21:00:00

* Nowości listopada *

Cześć!
Mamy już grudzień, więc czas pochwalić się nowościami ;).



Wracając z domu na stancje, odwiedziłam kiosk, aby kupić czytany przeze mnie Woman Health. Szukając go natknęłam się na dwie inne gazety, które nie czytam, ale które miały fajne dodatki. I w ten sposób do mojej kolekcji kosmetyków trafiły:
1. Perfecta - mineralny tonik złuszczający
2. Perfecta - maseczka do twarzy oczyszczająco-matująca


W drogerii Dayli skusiłam się na dwie odżywki do włosów:
3. Joanna - Argan Oil, odżywka z olejkiem arganowym
4. Garnier - Ultra Doux, odżywka pielęgnacyjna olejek awokado i masło karite


W Rossmannie również postawiłam na włosy, ale także i na usta :)
5. Alterra - szampon nawilżający 
6. Nivea Vitamin Shake - pomadka
7. Alterra - pomadka
W Rossmannie kupiłam jeszcze coś, ale... pozostaje to tajemnicą! :)

Odwiedziłam również dwukrotnie sklep Yves Rocher - zrealizowałam ulotkę i sms po to, aby otrzymać owieczki i 10 pieczątek. 
8. Woda toaletowa - jabłko w karmelu
9. Krem BB - mój pierwszy krem BB, wzięłam jako prezent za 2 poziom.
10. Nawilżający krem do rąk kandyzowana pomarańcza i migdał
11. Peelingujący olejek do dłoni
12. Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba




 W listopadzie otrzymałam w sumie 4 przesyłki, z czego o trzech pisałam w innym poście - tutaj.



Ostatnią przesyłkę mam od Pauli, a jest nią niedostępny w Polsce balsam do ciała OMG RED HOT. :) 

W sumie połowę rzeczy z przedstawionych dostałam, niż kupiłam, w grudniu planuję jeszcze mniejsze zakupy - nie mam jeszcze dla wszystkich prezentów.

Pozdrawiam. :*

65 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy ;) czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno o nich napiszę więcej ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię szampon nawilżający Alterry jak i inne produkty z tej serii. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chcę ją lepiej poznać ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne nowości kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tym bardziej dla osoby uwielbiającej balsamy do ciała! :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zapach ma piękny, chociaż psikałam na siebie tylko raz - szkoda zużywać :D

      Usuń
  6. A ja nic nie kupowałam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na dobrą sprawę planowałam tylko włosowe zakupy, gadżety z gazetki same wpadły mi w ręce no i Yves... jednak nie co miesiąc dostaje się owieczkę i 5 pieczątek :D

      Usuń
  7. Zakupy z ives rocher super! No i te owieczki <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadka widzę fajna nawilżająca:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? To będę otwartą szybciej zużywać i biorę się za tę :D

      Usuń
  9. Ja w listopadzie się ograniczałam, za to 1 grudnia na DDD poszalałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się teraz ostro ograniczam ;)

      Usuń
  10. Muszę powąchać to karmelowe jabłuszkoz YR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. same wspaniałości, życzę udanego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię tą odżywkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja się z nią polubię;)

      Usuń
  13. Nivea i Altera - to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe nowości. Niech wszystko dobrze Ci służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak skończę obecną odżywkę, to koniecznie muszę się skusić na tą z awokado i masłem karite :) Bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę odżywkę YR, jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z YR jeszcze odżywek nie miałam, liczę na to, że mnie nie rozczaruje ;)

      Usuń
  17. Fajne nowości. Miałam odżywkę Garniera, ale u mnie nie spisała się jakoś wybitnie.
    Ciekawi mnie zapach Jabłko w karmelu, muszę wejść do Yves Rocher i powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam odżywkę z Garniera i z Joanny ;). Z Garniera bardziej mi się sprawdziła, włosy był gładkie i lśniące. Fajne kosmetyki z Yves Rocher ;) Też mam tego peeling do rąk ;). PS Zapraszam do mnie na rozdanie, w którym możesz wygrać paletkę cieni ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. O ile nowości,kupiłam tego Joya, w sumie dla maseczki,jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tego samego powodu, gazeta teraz leży nawet nie przejrzana :D

      Usuń
  20. Fajne dodatki udało Ci się dostać z gazetami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechcący znalazłam i voila :D

      Usuń
  21. Świetne nowości :) miłego testowania :) ciekawy ten dodatek do Cosmo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam nawet całkiem sporo z tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie odżywka z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze. Jeszcze nie miałam od nich odżywek;)

      Usuń
  24. jutro chyba pobiegnę do kiosku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, że znajdziesz te gazety, kupiłam je na początku listopada xD

      Usuń
  25. również czekam na paczuszkę z moimi nowościami kosmetycznymi! chyba muszę się wybrać do Yves Rocher! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne te prezenty dołączone do gazet, mi się kiedyś tak udało kupić żel z Luksji za 5 zł razem z gazetą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można coś kupić taniej z gazetą niż w drogerii :D

      Usuń
  27. O jakie fajne dodatki w tych gazetach :) Nie miałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś odżywkę Ultra Doux i polubiłam się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo dobrego o niej, więc musiałam tym razem kupić :P

      Usuń
  29. odżywki Garniera czasem są fajne;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja dawno nie kupowałam żadnej gazety ;) Bardzo fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  31. Olejek arganowy pomógł mi poprawić kondycję włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne nowości. Szampon Alterry bardzo sobie chwalę i częstego do niego wracam. Muszę koniecznie wybrać się YR i powąchać ich najnowszą, świąteczną kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ze świątecznej tylko się jabłko podoba. :P Chociaż pomarańcza z migdałem też nie jest specjalnie zła.

      Usuń