wtorek, 28 lipca 2015

Moje lipcowe, zakupowe szaleństwo.



Koniec lipca, a ja biedna studentka jak nadal bez pracy. Serio, ciężko jest znaleźć jakąś pracę w takiej dziurze, jak moja, nawet na głupich ulotkach, a nie pomyślałam, żeby jeszcze w czasie roku akademickiego zrobić sobie badania sanepidowskie. Wówczas bym miała trochę więcej możliwości. Poza tym czekają mnie jeszcze dwa wesela, więc należałoby zaoszczędzić pieniędzy trochę. Dzisiaj przechodząc przez dwie galerie handlowe i szukając miejsc, gdzie przydałabym się, skusiłam się na małe zakupy. W jednym ze sklepów kupiłam prezent na urodziny dla psiapsióły, mimo tego, że wiem, że ma je dopiero w październiku oraz odwiedziłam Yves Rocher. Kusiła mnie kosmetyczka, którą można otrzymać przy zakupach od 49 zł, a przy okazji skorzystałam z dwóch bonów z książeczki czekowej.


Oprócz kosmetyczki, która na pewno mi się przyda (ładna, niebieska, ale nie jest maxi, jak to informuje ulotka), zakupiłam 3 żele w cenie 2 (czek 3): zielona cytryna, owoc granatu oraz karambola (nie ma jej na zdjęciu, gdyż po zakupach oddałam ją chłopakowi). Uważam to za świetny zakup, a im większa różnorodność pod prysznicem, tym ciekawiej. :) 


Zakupiłam także delikatny płyn do demakijażu wrażliwych oczu, który sobie bardzo chwalę, świetnie się do tego nadaje, a oczy nie pieką w cenie -50% (z ulotki lipcowej). Ta buteleczka akurat będzie dla siostry, która chciała go dostać na urodziny. Prezentem za dowolny zakup w lipcu był żel chłodzący do zmęczonych stóp. Jak dla mnie dodatek zbędny, ale skoro dają, to grzech nie wziąć. 


Korzystając z czeku nr 2 (kup jeden kosmetyk do pielęgnacji twarzy = 2 tańszy gratis), wzięłam oczyszczający peeling do twarzy i oczyszczający żel do mycia twarzy za 33 zł. Moja skóra twarzy jest mieszana, skłaniająca się do tłustej, więc chciałabym wypróbować całą gamę tych kosmetyków. Póki co korzystam teraz z innych kosmetyków, a kiedy je wykorzystam, obowiązkowo sprawdzę tę serię.




4 komentarze:

  1. Rzeczywiście sporo nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnią środę wyszłam z jeszcze większymi zakupami kosmetycznymi ;) A zapas żeli pod prysznic mam na najbliższy rok!

      Usuń
  2. Ja w tym miesiącu mocno się ograniczam i kupiłam tylko gumki do włosów :D
    Lubię te małe żele pod prysznic z Yves Rocher, chociaż dawno ich już nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym miesiącu również już się ograniczam i nie wiem, czy we wrześniu też nie ;) Jednak dwa wesela i brak pracy robią swoje :( A w październiku uczelnia wita

      Usuń