny do demakijażu! Strasznie piekła mnie po nim skóra i nic konkretnego nie zdziałał!


Ostatnio, kiedy zostałam nominowana do zabawy, wytypowałam kilka osób. Dzisiaj tego już nie zrobię. Jeżeli chcecie się ze mną pobawić, odpowiedzcie na pytania Lu Ciam w komentarzu :) Chętnie dowiem się o Was czegoś nowego.

Wyniki konkursu!


Pragnę też ogłosić wyniki konkursu przeprowadzonego na moim blogu. Najpierw chciałam powiedzieć, że każde zgłoszenie przeglądałam bardzo dokładnie. Zrobiłam sobie listę obserwatorów, więc jeżeli ktoś mnie usunie, zostanie wykluczony w kolejnych rozdaniach. ;) Zdarzało się też, że niektórzy w zgłoszeniu pisali nieprawdę, dlatego też musiałam ich wykluczyć. No cóż, tak bywa... 
Nie przedłużając...

Nagrodę zgarnia...

Marzycielka!


Gratuluję kochana. Już piszę do Ciebie e-mail. ;)

Pozdrawiam!:)

74 komentarze:

  1. Ojej dziękuję bardzo :p świetna zawartość tego boxa :) Może odpowiem w wolnej chwili na te pytania są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość boxa
    gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też jestem raczej pesymistką, chociaż pesymista to taki realista, którego już życie doświadczyło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie to tak tłumaczę :)

      Usuń
  4. chciałam to pudełko ale hmm nie miałam kaski:( bravo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie żałuję, że kupiłam, chociaż robię sobie teraz przerwę;)

      Usuń
  5. Pomarańczowy BB Skin79 jest najlepszy na świecie! A takich szablonów do kawy używam do ozdabiania ciast cukrem pudrem :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowego jeszcze nie miałam ;) Miałam próbki różowego i złotego ;-)

      Usuń
  6. Dla mnie na stres też muzyka i kubek, ale kawy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pudełeczko, chociaż ja zazwyczaj unikam takich akcji, bo można się naciąć. O tym płynie do demakijażu pierwsze co słyszę, ale dobrze wiedzieć na przyszłość, aby z nim nie kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem jak widziałam inne pudełka to faktycznie było kiepsko. ;)

      Usuń
  8. Zawartość mi się podoba :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam słuchać muzyki żeby się odstresować :-) .
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem Chill całkiem udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 3 miesiącach się poprawił... oby nadal było tylko na plus :)

      Usuń
  11. Ja też nie lubię wątróbki! :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o Chillbox, może faktycznie zawartość nie powala aczkolwiek niespodzianki mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ta przyprawa do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem właśnie na etapie testowania Boxa<3.
    Wszystkiego Najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne takie pudełeczko;)
    kochana też zemnie pesymistka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem zawartości tego boxa!
    Ta maska figowa - ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie, ale mam obecnie już dwie maski otwarte i nie wiem, czy otwierać trzecią czy nie :P

      Usuń
  17. ten ślimaczy zestaw to coś o czym marzę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełko kosmetykowe super, a ze mnie ostatnio zrobiła się optymistka

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się zawartość tego boxa :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawartość kosmetyczna pudełka jest rewelacyjna, aż żałuję, że go nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyprawa do kawy? :) Pierwsze widzę takie zjawisko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla Marzycielki!

    Ten box średnio by mi się spodobał, książka nie w moim stylu, nie pijam tez kawy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa zawartość pudełka. Dawno żadnego pudełka nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. maskę do włosów też bym z chęcią wypróbowała :D a wątróbki również nie znoszę :P ohyda :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wygranej :) Ciekawi mnie ta maska do włosów figowa :D Fig nie cierpię ale może w kosmetykach coś zdziałają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie figa w kosmetyce to nowość. Zobaczymy, ja liczę na to, że ta maska zdziała cuda!:)

      Usuń
  27. Nigdy nie zdecydowałam się na zakup tego typu pudełek.
    Gratulacje dla zwyciężczyni rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Figowa maseczka do włosów wygląda ciekawie;) A kubek gorącej herbatki u mnie działa cuda;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Książka wydaje się być ciekawa! Uwielbiam czytać i podstawowym elementem mojej torebki jest telefon, klucze i książka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Maska do włosów zdecydowanie najbardziej mnie zainteresowała. Świetnie czytało się Twoje odpowiedzi na pytania. Fajnie było poznać Cię nieco bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zestaw ślimakowy bardzo mnie ciekawi, chętnie przeczytam Twoją recenzję na jego temat :D Gratuluję nominacji do Liebster Blog Award :D Bardzo lubię czytać i odpowiadać na te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To skoro lubisz, to chętnie poczytam Twoje odpowiedzi ;)

      Usuń
    2. Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania :D

      Usuń
  32. Bardzo fajne pudełko:)) A co do rozdań, to tak niestety czasem bywa, że musimy kogoś wyeliminować. Pozostając w temacie rozdań, zapraszam Cię Kochana do siebie na rozdanie:)) Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin w końcu jest po to, aby go przestrzegać i czemu ci co go przestrzegają mają być tak samo traktowani jak ci, co mają to w nosie;p

      Usuń
  33. Super kochana, że wzięłaś udział w zabawie :) <3
    Zazdroszczę ogólnego stażu w blogowaniu - robi wrażenie :)
    Gratuluję osobie wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam markę Mokosh, mają cudne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. eliksir Mokosh mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wątróbki też nie lubię, ble.... nie wiem czemu ale omijam ją łukiem szerokim. Ponoć wołowa najzdrowsza ale w smaku najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten micel z YR miałam, obecnie z tej serii mam tonik

    OdpowiedzUsuń
  38. takie szablony do kawy chętnie bym przygarnęła ;)
    a zwycięzcy gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam ten set ze Skin79 :)
    Od lutego postanowiłam przystopować z boxami więc póki co nie zamawiam :D A zawartość nawet ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja planuję od teraz :D Marcowy Chillbox miał byś ostatni, ale spodobał mi się lutowy BeGlossy to sobie dokupiłam :P

      Usuń
  40. Bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dużo tych kosmetyków:) też jestem pesymistką, ale powoli to zmieniam:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa jestem tego eliksiru :)) A maskę figową sama mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też jestem urodzoną pesymistką ;p zawartość pudełka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna zawartość boxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ChillBox? Jeszcze o tym pudelku nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Och, ja też jestem pesymistką.. okropna cecha :(

    OdpowiedzUsuń