piątek, 18 marca 2016

#4 Projekt - denko. Styczeń - luty



Hej!
Jakiś czas temu  pożegnałam się z pewnymi śmieciami... Ciekawi, co zdenkowałam w styczniu i lutym? 


Włosy:
1. Garnier Fructis - odżywka wzmacniająca Goodbye Damage
Całkiem miła odżywka. Pięknie pachniała i miała świetne działanie. Recenzja TUTAJ.

2. Syoss Volume - szampon do włosów
Przeciętny szampon, miał w składzie SLES. Krzywdy mi nie zrobił, oczyszczał skórę głowy i włosy, ale nie spełnił obietnic producenta. Recenzja TUTAJ.


Ciało:
3. Rexona Invisible - antyperspirant
Moim ulubionym antyperspirantem są antyperspiranty od Nivea, ale kiedy nie ma na nie promocji, zdradzam je z innymi ;) I w ten sposób kupiłam i skończyłam Rexonę. Nie jest zła, ale działa zdecydowanie krócej niż Nivea :)


4. Isana - pianka do golenia
Całkiem miła pianka. I dużo wydajniejsza od żeli do golenia tejże firmy. Na pewno jeszcze kiedyś kupię ;)

5. Le Chatelard 1802 - różane mleczko do ciała
Jeżeli ktoś lubi zapach róży i nie ma wymagającej skóry - polecam! Dla mnie zapach niestety się nie podobał, ale więcej pisałam TUTAJ.

6. Nivea - antyperspirant.
Mój ulubieniec, o którym opowiadałam tutaj ;)

7. Avon - masło do ciała
Jedyne, co mi się w tym maśle nie podobało, to zapach. Działanie ma zacne -> więcej tutaj ;)

8. Nacomi- musująca kula do kąpieli o zapachu pomarańczy i wanilii z olejkiem makadamia
Kula znajdowała się w grudniowym Chillboxie. Umiliła mi kąpiel. Chociaż średnio lubię zapach pomarańczy w kosmetykach, tutaj aromat był przyjemny ;)


Dłonie:
9. Neutrogena - krem do rąk
Zacny krem do rąk. Działał świetnie, chociaż nie podobało mi się jego długotrwałe wchłanianie. Pisałam o nim też na blogu - tutaj;)

10. i 11. Wibo - lakier do paznokci 
Lakiery, choć odrobina jeszcze została, nie nadają się już do użycia.


Twarz:
12. Elmex - pasta do zębów

13. Avon - woda różana
Przyjemna woda różana, pachnie delikatnie. Prawdziwej wody rózanej nigdy nie miałam, ale jestem w stanie uwierzyć, że Avonowska obok niej nawet nie stala. Używałam jako tonik. Podobało mi się jej działanie.

14. Yves Rocher - pomadka ochronna do ust o zapachu kokosa
Pomadka jest przyjemna, nie łamie się, gładko sunie po ustach, nawilżając je. Niestety nawilżenie jest krótkotrwałe. Poza tym pomadka pachniała nie kokosem, a... wanilią :( 


Próbki:
Skin79 - krem BB: 2 x różowy i złoty
Yves Rocher - mleczko do demakijażu

Uważam, że denko jest dość spore, jak na moje możliwości. Udało mi się wykończyć część rzeczy, które już dawno miałam w użyciu. Oczywiście najwięcej było produktów do pielęgnacji ciała. Nie trafił się żaden bubel, ale kilka przeciętnych kosmetyków i owszem.
A co Wy ostatnio zdenkowałyście?
Znacie coś z mojego denka?

Pozdrawiam ;-)

80 komentarzy:

  1. Znam tylko antyperspirant Rexony i ogólnie muszę przyznać, że bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go polubiłam, chociaż Nivea jest dla mnie lepsza:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z Garniera do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tą wodę różaną i zobaczymy jak się sprawdzi. Liczę na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam pomadki YR i również nie jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko z tej jednej nie jestem zadowolona. A może nawet nie tyle niezadowolona, co zawiedziona - kierowałam się zapachem, a moja pomadka nawet kokosem nie pachniała...

      Usuń
  5. pastę do zębów Elmex znamy i lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mam szampon z syoss zobaczymy czy będzie dla mnie w porządku. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pianki z Isany lubię:) już kilka miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojej listy znam odżywkę z Garniera, lakiery Wibo i Elmex i też byłam zadowolona z małym wyjątkiem lakieru do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywkę z Garniera znam i lubię :) paczka doszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sms już z poczty dostałam :D Miłego używania :*

      Usuń
  10. Mleczko do ciała mam i bardzo przeszkadza mi w nim zapach i ciężko mi go zdenkować. Pompka się zacina :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to widzę, że nie tylko u mnie był ten problem. Niby fajne udogodnienie, ale pod koniec nie działała tak, jak powinna :( A zapach cóż, w moim przypadku nietrafiony.

      Usuń
  11. Czaję się na tą wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem w katalogu kosztuje grosze, więc warto moim zdaniem wypróbować :)

      Usuń
  12. Odżywka GD to jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten antyperspirant z Nivea przez lata był moim ulubieńcem. Obecnie przerzuciłam się na Vichy, ale chętnie do niego jeszcze kiedyś wrócę :) Mi się udało zdenkować tylko cztery kosmetyki niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy antyperspirantów z Vichy nie miałam :). Też mam takie denka czasami, np. na stan dzisiejszy w marcu udało mi się zdenkować tylko 2 kosmetyki, chociaż... niektóre są na wykończeniu i lada dzień powinny skończyć swój żywot:).

      Usuń
  14. miałąm odżywkę z Garniera, najpierw było wow ,a potem przeciętnie ;) Nivea kupuje ale w kulce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mniej więcej cały czas był ten sam efekt ;). Do codziennego stosowania dla mnie był w sam raz, wiadomo, długotrwałego działania nie miał, ale że przeważnie po każdym myciu nakładam na włosy odżywkę, to spisał się świetnie ;)

      Usuń
  15. ładnie lakiery dwa poszły:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię odżywki z Garniera :) Ślicznie pachną i tak długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach tej odżywki był śliczny, to fakt i utrzymywał się gdzieś z 2 godziny na włosach jeszcze:)

      Usuń
  17. ja z kolei uwielbiam Rexone, stosuję od lat i nie mam chęci jej zdradzać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba zacznę polować na Nacomi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo fajnych kosmetyków, ja bym z chęcią wypróbowała tą pomadkę. Ja zapach wanilii akurat lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale gdybym chciała waniliową, to bym taką kupiła. A ja lubię zapach kokosowy i tu takie rozczarowanie :(

      Usuń
  20. Mi też przeszkadzało długie wchłanianie kremu Neutrogena, ale mimo wszystko bardzo go lubiłam, bardzo dobry krem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry, to fakt. Chyba do niego wrócę, jak wykończę obecne kremy, bo jak na razie jest najlepszy :)

      Usuń
  21. u mnie anty z Nivea jednak się nie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je właśnie bardzo lubię, bo spełniają moje trzy cechy idealnego antyperspirantu: 1. ma działać 2. ma nie podrażniać 3. ma nie powodować białych plam :)

      Usuń
  22. Odżywkę z Garniera bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tylko pastę i masło Avon, ale ja akurat lubię ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam kilka produktów, ale na chwilę obecną z niewielu korzystam. Antyperspirant z Rexony należy do jednych z moich ulubionych. Pasta Elmex to również mój ulubieniec. Kusi mnie ta pomadka do ust o zapachu kokosa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta wersja Rexony u mnie się nie spisała... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio nic nie zdenkowałam, ale mam serię kremów z algami od Esentire i już lada dzień powinnam je wykończyć... :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Krem do rąk z NEUTROGENA najlepszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie szykuje się teraz spore denko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam tak samo rozczarowana zapachem kiedy kupiłam tę pomadkę YR :/ Teraz kiedy znajdę coś pięknie pachnącego kokosem to się tego trzymam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam piankę Isany, którą kiedyś bardzo lubiłam, ale teraz moim zdaniem się popsuła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co sądzisz o BB Skin 79, jak się sprawdził?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi po tych próbkach powiedzieć, ale... różowy średnio mi się podoba ze względu na taki szarawy ton, złoty zdecydowanie jest fajniejszy pod tym względem. Jeśli chodzi o krycie, to było większe, niż się spodziewałam, ale wiadomo, to jest krem BB, a nie podkład, więc dobrze kryć nie będzie.;) Kupiłam sobie niedawno secik mini kremów BB i kiedy je przetestuje, na pewno napiszę o nich więcej.

      Usuń
  32. Ta neutrogena to dla mnie strzał w dziesiątkę - ja używam jej na noc i nie czekam aż się wchłonie a smaruję aż do białej warstwy, rano dłonie są mięciutkie tylko trzeba od razu umyć, bo są lepiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie lubię kremować rąk w ciągu dnia, właśnie ze względu na to, że zanim się krem wchłonie, to trochę poczekać trzeba :P A ten używany raz dziennie właśnie na noc dawał najlepsze efekty.:) Był tłuściutki i forma może nie była idealna, ale za działanie bardzo go polubiłam :)

      Usuń
  33. Bardzo lubię tą serię z Garniera, serum na końcówki jest naprawdę skuteczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej serii tylko odżywkę miałam.

      Usuń
  34. Lakiery wibo ostatnio spływają z moich paznokci jak z kaczki... coś okropnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obraziły się na mnie o coś :D

      Usuń
    2. To musisz rachunek sumienia zrobić :D Ahahaha :D ja z lakierami Wibo problemów nie miałam, te dwa już się przeterminowały i nie nadawały do użycia... ;)

      Usuń
  35. miałam jedynie dezodorant z Rexony, ale moja skóra za nim nie przepadała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak na złość większości produktów nie kojarzę niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  37. O ja też lubię kremy z Neutrogeny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sporo tego zdenkowałaś, a ja nie miałam nic z tych kosmetyków. lakiery Wibo miałam, ale inne.

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo lubię odżywkę z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Elmex używam ten zielony i też sobie chwalę tę pastę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię większość lakierów z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Odżywki Garnier Fructis muszę wypróbować tyle osób ją zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  43. też lubię tę odżywkę od Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Używałam kiedyś tej pasty do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Antyperspirant Nivea miałam, ale ten w kulce. Reszty nie znam.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam oglądać denka :) zawszę można trafić na coś fajnego dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię serię Planet Spa, choć nie zawsze zapach mi się podoba ;) wodę różaną ostatnio kupiłam, akurat lawendowa mi się kończy, zobaczę co za cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam żadnego z Twoich zdenkowanych produktów ale powiem szczerze że jakoś na nic szczególnie nie mam ochoty. Może dla tego, że mam już spore zapasy drogeryjnych produktów w szafkach :>
    Jedynie masło z Avonu mogłabym wypróbować i wodę różaną, aczkolwiek nie czuję natychmiastowej potrzeby ich kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Spore denko! Ja na razie jestem na etapie poszukiwania antyperspirantu dobrego ale bez aluminium.

    OdpowiedzUsuń
  50. ta pianka z Isany jest o moją ulubiona od lat. Testowałam wiele, ale ta jest dla mnie najlepsza... co do pozostałych kosmetyków to hmmm dziwne, ale nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Miałam tą paste elmex i jest ok :) Jeśli chodzi o wodę różaną to mam ją aktualnie i sprawdza mi się :) Mam jeszcze ten szampon Syoss, ale nie używałam jeszcze, więc nie wiem jakie będą efekty. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeżeli chodzi o szampon to od jakiegoś czasu używam biovax i muszę przyznać, że jest dobry, do tego odżywka i maska i włosy robią się coraz ładniejsze :) w między czasie miałam też green pharmacy jednak biovax pozostaje ulubieńcem, polecam :)

    OdpowiedzUsuń