10:01:00

Moje przesyłki wygraniowe i sobotni manicure

Witajcie!
Myślałam o tym, aby wspomnieć o kilku rzeczach w innych postach, ale jednak zrobię jeden całkowicie poświęcony duperelkom. :) 

W ostatni poniedziałek sierpnia przyszła do mnie przesyłka z Jawora. Jest to wygrana na profilu beauty-blog na fb. Udało mi się w nim wygrać krem Kailas ;). Byłam bardzo ciekawa tym kremem, szczególnie po poście, który na swoim blogu napisała Karolina i proszę - mam tę możliwość za darmo. :) 


Póki co zaczynam jego stosowanie, jak na razie jestem zadowolona, ale minął zbyt krótki czas na powiedzenie coś więcej - ale pewnie napiszę o nim osobny post, w którym ocenie jego działanie na mojej skórze. ;)


Drugą moją nagrodą jest ekspresowa maseczka do twarzy-odświeżająca, którą wygrałam na profilu fb universalcosmetics. Uwielbiam maseczki do twarzy, a ta mnie ciekawi tym bardziej, że ma naturalny skład. Przesyłka ma do mnie przyjść  dzisiaj, tj. 7 września, tak napisała do mnie pani Paulina. Początkowo chciałam opublikować post po tym, jak otrzymam paczkę, ale znając mojego listonosza, przyniesie ją po południu, a że jadę dzisiaj na ubraniowe zakupy i nie wracam do domu na noc, gdyż znowu udało mi się wkręcić na inwentaryzację, więc post publikuję wcześniej. :)
Obecnie stosuję dwie inne maseczki, ale tę zabiorę ze sobą na stancję i tam zacznę jej używać. O niej też powiem trochę więcej w odpowiednim czasie. :)


Edit z 10.09 - już mam przesyłkę! Paczkę miałabym już w środę, ale nie miał kto ją odebrać. Maseczkę zabieram ze sobą na studia i tam zacznę ją testować. Jestem bardzo ciekawa efektów. :) 

Jak mówi tytuł postu, czas jeszcze na mój sobotni manicure. Po sprzątaniu miałam trochę czasu dla siebie, więc stwierdziłam, że poszaleję. Na cztery paznokcie nałożyłam jedną warstwę lakieru Editt Kosmetics o kolorze złotym - jedna warstwa wygląda dobrze, ale po nałożeniu dwóch kolor jest bardziej intensywny, widoczny. Obecnie najlepiej widać przy świetle - fajnie się mienią. Lubię ten lakier, bo ma piękny kolor, a na dwie warstwy nie zdecydowałam się, bo chciałam mieć delikatne paznokcie (i później ułatwione zmywanie - lakier ciężko zmyć z paznokcia :P). Na pozostałe paznokcie nałożyłam dwie warstwy lakieru od Wibo z serii Express Growth o kolorze jasnego różu. Jest to kolor bardzo jasny, nałożyłam dwie warstwy, ale krycie mają słabe, to mało co widać gołym okiem. A że słaby mam aparat, to dodatkowo nie złapał tego słabo rzucającego się w oczy koloru. :( Tak się zastanawiam, jakby kolor wyglądał, gdybym najpierw pomalowała paznokieć białym lakierem... Żeby nie było nudno, na bladoróżowe paznokcie nałożyłam naklejki od Donegal - przez to czymś się wyróżniają i są bardziej kobiece... Zresztą zobaczcie same. ;) 


Efekt bardzo mi się podoba - paznokcie są delikatne, nierzucające się w oczy. A ja takie właśnie lubię, albo wręcz przeciwnie - lubię nosić na paznokciach ciemne kolory. Pomiędzy już tak nie bardzo. :D 
Co do samych lakierów... Są to moje stare już lakiery, chcę je jak najszybciej wykorzystać, póki są dobre i wyrzucić, więc nie widzę sensu ich opisywać. Tym bardziej, że z tego co mi wiadomo, lakierów z Wibo nie ma już w sprzedaży, a z Editt Kosmetics kupiłam kiedyś na jakiejś wyspie w jednej z białostockich galerii i też nie wiem, czy można je jeszcze zakupić (zakupy robiłam jeden raz, nie wiem jak obecnie wygląda tam asortyment :P). 

Zachęcam też do polubienia profilu na fb


Udanego tygodnia! :) 

31 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych :) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)) Koniecznie daj znać o tym kailasie bo jestem go bardzo ciekawa a ma być w nowym pretty box , a zastanawiam się czy nie zamówić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę już teraz powiedzieć, że niedawno wyskoczył mi na brodzie pryszcz i mimo powstrzymywania się przed nie wyciskaniem, wcisnęłam go... po zastosowaniu kilka razy kremu nie ma w ogóle śladu.
      Co do mojego problemu z przebarwieniami... Nie liczę na wielkie efekty teraz, bo to jednak trzeba sporo poczekać na efekty, ale jestem pozytywnie nastawiona do tego kremu i liczę na to, że pomoże mi chociaż trochę z tym problemem i rozjaśni skórę :D

      Usuń
  3. bardzo się cieszę, że póki co krem, który wygrałaś spisuje się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również gratuluję wygranych ;) oby się sprawdziły. ;) posiadam tę maseczkę i jest całkiem fajna. ;) Zapraszam do siebie na "niedzielny" post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych! To dowód, że szczęściu trzeba dawać szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie :) A pazurki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedną maskę do włosów i była dosyć przyjemna. Te do twarzy bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. interesujące zdobycze i ten manicure ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam możliwość przetestowania tego preparatu, ale odmówiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. :)
      Ale maseczka mnie kusi - daj koniecznie znać jak się sprawdza :) Sama miałam oczyszczającą i bardzo lubiłam. Na pewno wypróbuję kolejne ;)

      Usuń
    2. Nie jestem co prawda Olą, ale maseczka jest fenomenalna. ;) lepsza od oczyszczającej. ;)

      Usuń
    3. Na pewno napiszę o niej na blogu, jak ją otrzymam i przetestuję (dzisiaj bym miała, ale nikogo w domu nie było, jak przyszedł listonosz!)

      Usuń
  10. Ta maseczka bardzo mnie kusi, chciałabym wypróbować :) Śliczne paznokcie, subtelne i delikatne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) ciekawi mnie krem Kalias

    OdpowiedzUsuń