12:16:00

Sierpniowe zakupy - zamówienie z Avon



Witajcie, już  nie w tak gorącą środę, jakie miały miejsca ostatnio. Na szczęście nie ma już tak wysokich temperatur, więc i dobre samopoczucie dopisuje. :)

U mojej siostry, która jest konsultantką w Avon, ostatnio poczyniłam małe zakupy (z katalogu 11/2015). Dzisiaj odebrała przesyłkę i od razu otrzymałam kosmetyki. A oto i one. :)



 Maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski Kwiat Lotosu, 75 ml. Cena: 27,00 zł, zakupiłam za 8,99 zł. Miałam już kiedyś inną maseczkę z serii planet spa i byłam bardzo zadowolona. Mam ostatnio spore problemy z rozszerzonymi porami, więc liczę na to, że ten produkt spełni moje oczekiwania i poprawi stan mojej cery.
W katalogu 12/2015, który obowiązuje od jutra, tę maseczkę można zakupić za tę samą cenę, tj 8,99 zł. Znajduje się ona na str. 132. 


Skoro już zaczęłam od serii planet spa, kolejnym produktem jest Nawilżający scrub do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek, 200 ml. Cena: 33,00 zł, ja kupiłam za 11,99 zł. Przyjemny zapach i promocja zachęciły mnie do zakupu. Jak wspomniałam wyżej, ta seria wydaje mi się warta poznania, także ten kosmetyk wylądował w mojej kosmetyczce. 
W kat. 12/2015 można go zakupić w cenie 19,99 zł. Znajduje się na str. 102.


 To już ostatni produkt z serii planet spa - nawilżająca maska do włosów ze śródziemnomorską oliwą z oliwek, 200 ml, cena: 29,00 zł, w katalogu 11/2015 11,99 zł. Jeszcze niedawno przez nowy szampon, który postanowiłam kupić i przetestować, moje włosy stały się suche. Co prawda wracają do lepszego stanu, ale czemu by nie wspomóc się tym produktem? Liczę na to, że nie zawiedzie moich oczekiwań. :) 
W kat. 12/2015 można zakupić za 17,99 zł. Produkt znajduje się na str. 102.


Skoro o maseczkach mowa... Zakupiłam też maseczkę z olejkiem arganowym do każdego rodzaju włosów, 150 ml. Nie planowałam tego zakupu, ale z powodu promocji - kup dowolny krem ze stron 2-7 w katalogu 11/2015, a będziesz mógł zakupić maskę za jedyne 5,00, zakupiłam. Oczywiście dzięki mojej siostrze, która kupowała sobie krem. ;) Cieszę się z zakupu, tym bardziej, że niewiele kosmetyków do pielęgnacji włosów mam w swojej kolekcji, więc pewnie w niedalekiej przyszłości wyląduje na łazienkowej półce :P.
W kat. 12/2015 maseczkę można zakupić w cenie 10,99 zł, znajduje się ona na str 134.


Serię Avon Naturals też lubię. Zakupiłam sobie nowość - wodę różaną do twarzy, 150 ml, cena: 12,00 zł, ja zakupiłam za 5,99 zł. Podoba mi się to, że w składzie nie ma alkoholu. No i ładnie pachnie. :) 
W kat. 12/2015 produkt można zakupić za 7,99 zł. Znajduje się on na stronie 110.


 Kolejnym produktem z serii Avon Naturals jest odżywczy krem do rąk kakao i kwiat lotosu. Trochę innego zapachu się spodziewałam, aczkolwiek w pielęgnacji rąk najważniejsza dla mnie jest skuteczność. Jeszcze nie znalazłam idealnego kremu do rąk, więc często kupuję z różnych firm, szukając mojego must have. 
W kat. 12/2015 produkt można zakupić za 6,99 zł. Znajduje się on na str. 148.


Ostatnim produktem z serii naturals jest pachnąca mgiełka różowa stokrotka i sycylijska cytryna w świetnej cenie 5,99 zł. Za taką cenę chętnie kupuje mgiełki, tym bardziej, że jej cena to 17,00 zł. Zainteresował mnie sam zapach, wydaje się być odświeżający, więc na wychowanie fizyczne chętnie wezmę. 
W kat. 12/2015 cena mgiełki to 9,99 zł, aczkolwiek jest bardzo fajna promocja - kup dwa dowolne produkty ze stron 156-157 (jest ona wśród nich), a trzeci kosmetyk dostaniesz gratis. :)


Z okazji zbliżającego się wesela, zaszalałam i zakupiłam szminkę powiększającą usta 3D. Jest to nowość, teoretycznie niedostępna w kat. 11, ale z racji tego, że moja siostra miała możliwość zakupić ją przedpremierowo, skusiłam się. Liczę na to, że faktycznie powiększy mi usta i będzie dobrze napigmentowana.
Cena w kat 12/2015 to 14,99 zł. Produkt znajduje się na str. 7.


Ostatnią zakupioną przeze mnie rzeczą jest masażer. Mam problem z celulitem i liczę na to, że dzięki temu produktowi pozbędę się jego szybciej - chociaż jak wiadomo - na pierwszym miejscu zawsze dieta oraz ruch, kosmetyki antycellulitowe i masaże tylko przyspieszają zniknięcie zarówno cellulitu jak i innych niedoskonałości. Zakupiłam jego w cenie 13,99 zł.
Co do kat. 12/2015 - albo jestem ślepa albo nie widzę tego produktu w katalogu. 


Ja, jak na razie, jestem zadowolona z zamówienia. Przyszło do mnie wszystko to, co chciałam i za całkiem przystępną cenę. Opinie każdego z produktów na pewno ukażą się na blogu.
A Wy jakie kosmetyki z Avon najbardziej lubicie? :)

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że zakup się opłacał :)

      Usuń
  2. Lubię ich kosmetyki. Najbardziej jeśli chodzi o pielęgnację stóp :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię za niską cenę i kolorówkę. :)

      Usuń
  3. Mam kilka masek z Avonu, leżą w szufladzie już któryś rok chyba :p

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię linię Planet Spa - jest w niej kilka perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukam tych "perełek" ;). Jest to linia, na którą najbardziej liczę w Avon ;)

      Usuń
  5. Miałam kiedyś jakąś maseczkę z planet spa i chwaliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jedną, ale chyba już jej nie ma w sprzedaży, bo przeglądałam dwa poprzednie katalogi i nic. W sumie maseczkę miałam te 2 lata temu ;)

      Usuń
  6. Nie przepadam za kosmetykami Avon ; ) Masażer to super sprawa - mam bardzo podobny, tylko drewniany ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawuje? Ja pierwszy raz zakupiłam takie cudo, liczę na to, że to nie będą pieniądze wyrzucone w błoto :)

      Usuń
    2. Używam go z olejkiem antycellulitowym przed ćwiczeniami i fajnie się to łączy ; ) Ale jeśli chodzi o efekty to jeszcze zbyt krótko używam ; )

      Usuń
    3. Miejmy nadzieję, że nam obu dobrze posłuży :)

      Usuń
  7. Ja najbardziej z Avonu lubię mgiełki do ciała :) Ostatnio mi się skończyły a były idealne na upalne dni :< Będę obserwować ich promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, to szkoda, że nie zakupiłaś z poprzednim katalogiem - cena 5,99 jest śmiesznie niska, więc sama się skusiłam, mając jeszcze 3 inne mgiełki ;). W Avon warto polować na promocje, fakt - ceny nie są tam wysokie, ale... zawsze można kupić taniej ;)

      Usuń
  8. ale sobie nakupowałaś nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tą maskę oczyszczającą bardzo lubię, świetny masażer z wypustkami , muszę się w taki zaopatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieki nie kupowałam nic z Avonu, nawet nie jestem na bieżąco z nowościami.

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam sporo dobrego na temat tych maseczek z avon :P

    OdpowiedzUsuń
  12. woda różana z Avonu nawet mnie ciekawi:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, zaraz zabieram się za przegląd Twoich nowinek, ale póki co widzę maseczkę z Avon. Uwielbiam, po prostu jestem dozgonnie zakochana w tej z minerałami z morza martwego. Jest fenomenalna i o dziwo tania, bo moja mama kupuje ją u znajomej konsultantki za około 10 zł. Poza tym uwielbiam ich mgiełki. Tej jeszcze nie miałam i może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej Maseczki głęboko oczyszczającej jestem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją przetestuję, na pewno napiszę o niej na blogu :)

      Usuń
  15. Ten krem do rąk nie jest może ideałem, ale działał u mnie całkiem przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam go stosować i mam co do niego mieszane uczucia...

      Usuń
  16. Miałam tą maseczkę Tajski Kwiat Lotosu i nawet ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno nie zamawiałam niczego w Avonie :) Zawsze lubiłam te mgiełki z serii Naturals :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno odpuściłam sobie Avon- nie mają najlepszych składów i prawie wszystko mnie uczulało :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tą mgiełkę i maseczkę Tajski kwiat lotosu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja je polubię ;)

      Usuń
  20. Miałam krem kakao i kwiat lotosu i nie sprawdził się u mnie :/
    A mgiełkę też mam, fajny zapach na lato :)
    Z Avonu lubię balsamy, kremy do stóp i rąk, perfumy, żele i serię planet spa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie stosuję ten krem na dłonie i mam mieszane uczucia :(

      Usuń
  21. Do niedawna nie przepadałam za Avonem, ostatnio zaczęłam się jednak przekonywać do niektórych kosmetyków :) Krem z lotosem mam, ślicznie pachnie, szkoda że z działaniem gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Woda różana musi zawsze u mnie gościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie będzie pierwszy raz. Zawsze kupowałam toniki, tym razem jednak skusiłam się na nowość :)

      Usuń
  23. oatstnio avon mnie przesladuje;)

    OdpowiedzUsuń